بستن

داریوش سپاده؛ صدای روستا در انتخابات

هفت‌برکه (گریشنا): داریوش سپاده دانشجوی دکتراست و می‌خواهد از فرصت انتخابات برای بیان مشکلات روستاها و مناطق محروم استفاده کند.

به گزارش هفت‌برکه، داریوش سپاده، ۳۱ساله و دانشجوی دکترای هواشناسی است. او مقطع تحصیلی کارشناسی را در دانشگاه پیام نور اوز و دوره کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی را در دانشگاه خوارزمی تهران گذراند. سپاده در حال حاضر در دانشگاه سراسری محقق اردبیلی دانشجوی دکتراست و حسابرس یک شرکت خصوصی است. او ساکن روستای حسین‌آباد از توابع دهستان خلیلی بخش مرکزی شهرستان گراش است. روستای حسین‌آباد در غرب شهرستان گراش و بین فداغ و خلیلی قرار دارد.

این اولین تجربه‌ی سیاسی سپاده است: «در چند سال اخیر  در روستای حسین‌آباد پیشنهاد عضویت در شورای روستا و دهیاری به من داده شد، ولی با توجه به مساله‌ای که داشتم و می‌دانستم نمی‌رسم به مسایل و مشکلات مردم رسیدگی کنم، قبول نکردم. اما با پیشنهادی که دوستان در شورا و دهیاری دهستان‌ها و بخش‌ دادند، تصمیم گرفتم بیایم و بتوانم مسایل و مشکلات مردم را به گوش مسولین برسانم.»

جوان‌ترین نامزد انتخابات، دارای هیچ گرایش سیاسی نیست: «من فقط با بسیج کار می‌کنم. الان هم فرمانده پایگاه بسیج هستم، و در کل گرایش سیاسی ندارم.»

داریوش سپاده می‌گوید در وقت خودش برنامه و اهدف‌اش را خواهد گفت: «من برنامه‌های کلان را فعلا بررسی نکردم، ولی در نواحی و روستاها که می‌بینم بحث اعتیاد است، بحث ورزش و جوانان و سرمایه‌هایی که هست، باید برای جوانان گذاشته شود.»

سپاده می‌خواهد از فرصت انتخابات برای بیان دیدگاه‌اش استفاده کند: «یکی از ایده‌هام این است که حتی اگر خودم هم نتوانستم کاندیدا شوم و به این مرحله برسم، حداقل ایده‌ام را آن کسی که کاندیدا می‌شود ادامه دهد. مخصوصا بحث اعتیاد و بحث ورزش و جوانان.»

 

1394 Majles Sepadeh (9) 1394 Majles Sepadeh (4)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top