بستن

بهمنی پیام داد: تشکر از مردم و کارگروه، تبریک به جعفرپور

هفت‌برکه (گربشنا): میرزاخلیل بهمنی، یکی از نامزدهای گراشی در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پیامی از مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه تشکر کرد و پیروزی جمشید جعفرپور را به او تبریک گفت. او بخشی از پیام را نیز به تشکر از کارگروه انتخاباتی گراش اختصاص داده و نوشته است: «اگر بداخلاقی‌ها و احساسات‌گرایی‌ها سد راه نمی‌شد و تصمیمات و برنامه‌های این کارگروه امین و دل‌سوز به مرحله اجرا می‌رسید، یقینا نتیجه‌ی دیگری در این انتخابات رقم می‌خورد.»

 

Entekhabat 07121394 - Sorkhi (5)

متن کامل پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

مردم شریف شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش

بدین وسیله بر خود لازم می‌دانم از حضور پرشور شما مردم عزیز در پای صندوق‌های رای و صیانت از آرمان‌های شهدا و امام راحل تشکر و قدردانی نمایم. بدون شک و فارغ از هر نتیجه‌ای که در انتخابات به دست می‌آمد، همین انگیخته شدن شور و شوق انتخاباتی که به حضور گسترده مردم انجامید، نویدبخش آینده‌ای پرصلابت و پرامید برای مملکت اسلامی ما و خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است.

همچنین بر خود لازم می‌دانم که از اعتماد اعضای محترم کارگروه انتخاباتی گراش به این‌جانب نهایت تشکر و قدردانی را به عمل آورم، که اگر بداخلاقی‌ها و احساسات‌گرایی‌ها سد راه نمی‌شد و تصمیمات و برنامه‌های این کارگروه امین و دل‌سوز به مرحله اجرا می‌رسید، یقینا نتیجه‌ی دیگری در این انتخابات رقم می‌خورد. همچنین از اعضای محترم ستاد انتخاباتی این‌جانب، جوانان عزیز دانشجو، ورزشکاران و   سایر اقشار جامعه که در این مدت پشتوانه معنوی، فکری و عملی این‌جانب در رقابت‌های انتخاباتی بودند، صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می‌آورم.

و در نهایت به جناب آقای دکتر جعفرپور، نماینده‌ی منتخب مردم شریف لارستان، خنج و گراش نیز تبریک می‌گویم، و از خداوند منان توفیق ایشان را در راه خدمت‌گذاری به این مردم شریف و مملکت بزرگ ایران اسلامی مسئلت می‌دارم.

میرزاخلیل بهمنی

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

52 نظر

  1. یه سلامی بکنیم خدمت کارگروه
    خسته نباشی عامل نفاق و دو دستگی
    حضرات کار گروه مگه شما نگفتین با پیگیری و مشاهده های میدانی به این نتیجه رسیدین که اقای بهمنی اقبال بیشتری بهش هست پس کو، کجاست
    اقای بهمنی مگه شما به خاطر مردم اومده بودی که الان به این مردم پیام دادین
    نوروز ۹۴ وقتی شما رو تو اورژانس بیمارستان دیدم معلوم بود که شما قادر به مدیریت زیر مجموعه خودتون نیستین
    خیلی از مردمی که اومدن پای صندق رای نه بخاطر شما بود نه حضرات دیگه فقط به خاطر رهبر عزیزمون بود و بس
    راستی کار گروه یه معذرت خواهی به مردم بدهکاره

    1. خوشحالیم که دکتر از این بداخلاقی ها سربلند بیرون اومد
      امثال شما امیر خان زوده بفهمین که تیشه چی رو زدین
      […]
      کل بکشین و هورا بکشین به حال و روزتون

    2. عزیز من
      شما برو بیمارستان های شهرهای دیگه رد ببین بعد قضاوت کن پسر خوب. هنوز زوده که قضاوت کنی.
      احمدی نژاد هم تو تبلیغ ها نون پنیر می خورد با سبزی که از تو باغچه خودش میچید اما ببین تمام دزدیها تو دوره ایشون بود. این رو میگن عوام فریبی. مثلا اومده بود دست دزدها رو قطع کنه اما ….

