بستن

دختران دانش‌آموز به مناسبت دهه‌ فجر دویدند

گریشنا(هفت برکه): شصت نفر از دانش‌‌آموزان شهرستان گراش در مسابقات دو، صد متر و چهارصد متر بانوان چهاردهم بهمن ماه در محوطه دانشکده علوم پزشکی برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات دو و میدانی شهرستان گراش؛محسن نیکخو، رئیس هیات دو و میدانی شهرستان گراش می‌گوید: «هیات دو میدانی، این مسابقه را به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف استعداد‌یابی بانوان در سطح شهرستان برای انتخاب و اعزام آن‌ها به مسابقات استانی با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره‌ی آموزش و پرورش و موسسه‌ی خیریه‌ی شباب‌البرکه در دو ماده ی ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر در مقاطع راهنمایی و متوسطه، برگزار کرد.»

در این مسابقه، در رده‌ی صد متر دوره اول متوسطه، فاطمه استوار با رکورد هیجده ثانیه و شصت‌وپنج صدم ثانیه، فاطمه حسن‌شمس با رکورد نوزده ثانیه و سی‌وشش صدم ثانیه و نسرین یوسفی با رکورد نوزده ثانیه و پنجاه‌وپنج صدم ثانیه هر سه از مدرسه نرجس خاتون به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند.

در رده‌ی صد متر دوره دوم متوسطه، سعیده کشوری با رکورد نوزده ثانیه و چهل‌ودو صدم ثانیه از مدرسه کوثر اول شد. فاطمه بهمن‌پور با رکورد نوزده ثانیه و پنجاه صدم ثانیه از مدرسه امیرکبیر بر سکوی دوم ایستاد و مریم حسین‌پور با رکورد بیست ثانیه و دو صدم ثانیه از مدرسه‌ی امیرکبیر، مقام سوم را از آن خود کرد.

در رده‌ی چهارصد متر دوره دوم متوسطه، مقام اول به نرجس جام گوهری با رکورد دو دقیقه و سی ثانیه از مدرسه  امام رضا‌(ع) رسید، نگین محسنی با رکورد دو دقیقه و سی‌وسه ثانیه از مدرسه زاهدی مقام دوم را به دست آورد و فاطمه بهمن‌پور با رکورد دو دقیقه و سی‌وچهار ثانیه از مدرسه امیر‌کبیر سوم شد.

Dow2

domedani1

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

8 نظر

  1. تبریک به بانوان عزیز.
    ولی من هر چی می گردم دو بانوی در عکس را در بین برندگان نمی بینم 😐
    شاید ناظر و داور بودن حتما!!!

  2. نفرات برتر دوی چهارصد متر بانوان رده متوسطه دوم :
    ۱: نرجس جام گوهری با رکورد: ۲،۳۰ از مدرسه امام رضا (ع)
    ۲: نگین محسنی با رکورد: ۲،۳۳ از مدرسه زاهدی
    ۳: فاطمه بهمن پور با رکورد ۲،۳۴ از مدرسه امیر کبیر

    ⬅ روابط عمومی هیئت دو و میدانی شهرستان گراش ➡

  3. از اداره اجازه ارسال عکس از مسابقات بانوان رو به ما ندادن ، نفرات برتر این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب دو و میدانی بانوان شهرستان جهت اعزام به مسابقات استانی و … میباشند.
    خانم های محترم از اعضای هیئت دو و میدانی شهرستان گراش هستند که مسئول برگزاری این مسابقات رو بر عهده داشتند و همچنین تشکر میکنم از تک تک اعضای هیئت دو و میدانی بخاطر تلاش و زحمات فراوانشان.

  4. جناب حسن نژاد از بابت زحمات جنابعالی در برگزاری مسابقات و انقلابی که در ورزش گراش بوجود اوردید ممنون و سپاسگذاریم حقیقتا اگر شما نیزوهای دلسوز و بومی بتوانید ورزش اموزشگاهها را از خواب زمستانی بیدار کنید و بزگزاری این مسابقات بعد از سالها رکود و فراموشی نشان داد جا برای کار و فعالیت است و نیاز به افراد خوش فکری امثال شماها را دارد یک همکار فرهنگی سابق

  5. منم به اقای نیکخو و همه اعضای هیات دو و میدانی یه خسته نباشین جالانه عرض میکنم و ان شاالله شاهد موفقیت های روزافزون دو و میدانی شاهد باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top