بستن

بچه‌های کانون، انقلاب را نقاشی کردند

هفت برکه (گریشنا): کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقه نقاشی بهار انقلاب بر روی پارچه‌ی متری با موضوع جشن پیروزی انقلاب برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش؛ این مسابقه در تاریخ چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه و در دو گروه دختر و پسر کلاس‌های چهارم و پنچم ابتدایی برگزار شد.در این برنامه دانش‌آموزان از طرف مدارس به کانون پرورش فکری معرفی شدند.
قبل از آغاز مسابقه رنگ،قلم مو و وسایل مورد نیاز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت و با اعلام موضوع نقاشی دانش‌آموزان به مدت یک ساعت با هم به رقابت پرداختند پس از پایان رقابت، شرکت‌کنندگان برای قرعه‌کشی  به سالن کانون راهنمایی شدند و جوایزی به قید قرعه به آن‌ها اهدا شد.
عباس رادمرد، سید محمد محقق، محمدهادی محمدیان، محمد برزگران، ابوالفضل غلام‌پور، محسن فتحی، احمدرضا انصاری، عادل آزاد، محد نوید شفیق، محمدعارف صادقی در قسمت پسران و آیدا هنرمند، مهشید بامری، فائزه دهنوی، راحله شادی، زهرا احمدی، فاطمه سادات طباطبایی، فاطمه جعفری، فاطمه عبدالهی، عارفه ستوده، طاهره پرچمی در قسمت دختران به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
مدارس پسرانه‌ی پیام آوران، احمدی، شاهد، مهرسلیمی، فرامرزی، شهیدعالمی، شهید رامیارپور و مدارس دخترانه‌ی بانو حقانی، حضرت زینب، کریمیان، پاکزاد، رهنورد، آشفته و قائدی در برگزاری این برنامه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش همکاری داشتند.

naghashei3

naghashei7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top