    3. دوست عزیز، امیر
      کارگروه دو وظیفه رو بر عهده داشته:
      ۱- تشویق به ثبت نام برای کاندیداتوری؛ با این استدلال که مانند دوره قبل با کمبود نیروی بومی مواجه نشویم؛ که در این زمینه موفق عمل کرد.
      ۲- بررسی وضعیت اقبال کاندیداها و اعلام آن به کاندیداها و مردم.

      دقت بفرمایید که این گروه، نقشش مشورتی بود و اجباری در پذیرش نظرش وجود نداشت و ندارد.
      طبق آرای این دوره مشخص شد که پیش بینی کارگروه در تخمین رای دو کاندیدای محترم درست بوده و رای آقای دکتر بهمنی در شهرستانهای لارستان و خنج، بین سه تا چهار برابر رای جناب آقای حسین شیری بود. و این ثابت می کند نظر کارگروه در این باره درست بوده است.
      مجددا تاکید می کنم که بنای کارگروه در تشخیص اقبال مناطق غیر از گراش بوده و بارها این موضوع در کارگروه مطرح و به کاندیداهای محترم اعلام شده.

  2. قابل توجه کسانی که به عملکرد کارگروه شک دارن!!!
    تصمیم کارگروه بر این بوده که از شهرهای اطراف نظرسنجی به عمل بیاد و هر کس رای بیشتری داره به عنوان کاندید منتخب معرفی و روی اون اجماع بشه که دو کاندید دیگه به نفع اون کاندید کنار برن که هم رای از بیرون گراش باشه و هم گراش به اجماع برسه و رای قابل توجهی بدست بیاد.
    همه ی کاندیدا هم این رو پذیرفتن ( البته قبل از بررسی اوضاع و تصمیم اعضای محترم کارگروه)

    بررسی هایی که در مناطق اطراف انجام میشه نشون میده دکتر بهمنی رای بیشتری میتونه کسب کنه( که توی نتیجه نهایی آرا مشخصه)
    بعد از پیمان شکنی آقای حسین شیری و زیر سوال بردن کارگروه و تصمیم اعضای کارگروه گراش دچار تشنج شده و آرای گراش تقصیم میشه
    نتیجه ی این عدم اجماع هم، کم شدن رای کاندیدای گراش و علی الخصوص دکتر بهمنی از شهرهای اطراف هست
    واضح است که با وجود این اختلاف در بین کاندیدا و اجماع نکردن و پیمان شکنی نتیجه ای بهتر از این را دربر نخواهد داشت

  3. من اگه جای آقای بهمنی بودم اینجوری می نوشتم: اگر بداخلاقی‌ها و احساسات‌گرایی‌ها سد راه نمی‌شد و این کارگروه امین و دل‌سوز بود!!! یقینا نتیجه‌ی دیگری در این انتخابات رقم می‌خورد.»

  4. کار گروه از طرف مردم و با ارای مردم انتخاب شده بود این حسین شیری بود که به مردم گراش احترام نگذاشت
    تخم اختلاف را بین مردم کاشت و برای همیشه خودش را از حمایت مردمی محروم کرد

    1. اینقد هی اقاقی پ اقای پ میکنین شما اونجا بودین؟؟؟؟؟؟ والا ما هم شنیدیم این اقای حسین شیری اقای پ رو تهدید به قتل کردن صرفا چون اصالت اقا رو یاد اور شدن و اقای حسین شیری اینو گفته بهم توهین شده

  5. فدایی رهبر بزرگوار. ما تو شهر خودمون نتونستیم به اجماع برسیم. و دکتر بهمنی حدود نصف ارای حسین شیری را کسب کرد حالا رو غیر گراش حساب میکنی !!!؟ حالا تا چهار سال دیگه خدا کریمه ، ما وقتی در دوره حسنی به اوز و بیرم و ارد و حالا هم به فداغ ظلم کردیم روی رای بیرون گراش نباید حساب کنیم . از افراد مطلع سوال بگیرید.

