بستن

۱۳ نفر مانده‌اند: خداحافظی فراست و مقدس با نامزدی

هفت‌برکه (گریشنا): با اضافه شدن فراست و مقدس به جمع انصرافی‌های انتخابات، ۱۳ نامزد در گردونه رقابت‌های انتخاباتی باقی مانده‌اند. با وجود کنار رفتن ۷ نامزد، هیچ‌کدام از نامزدهای اصلی و مهم اعلام کناره‌گیری نکرده‌اند و معمای انتخابات در لار و گراش همچنان چند مجهولی است.

در گراش سه نفر یعنی بهمنی، حسین‌شیری و حسین‌زاده هنوز به توافقی نرسیده‌اند؛ و در لار هم جعفرپور، محتاجی، محبی و علی‌زاده از یک طرف و زاهدی از سوی دیگر در رقابت مانده‌اند. در این دو شهر رایزنی برای اجماع تا دقایق آخر ادامه خواهد داشت.

دو نامزد خنج، زارعی و حسنی‌پور نیز همچنان حضور دارند. هوشمند از دهکویه، سپاده از حسین‌آباد و قاسمی از ده‌فیش دیگر نامزدهای حاضر در رقابت هستند.

Majles10 Namzad

مقدس برای جلوگیری از تشت آرا کنار رفت

ظهر امروز موسی مقدس با ارسال بیانیه‌ای از حضور در ادامه رقابت‌های انتخاباتی اعلام انصراف کرد. او در بیانیه خود که برای هفت‌برکه ارسال شده است نوشت: «برای جلوگیری از تشتت آراء و انتخاب اصلح به نفع مردم و منطقه کناره‌گیری خود را از این رقابت اعلام می‌کنم.»

باسمه تعالی
ملت شریف و غیور لارستان و خنج و گراش با سلام و آرزوی توفیق الهی. اینجانب همانگونه که قبلا به عرض رساندم جهت پر شور شدن رقابت‌های انتخاباتی و با هدف و انگیزه خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شدم و خدا را شاکرم که توفیق قرار گرفتن در میان نامزدهای انتخاباتی را به اینجانب عطا فرمود.

اینک با نزدیک شدن به روز رای گیری و با وجود حضور چهره های خدوم و مجرب در بین نامزدها و زمینه سازی برای جلوگیری از تشتت آراء و انتخاب اصلح به نفع مردم و منطقه کناره گیری خود را از این رقابت اعلام می کنم.امیدوارم مردم عزیز و آگاه لارستان و خنج و گراش با حضور پر شور در پای صندوق های رای علاوه بر خلق حماسه ای دیگر اصلح‌ترین فرد را انتخاب نمایند که خیر و صلاح مردم و منطقه در آن باشد.

در پایان سر تعظیم نسبت به بزرگی و عظمت مردم عزیز و با فرهنگ منطقه فرود می‌آورم همانان که در این فرصت تبلیغات انتخاباتی توفیق حضور در جمع صمیمی آنان را یافتم و این حقیر را مورد لطف و تفقد خود قرار دادند. الحق و الانصاف که شایسته بهترین ها هستند . و من الله توفیق
موسی مقدس /چهارم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار

Moghaddas AliAbad01

فراست به نفع جعفرپور کنار می‌رود

نقطه مشترک حسین فراست و موسی مقدس شغل آن‌ها است.

میلاد لارستان ساعت ۷:۲۴ روز سه‌شنبه ۴ اسفندماه گزارش داد در نشستی که دقایقی پیش در محل ستاد تبلیغاتی دکتر حسین فراست و با حضور معتمدین و برخی دیگر از مردم برگزار شد دکتر حسین فراست کاندیدای دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در لارستان، خنج و گراش به نفع مردم و دکترجعفرپور دیگر کاندیدای این دوره انصراف داد تا گام دیگری در اجماع همگانی برداشته شود.

Farasat01

 

17 نظر

  1. قابل توجه نامزدهای گراشی
    لطفا خودتونو خسته نکنید از لار دارن همه به نفع جعفرپور میرن کنار حالا ما تو شهرمون یه اجماع بلد نیستیم

  2. اقای هوشمند که کاندید بنارویه نیستن!لطفاحداقل یکم اطلاعات درست دراختیارمردم بزارین.ناسلامتی سایت معتبر گراشین!

  3. اقا محسن
    تو گراش هم کاندیدهای دیگری بودند که به نفع مردم کناررفتن و قابل احترام هستن
    یه تعداد چون نتیجه اجماع رو به سمت خودشون ندیدن شروع کردن به خراب کردن کارگروه
    مردم باید خودشون انتخاب کنن
    من به شخصه با نظر کارگروه هم نظر هستم

  4. بخدا برا گراش زشته با شکستی که دوره قبل خوردیم اجماع نکنیم.
    انتخاب جعفرپور توی دوره قبل نتیجه اجماع لار بود.
    نماینده های خودمون که الحمدالله شایسته ان فقط باید واقعیت رو ببینن که اگه کنار نرن آرا پخش میشه و نتیجه اینه که چند سال این ملت و مردم خودمون دوباره عقب می افتن.

  5. به نظر من آقایون نامزدها خیلی خودخواه هستن
    هیچ کدومشون تو فکر شهر نیستن
    تو فکر جیبشونن
    همون بهتر که غیر گراشی بره
    یکیشون مرد نیستن قید مادیات دنیا رو بزنن

  6. پیشاپیش تبریک عرض میکنم خدمت جناب دکتر بهمنی.جناب حقوق دان حسین شیری و جناب مهندس حسین زاده،پیروزی کاندیدای لار.
    احسنت به غیرتتان و احساس تکلیفتان!
    جنابان داره بوهایی غیر از خدمت میاد….
    قراره نتایج این دوره انتخابات سه نفره شما را در صورتی که به اجماع نرسیدید محفوظ نگه دارند برای انتخابات شورای شهر آینده و بدون رای گیری وارد شورا شوید!
    مجددا انتخاب شما رابه عنوان برگزیدگان شورای شهر گراش دوره بعد تبریک و تهنیت عرض میکنم.

  7. ان النفس لاماره بسوء…دراین شرایط هرکس گذشت بیشتری دارد ونفسانیت کمتر بهتر میتواند از تخیلات ریاست چشم بپوشد.واین درس تاریخی واخلاقی است.

  8. رای ما حسین شیری فقط و فقط حسین شیری
    اخه مدیریت، نطق بیان، برش، کارکرد، ولایتمداری، سیاست
    محبوبیت هرچی بگم کمه اما اقایون چی؟

  9. به نظر من اقایان بیشتر منافع شخصی براشون اهمیت داره تا شهرستان ….تا این جا درود بر دکتر فتحی و فقیهی و سید عباس جهانبانی..

  10. بابا تا کی دیگه میخواین این راه رو ادامه بدین …من شنیدم لاریا میخوان به زاهدی رای بدن .چرا این گراشیا متوجه نیستن .بابا یکیتون کوتاه بیایین تا کی لجو لج بازی ….واقعا متاسفم براتون

  11. من هم قصد دارم به زاهدی رای بدم … اگه به اقایان رای بدیم ما هم خیانت اونا رو به شهر تکمیل کردیم .. پس به زاهدی رای میدم تا به اصلاحات رای داده باشم.. ولی خیلی دوست داشتم به کاندید واحد رای بدم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 نظر
scroll to top