بستن

ادای احترام دانش‌آموزان عالیان به شهدا

هفت برکه (گریشنا): با آغاز دهه‌ی فجر، زنگ انقلاب در دبیرستان دوره اول عالیان نواخته شد و دانش‌آموزان بسیجی عضو کانون جوانان هلال‌احمر آموزشگاه عالیان با رفتن به گلزار شهدای برق‌روز به شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش محمدصادق چوبین، خبرنگار پانا در مدرسه عالیان؛ دانش‌آموزان بسیجی و عضو کانون جوانان هلال احمر آموزشگاه عالیان در نخستین روز از دهه فجر انقلاب در گلزار شهدای برق روز به شهدا ادای احترام کردند. دانش آموزان با لباس فرم به اتفاق گروهی از دبیران و مسوولین آموزشگاه همراه با فاتحه خوانی، شاخه‌های گل را تقدیم شهدا کردند.
شاه‌محمدی، مدیر این آموزشگاه، هدف از این برنامه را ادای احترام به مقام شهدا و آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ شهادت عنوان کرد. ساعت ۹ و سی‌ و سه دقیقه‌ی صبح دوازدهم بهمن نیز، همزمان با سایر مدارس کشور، زنگ انقلاب در دبیرستان دوره اول عالیان نواخته شد. با نواخته شدن زنگ انقلاب گارد پرچم آموزشگاه، مراسم قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی را اجرا کردند.
اجرای سرود «ای ایران» و خواندن مقاله و همچنین سخنرانی شاه‌محمدی، مدیر آموزشگاه از دیگر برنامه‌ها بود. این مراسم با خواندن دعای فرج امام زمان (عج) توسط آقای سعادت، معاون پرورشی آموزشگاه به پایان رسید.

 

139411 Fajr (53)

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top