بستن

در جنگ صدرنشین‌ها فقط نوجوانان امتیاز گرفتند

گریشنا(هفت برکه): در رقابت‌های این هفته لیگ‌های برتر فوتبال فارس تیم نوجوانان هلال‌احمر با یک تساوی صدرنشینی خود را تثبیت کرد تا با ناکامی تیم‌های بزرگسالان و جوانان در برابر صدرنشینان جدول خود تمام امید سرخپوشان به تیم نوجوانان باشد.

بزرگسالان شکست از صدرنشین

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال استان فارس تیم بزرگسالان هلال‌احمر با شکست سنگین ۴-۱ برابر آرمان صدرا هشت امتیازی باقی ماند. تیم آرمان صدرا با ۲۴ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها است و هلال‌احمر در رده دهم جدول دوازده تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

جمعه ششم آذر بزرگسالان هلال‌احمر در گراش میزبان امیرکبیر نورآباد است.

جوانان:هلال‌احمر، باران را به صدر فرستاد

جوانان هلال‌احمر این هفته دو بازی سخت را پشت سر گذاشتند. جوانان هلال احمر در هفته دهم مسابقات لیگ برتر جوانان میزبان سایپا لامرد بودند و این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دادند.

دوشنبه در بازی عقب افتاده جوانان، هلال احمر یک بار دیگر به نورآباد سفر کرد. دوشنبه ۲ آذرماه دو تیم مدعی هلال‌احمر گراش و باران نورآباد به مصاف هم رفتند. حاصل این رقابت برد دو بر صفر باران بود. باران با این برد با ۱۷ امتیاز فاصله خود را با دیگر تیم‌ها زیاد کرد. جوانان هلال‌احمر با ۱۱ امتیاز از هشت بازی در میانه جدول قرار دارند.

جوانان هلال احمر این هفته به شیراز سفر می‌کنند تا روز جمعه ۶ آذرماه به مصاف تیم ۲۲ بهمن بروند.

نوجوانان: تساوی در صدر

جمعه ۲۹ آبان‌ماه در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان دو تیم صدرنشین هلال‌احمر و سرخپوشان فیروزآباد برابر هم قرار گرفتند. با تساوی یک – یک دو تیم هلال‌احمر همچنان با ۲۹ امتیاز صدرنشین باقی ماند. تیم پیروانی با ۲۸ امتیاز پشت سر هلال‌احمر قرار دارد. ۵ هفته به پایان رقابت‌های نوجوانان چهار تیم در کورس قهرمانی قرار دارند.

برای تیم نوجوانان هلال احمر جواد غفاری،عباس اسماعیلی، محسن محمدی، امیر حسین فتحی،محمد علی کرباسی، آرمین جمالی، ابراهیم کامیاب، مهدی محمدی (منصور سروش ۸۰) علیرضا زارعی (محمد امین هنر ۷۵)، فرزاد پورشمسی و مهدی مهیایی بازی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش و جانشین وی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج با حضور در ورزشگاه شهدا در ابتدای این دیدار با اهدای چفیه به بازیکنان هر دو تیم این هفته را گرامی داشتند.

سرپرست تیم نوجوانان هلال احمر ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج از حضور سرگرد درستکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، جانشین وی، ریس جمعیت هلال احمر گراش و مهندس یوسفی عضو شورای اسلامی شهر گراش تقدیر کرد.

نوجوانان این هفته پنجشنبه ۵ آذر ساعت ۱۴ مهمان تیم ته جدول کارا کوار هستند.

bazi3

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top