بستن

فنی و حرفه‌ای در آزمایشگاه مرکزی راه‌اندازی می‌شود

هفت برکه (گریشنا): مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با پیگیری‌ فرمانداری و شورا به زودی در گراش راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، با همکاری فرمانداری، شورای شهر و اداره‌ی آموزش و پرورش گراش، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گراش در آزمایشگاه مرکزی گراش شروع به کار خواهد کرد. عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای شهر می‌گوید: «طی جلسه‌ای که سه ماه قبل با حشمت کوشکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس داشتیم، توافقات لازم و مقدمات راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان گراش فراهم شد. در راستای همین نشست، جلسه‌ای نیز بیست‌ و دوم دی‌ماه در خصوص راه‌اندازی و انتخاب محل، جهت استقرار این مرکز با حضور فرودی، فرماندار شهرستان، درویشی، رئیس اداره‌ی آموزش و پرورش و اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار شد.»

سخنگوی شورای شهر در مورد همکاری نهادها در راه‌اندازی این مرکز جدید گفت: «پس از بحث و بررسی‌های مختلف، تصمیم گرفته شد تا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گراش در محل آزمایشگاه مرکزی استقرار یابد. همچنین قرار بر این شد تا شورای شهر و فرمانداری، مسئولیت تهیه‌ی ملزومات اداری؛ اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای تهیه تجهیزات کارگاهی؛ و اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان، فراهم کردن مکان برای راه‌اندازی این مرکز را به عهده گیرند.»

هرمزی در مورد اهمیت مراکز فنی و حرفه‌ای گفت: «مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زیر نظر وزارت کار و رفاه فعالیت می‌کند و به نوعی مکمل آموزش و پرورش است. دوره‌های فنی و حرفه‌ای رایگان است و با تربیت کارآموز، بحث کارآموزی را در شهر ارتقا می‌دهد و تفکرات را به سمتی سوق می‌دهد که افراد به سمت رشته‌هایی مثل تاسیسات وسایل گرمایشی و سرمایشی، لوله‌کشی گاز و … که در منطقه استقبال بیشتری از آن می‌شود، حرکت کنند. در این مرکز همچنین آموزش چند رشته و شغل ویژه‌ی خانم‌ها نیز ارائه خواهد شد که در روزهای آتی اعلام می‌کنیم.»

هرمزی ابراز امیدواری کرد این مرکز تا پایان سال، کار خود را آغاز کند. مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گراش در بلوار شهدا کنار اداره آموزش و پرورش فعال خواهد شد.

Fanni

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. با تشکر و قدر دانی از کسانی که برای راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای تلاش نموده اند. با راه اندازی این مرکز ، چهار مرکز علمی و پژوهشی در گراش خواهیم داشت:
    ۱- پژوهشکده دانشکده علوم پزشکی
    ۲- بنیاد علمی نوآوران
    ۳- پژوهش سرای دانش آموزی
    ۴- مرکز فنی و حرفه ای
    بهتر است جلسه ای با حضور مدیران این مراکز برگزار شود تا با همکاری هم بتوان از امکانات و ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را نمود.
    همچنین خیلی عالی می شود اگر این مراکز را در دراز مدت، در یک مکان خاص متمرکز نمود که باعث صرفه جویی در هزینه ها و امکانات می شود.

  2. با تشکر از فرماندار و دوست عزیزم مهندس هرمزی دستتون درد نکنه که ما را از گرفتاری در رابطه با آموش نجات دادین خدا خیرتون بده که تلاش می کنید هر کمکی از دست ما بر میاد بگین انجام بدیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top