بستن

حوادث مهمترین دلیل مرگ جوانان و نوجوانان

هفت برکه (گریشنا): همایش پیشگیری از سوانح و حوادث در نوجوانان و جوانان با حضور والدین دانش‌آموزان در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی؛ مهندس علی‌رضا مساح، معاون فنی و اجرایی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این همایش، آموزش پیشگیری از سوانح و حوادث و آگاهی دادن به مردم در این خصوص را بسیار با اهمیت برشمرد.

محسن ایزدی، مسوول برنامه سوانح و حوادث نیز در این همایش در خصوص رعایت نکات ایمنی در مدرسه، استفاده از کمریند ایمنی در خودرو، انواع مسمومیت‌ها، خفگی و سوختگی آموزش‌های لازم را به والدین ارائه داد.

علی‌رضا حیدری، کارشناس فوریت‌های پزشکی نیز در ادامه و بخش پایانی همایش،  کمک‌های اولیه و شیوه و نحوه نجات جان افراد حادثه دیده  به خصوص جوانان و نوجوانان، در سوانح و حوادث آموزش‌های لازم را به صورت عملی ارائه داد.

مریم مکرمی، مسوول واحد سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس درباره این هماش در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گفت:«با توجه به این که بیشترین مرگ و میر در بین جوانان و نوجوانان ناشی از سوانح و حوادث به خصوص حوادث ترافیکی است، واحد سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس معاونت بهداشتی با دعوت از والدین دانش‌آموزان و با هماهنگی با آمورش و پرورش این همایش را برگزار کرد تا بتوانیم والدین را در خصوص نحوه برخورد با فرزندان حادثه دیده و مباحث پیشگیرانه توجیه کنیم.»

این همایش به همت واحد سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش برگزار شد.

savaneh2

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top