  6. سلام .خدایش من هیچ مشکلی با این دو کاندید ندارم هردو از نظر شخصیت انسانهای خوب و با کمالاتی هستند .فقط رو صحبتم به عزیزان کارگروه میباشد .خداوکیلی عبدالله نظامی کاندید میشد فکر کنم با زحماتی که خالصانه واسه گراش کشیده .بیشترین آرای مردم گراش رو کسب میکرد.

  7. جناب آقای بهمنی بجای تشکر از مردم خوب گراش عذر خواهی میکردید بهتر بود چرا که خودت بهتر از همه میدونید که زدو بندهای شما با کارگروه که به نا حق انتخاب کردند این دوره حق گراش را پایمال کردید و در ذهن گراشیها باقی خواهد بود و هرگز شما و کارگروه را نمیبخشند

  8. وظیفه کارگروه بررسی آرا شهرهای دیگر بود که صد البته صحیح عمل شد . اگر سری به آمار ها بزنیم متوجه میشویم آرای دکتر بهمنی در دیگر شهر ها بیشتر از جناب حسین شیری (حقوق دان و استاد دانشگاه) بود.

  9. اینها همه نتیجه عدم تمکین به نظر کارگروه هستش. مگه تو لار جعفرپور از همه بهتر بود که موند یا بقیه با نظر کارگروه لار کنار کشیدن تا یه نفر از لار بره مجلس.
    مساله بعد اینه که مردم شهرهای دیگه میشینن و فکر میکنن و وقتی میبینن که از گراش ۲ نفر موندن و دیگه شانسی ندارن نظرشون بر میگرده.
    ابعاد زیادی از پشت پرده ایت انتخابات مونده که بعد ها مشخص میشه. همیشه یادمون باشه که تاریخ بهترین قاضی هست.
    […]

  10. بی زحمت این طوق رو گردن این و آن نندازید هر دو مقصر هستید آقای حسین شیری که دم از شرافت مردم گراش می زدید شرافتتان را دیدیم وآقای بهمنی شما که برای خدمت به مردم آمدید چرا با کناره گیری خدمت نکردید؟
    رک بگویم شما نیز دنبال منافع خود بودید نه فکر ملت
    و آینده گراش .شما دو نفر نیز همانند آقای فردوسی تا ابد در ذهن مردم گراش خواهید ماند .
    #####شما درختی که فردوسی کاشت را آب دادید#####

    1. سهراب عزیز
      کاملا درست میگی. اما مشکل اینجاست که عوام متاسفانه مشکل رو درک نمیکنن و باز تاریخ تکرار میشه.
      تکنیک مکرر دوستان: عوام فریبی و سیستم پوپولیسم

  11. جانب بهمنی بایدم از کارگروهتون تشکر کنید! این کارگروه مردمی نبود و از نظر مردم خیلی به دور بود؛اینو آرا ثابت میکنه! یادتون باشه همه چیز رو نمیشه با پول و اموال و… خرید! نمونه اش اعتماد مردم هستش! یادتون باشه خرج ها و پذیرایی های آنچنانی نمیتونه برخی سوابق گذشته رو پاک کنه یا کم اهمیت جلوه بده! یادتون باشه نظر چند ده هزار نفری مردم خیلی مهمتر از یه کارگروه ۱۰ ۱۲ نفری هستش! بازهم اینو آرا ثابت میکنه! یادتون باشه مردم شمارو حداقل تا ۴ سال آینده بیاد خواهند داشت اگر حقی از شهرمان ضایع شد! و چه بسیارست یادآوری هایی که مجالی برای گفتن آن نیست… ان شاء الله باشناختی که تو این انتخابات از افراد مختلف بدست آوردیم یک مهندسی انتخابات قوی و یک کارگروه خیلی خیلی قوی تر و قابل اعتمادتر برای چهارسال آینده تدارک ببینیم.

