بستن

بهمنی، جهانبانی، فتحی و فقیهی نامزدهای گراش برای مجلس دهم

هفت‌برکه (گریشنا): با اعلام نظر هیات‌های نظارت، از ۷ ثبت‌نامی گراش برای انتخابات، ۴ نفر در گود انتخابات باقی مانده‌اند.

به گزارش هفت برکه، دکتر میرزاخلیل بهمنی، سید عباس جهانبانی، دکتر مرتضی فتحی و حسین‌علی فقیهی نامزدهای تایید شده از شهر گراش تا این مرجله از انتخابات هستند. نامزدهای دیگر باید برای تایید صلاحیت خود از طریق شورای نگهبان موضوع را پیگیری کنند. علی‌اصغر حسنی، نماینده مجلس هشتم، یک بار دیگر نتوانست تاییدیه حضور در انتخابات را دریافت کند. حسین‌ حسین‌شیری با وجود عدم احراز صلاحیت، می‌گوید مشکل او نقص پرونده است و حل می‌شود. حسین‌ حسین‌زاده نیز دیگر نامزد تایید نشده از شهر گراش است.

از دیگر نامزدهای شهرستان گراش، داریوش سپاده جوان‌ترین نامزد حوزه انتخابیه از روستای حسین‌آباد تایید شده است. اما دکتر فیض‌الله منصوری از ارد و رضا باقری از فداغ موفق به دریافت مجوز حضور در انتخابات نشدند.

این چهار نفر به طور جدی‌تر وارد گود انتخابات می‌شوند، هر چند بعید نیست که برخی از این نامزدها در روزهای آینده به نفع یکدیگر کناره‌گیری کنند.

حسین حسین‌شیری: نقص پرونده است و حل می‌شود

حسین‌ حسین‌شیری از نامزدهای جدی این دوره از انتخابات است. او در واکنش به عدم احراز صلاحیت خود می‌گوید: «من خودم حقوق‌دان هستم و مجری انتخابات بوده‌ام. مطیع قانون هستم و تایید و عدم احراز و رد صلاحیت حق شورای نگهبان است. طبق اعلامی که کرده‌اند، نقص کوچکی در پرونده‌ی من بوده است که حل می‌شود.»

حسین‌شیری با امید به تایید صلاحیت خود، به فعالیت انتخاباتی ادامه می‌دهد: «من از منابع چهارگانه و تحقیقات محلی تایید شده‌ام. نقصی در فرآیند پرونده است که با رفع آن مشکل حل می‌شود. من هر جا باشم سرباز نظام و ولایت هستم.»

حسین حسین‌زاده:‌ نامزدهای گراش برادران من هستند

حسین‌زاده از مدیران وزارت نفت و عضو دوره‌ی سوم شورای شهر گراش است. او در مورد عدم تایید می‌گوید: «من دیشب از موضوع مطلع شدم و امروز به شورای نگهبان مراجعه کردم. رد صلاحیت نشده‌ام و موضوع عدم احراز صلاحیت است، مشکل کوچکی وجود داشت که امیدوارم رفع شود و فکر می‌کنم که در نهایت تایید خواهم شد.»

حسین‌زاده در مورد ادامه‌ی فعالیت خود در انتخابات در صورت رد صلاحیت می‌گوید: «تمام نامزدهای گراش برادران من هستند. من در جلسه‌ی کارگروه هم گفتم که با همه‌ی آن‌ها همکاری خواهم داشت.»

 

Entekhabat Majles10

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. با توجه به وضعیت سیاسی کاندیداهای گراش، دکتر بهمنی نزدیکترین موضع را به دولت داراست. لذا ایشان می تواند گزینه مناسبی باشد.
    یادمان نرود دوره ششم که جو اصلاح طلبی در کشور حاکم بود و ما با اختلاف فاز فاحش، نسبت به کشور، کاندیدای اصولگرا به منطقه معرفی کردیم و با هزینه تبلیغات بالا، نتوانستیم رای بیاوریم.
    آنزمان مهندس نوروزی گزینه بهتری بود برای ما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top