بستن

علی‌اصغر حسنی؛ امید بازگشت به بهارستان

هفت‌برکه (گریشنا): علی‌اصغر حسنی، شناخته‌‌شده‌ترین نامزد گراشی در انتخابات امسال، در دومین روز ثبت‌ نام با حضور در فرمانداری لارستان برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی مجلس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش هفت‌برکه، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس هشتم امیدوار است یک بار دیگر بتواند با جلب نظر مردم حوزه انتخابیه به بهارستان برگردد. حسنی پیش از نمایندگی، چند سال رییس جمعیت هلال‌ احمر گراش بود و فعالیت‌های زیادی برای راه‌اندازی ادارات مختلف در گراش داشت. مهم‌ترین اتفاق دوران نمایندگی او، شهرستان شدن گراش و اتخاذ عنوان فرمانداری ویژه برای شهرستان لارستان بود.

بعد از این که حسنی نتوانست تایید صلاحیت خود را برای حضور در انتخابات مجلس نهم، یعنی دوره قبل مجلس، از شورای نگهبان بگیرد، در سال ۱۳۹۲ در انتخابات شورای شهر در گراش نفر اول شد و به ریاست شورای شهر گراش رسید. عضویت در شورای شهرستان گراش، شورای استان فارس و یکی از سه نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها، عنوان‌هایی بود که او در مدت حضورش در شورای شهر داشت، و برای رقابت در انتخابات مجلس دهم همه آن‌ها را کنار گذاشت. او در حال حاضر مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

علی‌اصغر حسنی در ۵۳سالگی یک‌ بار دیگر آماده حضور در انتخابات می‌شود. او با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی نام‌نویسی کرد. این نماینده سابق مجلس در گفتگو با هفت‌برکه در مورد گرایش سیاسی خود می‌گوید: «گرایش ذاتی من اصول‌‌گرا است، اما اصول‌گرای معتدل هستم. معتقدم یک نماینده نباید در بند یک جناح خاص باشد و باید فقط به خدمت به مردم فکر کند.»  حسنی می‌گوید به دنبال این است که نامش در لیست‌های اصول‌گرایان قرار گیرد.

رییس پیشین شورای شهر گراش در مورد اجماع در گراش و کارگروه تشکیل شده می‌گوید: «اولین جلسه کارگروه با من بود. احترام اعضا واجب است. اگر انشاالله تایید شدم، اجماع باید با من باشد، چون هم سابقه دارم و هم خودم را نشان داده‌ام. برتر از خودم در گراش نمی‌بینم.»

حسنی می‌گوید این دوره برای تایید صلاحیت هیچ مشکلی ندارد: «قبلا هم مشکلی نبوده و سیاسی‌کاری کرده بودند. حتی به شورای نگهبان هم مراجعه کرده‌ام.»

Hasani03

 

 

 

 

8 نظر

  1. […] انشالا که حرف ایشان درست باشد و عدم تایید صلاحیت قبلی سیاسی بوده باشد ولی اگر تایید شد .واجماع بر این شد که ایشان نباشند ان وقت فلسفه وجودی کارگروه و اجماع به چه دردی میخورد .هرچند هرکسی میتواند با داشتن شرایط کاندیدا شود و تصمیم نهایی ماندن یا قبول رای اجماع با شخص خودش است .ولی اگر کارگروهی تشکیل شده و صلاح منطقه و شهرستان را تشخیص دادند که چه کسی باشد و چه کسی برود بهتر است تابع نظرات جمع بود .

  2. با تمام احترامی که برای اقای حسنی قائلم اما نه تنها “بایدی” جهت انتخاب شما از طرف شورا وجود ندارد بلکه انتظار می رود هم شما و هم سایر کاندیدا به رای نهایی شورا احترام بگذارید هرچند بر خلاف میل شما باشد.

  3. با اینکه دکتر حسنی محبوب و دوست داشتنی هست ولی نظر اجماع رو نباید نادیده گرفت.از تجربه دوره قبل باید درس گرفت.نظر اجماع هر کی باشد مردم گراش باید حمایت کنن.درود بر دکتر حسنی و دلسوزان شهرستان گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top