بستن

انتقاد فعالان مسجد صاحب‌الزمان (عج) از پرده‌دری حسن وقارفرد

هفت‌برکه (گریشنا): در پی انتشار یادداشتی از حسن وقارفرد در شبکه‌های اجتماعی و اشاره‌ای که به انتخابات دوره‌ی قبل مجلس شده بود، مسجد صاحب‌الزمان (عج) به این یادداشت جوابیه‌ای ارسال کرده است. وقارفرد در این یادداشت که برای درخواست اتحاد کاندیداهای این دوره منتشر کرده بود، با نقبی به انتخابات دوره قبل مجلس ادعا کرده بود: «مردم شهرستان گراش و منطقه خاطره و تجربه خوبی از انتخابات گذشته ندارند. در ظاهر آقای ف… کاندید گراشی بود و مردم شریف، متدین، و انقلابی گراش هم به ایشان رای دادند. اما بعدها مشخص شد که پشت پرده چه خبرها که نبوده.» اکنون این مسجد صاحب‌الزمان (عج) است که در پاسخ به وقارفرد، کلام او را اراجیف و لاطائلاتی بداند که «در اذهان صاحبان عقل هیچ‌گونه جایگاهی ندارد.»

متن کامل جوابیه بدین شرح است:

آقای حسن وقارفرد،

سلام،

بدون هیچ‌گونه مقدمه مطالب ذیل را به شما عرضه می‌داریم:

باید گفته شود که:

۱. بعد از گذشت چهار سال از انتخابات دوره پیشین و با توجه به ایثارگری‌ها و تلاش‌های صادقانه فعالان مسجد صاحب الزمان (عج) به لطف خدا و بدون داشتن هیچ‌گونه نقطه مبهمی در کارنامه چندین‌ساله خدمت، همچنان و هماره، خود را خدمت‌گزار مردم شریف گراش می‌دانند و بر این نوکری مفتخرند. بر این اساس کلمات بی‌پایه و لاطائلات بی‌اساس شما در اذهان صاحبان عقل هیچ‌گونه جایگاهی ندارد. مسجد صاحب الزمان (عج) در سی و هفت سال قبل وام‌دار هیچ شخص و گروهی نبوده و نخواهد بود و این را از افتخارات خود می‌دانیم. در آن دوره به ضرورت وارد شدیم و انواع و اقسام اتهامات را به خاطر مردم گراش پذیرا شدیم. ما همواره به خدمات خود افتخار می‌کنیم. در این دوره نیز به ضرورت، ورود مستقیم پیدا نکردیم؛ اگر در امور دخالت کنیم، به گونه‌ای ما را مورد تاخت و تاز قرار می‌دهید؛ و اگر دخالت نکنیم، به گونه‌ای دیگر. گویا این نوع بیماری هنوز شناخته‌شده نیست تا به درمان آن برخیزیم! شاید این نوع بیماری از ایالات شیطان بزرگ آمریکا، به سرزمین ما آمده باشد. خدا داناتر است.

۲. جای بسیار تأسف که یادآوری کنیم در برهوت بی‌کاندیدایی دوره قبل، هیچ نهاد و مجموعه‌ای جرئت معرفی یک نفر گراشی را به عنوان کاندیدای شهر نداشتند تا بتواند از عزت و آبروی شهر در مقابل دیگر رقبا دفاع کند. اکنون چگونه به خود اجازه می‌دهید در مقابل کاندیدای محترم جناب آقای ابوالحسن فردوسی که با شجاعت پا به عرصه انتخابات گذاشت و از عزت مردم دفاع کرد ابراز وجود کنید؟ فعل و عمل شما با هم سازگاری ندارد. از سویی دم از گراش می‌زنید و از سویی در مقابل کاندیدای غیرگراشی کرنش می‌کنید. آیا از خودتان نمی‌پرسید چرا دو دوره است کاندیدای محبوب‌تان، رد صلاحیت می‌شود؟ آیا از پشت پرده‌ی آن نیز خبر دارید؟ یا خودتان را به جهالت می‌زنید؟! شما اگر به واقعیات گذشته توجه کنید، چنان‌چه آرای استاد ابوالحسن فردوسی را ضمیمه آقای زندوی می‌کردید، باز هم آرای آقای جعفرپور بیشتر بود. خلوص نیت برخی از کاندیداهای این دوره و کناره‌گیری از ادامه رقابت‌ها برای حفظ وحدت را ارج می‌گذاریم. آقای فردوسی در دوره‌ی قبل یک گراشی بود که با یک غیر گراشی رقابت کرد و مردم گراش یک‌پارچه به او رای دادند. اکنون را چه می‌گویید که دو گراشی هیچ کدام برای منفعت کلی گراش کنار نیامدند؟ شما که از پشت همه‌ی پرده‌ها خبر دارید، بفرمایید پشت پرده این دوره چه گذشت؟ و نام این وحدت‌شکنی را چه می‌گذارید؟

۳. چنان‌چه جناب‌عالی مایل هستید بدانید که آقای دکتر جعفرپور خدمتی کرده یا نه، به دفتر ایشان مراجعه کنید تا شما را آگاه نمایند. بر ما روشن نیست که جناب آقای زندوی محترم چه باغ سبزی به شما نشان داده‌اند که این‌گونه ایشان را مورد توجه و حمایت خود قرار داده اید. این‌جانبان با تمام احترامی که برای جناب زندوی قائل هستیم و ایشان را شخصی بسیار محترم می‌دانیم، صلاح ندانستیم که با ایشان ائتلاف کنیم، چرا که هیچ‌گونه شناخت قبلی از ایشان نداشته و نداریم. واقف هم هستید که آقای زندوی در این دوره دست ائتلاف به گراشی‌ها نداد. در واقع پشت پرده‌ی هواداری شما از یک کاندیدای غیرگراشی در این دوره به خوبی آشکارا شد؛ آن‌جا که کاندیداهای گراشی برای حمایت به بیرم رفتند، اما دست خالی برگشتند و بی‌محلی دیدند. آیا این بود آن کاندیدایی که شما زیر علم‌اش سینه می‌زدید و حتی تا به امروز برایش سینه چاک می‌کنید؟

