بستن

مهلت سه‌ماهه به آنها که زمین گرفته‌اند و خانه نساخته‌اند

index هفت برکه (گریشنا): افراد دارای قرارداد‌های واگذاری اراضی مسکونی با مهلت سپری‌ شده، از دوازدهم دی‌ماه تا سه ماه بعد از تاریخ انتشار این آگهی، مهلت دارند تا برای تمدید قرارداد خود به اداره‌ی راه و شهرسازی مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی راه و شهرسازی شهرستان گراش؛ این تصمیم از سوی هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن اعلام شده است، و در نتیجه‌ی آن، اگر در این مدت برای قراردادهای واگذاری زمین درخواست تمدید ثبت نشود، این قراردادها به صورت یک‌طرفه فسخ خواهند شد. درخواست‌کنندگان باید با در دست داشتن اصل قرارداد، تصویر کارت ملی، شناسنامه و یا اصل وکالت‌نامه رسمی، به اداره راه‌ و شهرسازی مراجعه کنند.

در اطلاعیه اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش آمده است:

با توجه به پیگیری دستگاه‌های نظارتی و نظر به تصمیم و اعلام هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، به اطلاع کلیه دارندگان قرارداد‌های واگذاری اراضی مسکونی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، مسکن و شهرسازی، سازمان زمین شهری سابق و یا توسط شهرداری‌های حوزه استحفاظی به قائم مقامی از سوی مسکن و شهرسازی اراضی را واگذار نموده و تاکنون منجر به ساخت‌وساز نشده است می‌رساند که با در دست داشتن کلیه مدارک و مستندات از جمله اصل قرارداد، تصویر کارت ملی، شناسنامه و یا اصل وکالت‌نامه رسمی، حداکثر ظرف مهلت سه ماه از تاریخ انتشار این آگهی به اداره راه‌ و شهرسازی محل وقوع ملک مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رسیدگی به درخواست تمدید قرارداد‌های مورد نظر بر اساس اولویت‌های قانونی و واجد‌ شرایط بودن متقاضیان با اخذ تعهد محضری انجام می‌شود. به درخواست‌های خارج از مهلت و تقاضا‌هایی که بدون ارائه مدارک مندرج در این آگهی ثبت شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد و این اداره کل بر اساس مفاد مضبوط در قرارداد‌های منعقده و قوانین حاکم بر آن از طریق ارسال اظهارنامه رسمی نسبت به فسخ یک‌جانبه قرارداد اقدام و متقاضی حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت.

 

6 نظر

  1. ببخشید اونایی که زمین های گراش را غارت کردن و قطعه قطعه فروختن تکلیف چه میشه اگه میتونین جلو اینا را بگیرین چجوری مجوز زمینها واسه بعضی ها صادر میشه واسه بعضی ها نه خدا خیرتون بده اگه تونیستین این زمینهای واگذاری را از چنگ زمین خواران بیرون بکشید ایول دارین ولی بعید میدونم

  2. مرحبا این شد.
    حالا افرادی که ۵ تا و ۱۰ ا قواره زمین دارند و گذاشتند تا قیمت بالاتر بره بفروشند یک یکمی از سود ای باد آورده از این مسیر را انشاالله هزینه خواهند کرد.

  3. پشت کانون بلوار کوثر روبروی اراده دارایی زمین های بلاتکلیف زیادی وجود دارد خواهشا تعیین تکلیف شود یا سریعا ساخته شوند

  4. سرکار خانم میم
    با این زمینا حداقل بیستا خونه میشه درست کرد اخه برای چی این همه زمین وسط شهر احتکار شده تا قیمتش بره بالاتر اگه صاحب داره چرا سالهای سال معطل مونده نمیسازه ثانیا چهره اون منطقه رو هم زشت کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top