بستن

زنگ انقلاب در مدارس به صدا درآمد

هفت برکه (گریشنا): دیروز، دوازدهم بهمن، با شروع دهه‌ی فجر و سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نوای زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گراش طنین‌انداز شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش؛ مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر و کارشناسان آموزش وپرورش، مسوولان ادارات، معلمان و دانش‌آموزان در آموزشگاه شاهد(شهید بهزادی) شهرستان گراش برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش در این مراسم، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و گرامی‌داشت لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور ایران گفت: «رهبر کبیر انقلاب با اعتقاد و توکل به خدا و پشتوانه مردمی توانست ایران اسلامی را بنیان نهد و این کشور را به الگویی برای تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان مبدل سازد.»
محمد هاشم درویشی همچنین افزود: «ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای تعالی و پیشرفت روز افزون آن بکوشیم.»
فرماندار شهرستان گراش نیز لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره)به ایران را روزی بسیار مهم خواند و افزود: «ورود امام خمینی (ره) در دوازدهم بهمن ۵۷ حکومت طاغوت را فروپاشید و موجب پیروزی و به ثمر نشستن خون شهدا شد.
امام جمعه گراش در این آیین به یادآوری خاطرات و دستاوردهای انقلاب پرداخت و خطاب به دانش‌آموزان، خواستار کسب علم و دانش و ارتقاء سطح علمی خود و کشور شد.
اجرای سرود، مقاله و توزیع شیرینی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. همچنین در این روز دانش‌آموران متوسطه دوره اول سعادت به همراه مسئولین شهرستان با حضور در گلزار شهدا، قبور مطهر شهدا را گلباران و به مقام شهدا ادای احترام کردند. مربیان و نونهالان کانون غنچه‌های هلال مهد قرآن شکوفه‌ها سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر نیز با حضور در جوار قبور پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس با آنان تجدید میثاق کردند. در این مراسم نونهالان قرآنی با بر‌پایی ایستگاه صلواتی همچنین اجرای سرود انقلاب یاد و خاطره شهداء را گرامی داشتند. در ادامه با شستن قبور مطهر شهداء با گلاب و گل افشانی قبور شهداء مراسم به پایان رسید.

zang enghlab9

 

1 نظر

  1. میثاق با شهدا کار قشنگیه اما کاش نونهالان ما عکس شهدا را هم میدیدن تا حداقل با چهره شهدا اشنا بشوند….. متاسفانه هیچکدام از عکس ها مشخص نیست و با پرده ای که برای جلوگیری از نور افتاب استفاده میشه پوشانده شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top