۴. به نظر می‌رسد به خاطر داشتن عقده‌های فروخورده و کمبودهای عاطفی و شخصیتی خود اقدام به نشر چنین اکاذیبی می‌نمایید تا به اندازه خسی در نظر بزرگان و جامعه جلوه‌گر شوید. اما دریغا که با عداوت و گزاف‌گویی نمی‌توان به صلاح و صلح اندیشید. شما در هر تشکلی پای نهاده‌اید، آن جا را خواسته و ناخواسته از هم گسیخته‌اید و امید جوانان را به شوره‌زار یاس بدل کرده اید و آرزوی آنان را ناکام گذاشته‌اید. کمی به خود آیید.

۵. حضرت‌عالی هر از چند گاهی، ناجوانمردانه و از روی جهالت به اتهام‌افکنی اقدام می‌کنید، بدون داشتن سر سوزنی مدرک. بسیاری از اراجیف بی‌اساس، اباطیل بی‌پایه و ترّهات بی‌ارزش شما، هر از چندی به صورت کامنت یا اظهار نظر همراه با توهین و تهمت و سخنان دور از ادب و انسانیت در سایت‌ها، رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود و عده‌ای از دوستان و یاران انقلاب اسلامی و خادمان مردم این مرز و بوم را که همگی برخاسته از متن جامعه و بسیج و سپاه و مسجد می‌باشند، بدون هیچ‌گونه پرهیز و تقوایی و بدون در دست داشتن مستند و مدرکی آماج تیرهای زهرآگین خود قرار داده و می‌دهید که ماحصل این گونه اظهارات چیزی جز افشاندن بذر نفاق و تفرقه در گراش نمی‌باشد. مراقب این نوع بیماری آمریکایی خود باشید.

۶. نوشته‌اید: چنان‌چه حسین شیری به نفع دکتر بهمنی که هر دوی این عزیزان برای ما محترم هستند، کناره‌گیری می‌کرد، احتمال رفتن گراش به مجلس صد در صد می‌باشد. آقای به‌اصطلاح پشت‌پرده‌بین! لااقل به این یک جمله آخری خود توجه کنید. اگر صد در صد راهی مجلس بشود، پس احتمال کجای این جمله قرار دارد. اگر احتمال می‌دهید صد در صد چه معنی دارد؟ ای بسیار باسواد! ای پشت‌پرده‌بین!

۷. یادآور می‌شویم که شما یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در سال ۹۲ بودید و به احتمال قوی با توانایی بالایی که در خود سراغ دارید، می‌توانید در یک مکان عمومی با حضور هر تعداد که خودتان صلاح می‌دانید با حضور ما جلسه‌ای تشکیل شود تا شاهد شعبده‌بازی شما در کشف اسرار پشت پرده باشیم! آن‌گاه و در مقابل نگاه‌های حیرت‌زده‌ی مردم، طبل رسوایی ما را به صدا در آورید. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد. تا خیال خود و مردم را راحت کنید و به سر کار خویش روید! البته ما به خوبی می‌دانیم با توجه به خدمات گسترده‌ای که در جهت نفاق و تفرقه در گراش انجام داده‌اید، هیچ انسان فهمیده‌ای شما را همراهی نمی‌کند.

فعالان مسجد صاحب الزمان (عج)

 

Entekhabat08

4 نظر

  1. ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولان گریشنا
    لحن و ادبیات و توهین‌ها و اتهامات به‌کار رفته در این یادداشت آنچنان سخیف است که منتسب کردن ان به فعالان مسجد صاحب الزمان(عج) قابل تامل است!حتما و لابد با این روش‌ها و این نحوه دفاع از یک کاندید مجلس شورای اسلامی انتظار دارند بین مردم گراش وحدت ایجاد کنند.چگونه می‌توان باور کرد فعالان این مسجد که نام امام عزیز و بزرگوار حضرت صاحب الزمان(عج) بر ان نهاده اند بویی از مرام و مسلک آن امام نبرده باشند؟! امامانی که در هر دوره و زمان از ما خواسته اند که زینتی برای اهل بیت عصمت و طهارت باشیم اما ایا این توهینات هم قابل توجیه است؟آیا می‌توان بین این مرام و روش‌هایی که یکی یکی ارزش‌ها را به مسلخ می‌برد نسبتی برقرار کرد؟آیا سیاست ارزش آن را دارد که اخلاقیات در شهر به پایین‌ترین سطح خود سقوط کند؟با این برخورد های تند و قبیح شما فعالان عزیز مسجد صاحب الزمان تنها برای یک انتقاد ایا میتوان انتظار اعتلای فرهنگ داشت؟ ایا بهتر نبود بجای این توهینات (که تنها نویسندگانش لایقش هستند) کاملا منطقی پاسخ میدادید؟از سایت گریشنا توقع انتشار چنین متن بی محتوایی نداشتیم! ایا مدعیان دین “و جادلهم بالتی هی احسن” را فراموش کرده اند؟؟؟؟؟امیدوارم مسئولین گریشنا هم پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top