بستن

عبدالحسن حسنی‌پور؛معلمی از خنج

هفت‌برکه (گریشنا): عبدالحسن حسنی‌پور، کاندیدای مجلس دهم در حوزه‌ی انتخابی شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش خود را شخصیتی فراجناحی می‌داند.

به گزارش هفت‌برکه، عبدالحسن حسنی‌پور متولد ۱۳۴۵ با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی، دبیر دبیرستان‌های خنج  و مدیر دبیرستان شبانه‌روزی این شهر است. ۱۲ سال بعد از حضور در انتخابات مجلس هفتم، حسنی‌پور یک بار دیگر نامزد حضور در رقابت‌های انتخاباتی شده است. حسنی‌پور می‌گوید با توجه به همین سابقه نامزدی «تعدادی از دوستان پیشنهاد کردند و من هم در این عرصه حضور پیدا کردم.»

این نامزد انتخابات گرایش سیاسی خاصی ندارد و می‌خواهد به صورت فراجناحی کار کند: «خط و خطوط ما همان چیزی است که ولایت مطلقه‌ی فقیه می‌گویند. ان‌شاالله به عنوان یک سرباز کوچک سعی‌ می‌کنم که اگر قابل باشم در خدمت مردم خوب سرزمین‌مان باشم.»

حسنی‌پور با توجه به تخصص‌اش به دو حوزه فرهنگ و کشاورزی توجه دارد: «با توجه به این که قریب سی سال است که در آموزش و پرورش خدمت می‌کنم ان‌شاالله اگر مشیت الهی بر این بود که من وارد مجلس شوم در حوزه‌ی فرهنگی و تعلیم و تربیت قطعا می‌توانم کمک کنم، دیدگاه‌هایی دارم و تجربیاتی دارم. همین‌طور با توجه به تجربیاتی که در کارشناسی ارشد کشاورزی دارم به ویژه در حالی که واقعا ما یک وضعیت نابسامانی را در حوزه کشاورزی داریم قطعا می‌توانم برنامه‌هایی داشته باشم.»

حسنی‌پور احتمال ائتلاف را به بررسی وضعیت و برنامه‌های آینده موکول می‌کند: «باید ببینم در وضعیت رقابت و برنامه‌ها چه اتفاقی می‌افتد بعد تصمیم می‌گیرم که به نفع کسی کنار بروم یا نه. با دوستانم و کسانی که هم‌فکر و هم‌عقیده هستیم ان‌شالله برنامه‌ریزی می‌کنیم و امکان دارد ائتلاف اتفاق بیافتد و هیچ‌چیزی را ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم.»

حسنی‌پور معتقد است یکی از وظایف نمایندگان، کمک به دولت است: «دولت فعلی چون برخاسته از آرای مردم است صد در صد مورد تایید بنده هم است. در هر حال اگر من در عرصه رقابت برنده شدم و وارد مجلس شدم وظیفه ما اول قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح آن و کمک کردن به دولت است و ما نباید برای خودمان برنامه داشته باشیم و چوب لای چرخ دولت بگذاریم .وظیفه ما کمک به دولت است. چون دولت در واقع همان مردم هستند چرا که با رای مردم دولت انتخاب شده است.»

1394 Majles Hasanipoor (5) 1394 Majles Hasanipoor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top