بستن

سومین حضور محمداسماعیل یگانه‌فرد در انتخابات مجلس

هفت برکه (گریشنا): محمداسماعیل یگانه‌فرد در آخرین روز از مهلت ثبت نام برای نامزدی در انتخابات مجلس، با حضور در فرمانداری لارستان نام خود را در بین نامزدها ثبت کرد.

یگانه‌فرد متولد ۱۳۵۱ در لار است. او لیسانس مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد لارستان و فوق لیسانس اقتصاد از دانشگاه آزاد شیراز دارد. می‌گوید پایان‌نامه‌اش را درباره روش بودجه‌بندی شیراز نوشته و به شکل مجانی در اختیار شهرداری شیراز قرار داده بود، و هرچند که پیش‌بینی‌هایش درست در آمده بود، متاسفانه از آن استفاده نکردند. او از سال ۸۱ تا ۸۵ در دانشگاه‌های پیام نور اوز و لار و بستک و علمی-کاربردی لار تدریس کرده است، و بعد از گرفتن فوق لیسانس، به سرپرستی اداره دخانیات لار، که زیرمجموعه وزارت صنعت و معدن و تجارت محسوب می‌شود، منصوب شده است. بعد از چند ماه، به شیراز منتقل می‌شود، و از آنجا نیز به مدیریت اداره دخانیات استان مرکزی می‌رسد. مدیریت ادارات هرمزگان و خوزستان مقاصد بعدی یگانه‌فرد بوده‌اند. او از سال ۱۳۹۱ به عنوان کارشناس در اداره دخانیات جهرم مشغول به کار است.

این سومین حضور یگانه‌فرد در انتخابات مجلس شورای اسلامی است. او یکی از ۱۳ نامزد انتخابات مجلس هفتم بود که در آن انتخابات دو و سیزده صدم آرا را به دست آورد. یگانه‌فرد در انتخابات مجلس هشتم نیز حضور داشت که نیم‌درصد آرا را به دست آورد. بعد از یک دوره غیبت، یگانه‌فرد یک بار دیگر برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ثبت‌نام کرده است.

یگانه‌فرد هدف از نامزدی در انتخابات را استفاده از ظرفیت‌های منطقه از طریق ورود به کمیسیون‌های بودجه و صنعت و معدن عنوان می‌کند: «نماینده‌های منتخب باید در دو کمیسیون تخصصی که با فعالیت‌ها و تخصص‌شان متناسب است، عضو شوند. من هم چون در مدیریت صنعت و معدن بوده‌ام و در بحث بودجه نیز کار کرده‌ام، هدفم این است که در این کمیسیون‌ها عضو شوم تا بتوانم به شکوفایی ظرفیت‌های منطقه کمک کنم.»

یگانه‌فرد در مورد تمایلات سیاسی‌اش می‌گوید مستقل است: «چون در کشور حزب درست و حسابی نداریم. متاسفانه هر حزبی به جای تلاش برای حدمت به مردم، به دنبال مچ‌گیری و پرونده‌سازی برای دیگری است.»

او اجماع و ائتلاف را نیز کاملا محتمل می‌داند: «من دید منطقه‌ای دارم، نه قوم و قبیله‌ای. اگر قرار باشد مثلا به نفع یک نفر از لار کنار بروم تا یک مثلا گراشی یا بیرمی رای نیاورد، این را قبول ندارم. من در دو دوره قبل، حتی به ستاد آقای حسنی آمدم و عکس گرفتم و اعلام کردم حاضرم برایش در لار تبلیغ کنم.»

Mohamad Ismaeil Yeganeh Fard

Mohamad Ismaeil Yeganeh Fard 02

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top