    1. نه اتفاقا ایشون به خوبی میدونست که رای نمیاره و روز قبل رای گیری به اعضای ستادش اینو گفت ولی اسیر مهندسی آرای بعضیا نشد و تمام برنامه های اونا رو تیزهوشانه به هم زد.

      1. این یه سخن بزرگه که شما دارین می گین و دستتون درد نکنه که علی آقا این سخن رو بیان کردین
        شما اینها رو شنیدین و باز هم ازشون طرفداری می کنین؟؟؟

  12. جناب ابوالقاسم
    من در جریان اوضاع سیاسی شهر هستم، اگه متن رو با دقت بخونین بهتر متوجه میشین که چی گفتم.
    اگه تو گراش اجماع میشد(طبق نظر کارگروه) که همه به دکتر بهمنی رای میدادن و رای تقسیم نمیشد!!!!
    از همه ی عزیزان تقاضا دارم احساسات رو کنار بگذارن و عادلانه قضاوت کنن!!

  13. ما یک پوریای ولی میخواستیم که پیدا نشد .الحمد لله .هر چه خدا خواست همان میشود . حتما مصلحت ما ملت گراش همان بوده.خداوند به همه توفیق عمل عنایت کند.

  14. اتفاقا اقای فردوسی بهترین کار رو انجام دادن ، اقای فردوسی باید به جای چه کسی انصراف میداد ، به جای یک غریبه که همیشه رد صلاحیت میشه ،
    فردوسی نشون داد چه کسانی در گراش دنبال منافع جیب خودشان هستن،
    بدی ما گراشیا اینه که از گذشته درس نمیگیریم چرا تو دوره قبل اتحاد نداشتیم ، چون اونای که درفکر منافغ جیبشان بودن مقابلشون یه سد بزرگی بنام فردوسی بود ، به اجبار رفتن با یه غریبه ی که خودش صلاحیتش به زور گرفته بود
    چرا باید مد بشه که یه غریبه بیاد واسه شهر ما تصمیم بگیره ، مگه ما با این همه ادعا چند تا ریش سفیدی تو این شهر نداریم که واسمون با عدالت تصمیم بگیرن ،
    در ضمن فردوسی الگو بودن ، ما درس نگرفتیم .
    مگه واسه لار و بیرم و خنج و اوز غریبه میاد تصمیم میگیره ،
    زشته واسه ما با این همه ادعا ولایی بودن و فلان بودن یه کاندید طراز اول نداشته باشیم زشته بخدا.
    درد و دل زیاده ولی ……
    ب

  15. بد عهدی و بد اخلاقی در اوج خودش زمان سخرانی جناب حسین شیری بود که شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه از سوی طرف دارن وی صورت گرفت ولی جناب کاندیدا هیچ عکس و عملی نشان ندادن علیه کسی شعار سر دادن که خود عضو خانواده شهید بود…..خدا بخیرکنه

  16. عاشقان زندوی بیرم چند درصدشون به گراش رأی دادن
    حال با این مقصر بود ان مقصر بود هیچی درست نمیشه
    جنوب فارس همه یک زبان هستن و خواهند ماند و امیدوارم که دست در دست هم بدن و منطقه جنوب رو بسازن
    حال که جعفر پور رأی اورد مبارکش باشه امیدوارم انسانیت رو فراموش نکنه و برای هر سه شهرستان کار انجام بدهد

  17. با سلام
    کاش هر ۲ نامزد محترم شهرمون به فکر گراش عزیزمون بودن و بجای منم زدن و خودخواهی و خط و نشان کشیدن واسه همدیگه (چه به حق یا ناحق)و نفی یکدیگر گراش رو اصل قرار میدادن تا مردم رو دچار دودستگی و نفاق نمیکردن که در نهایت باعث ناراحتی و ناامیدی مردم بشن اگه هر کدوم از شما ۲برادر گرامی با اینکه نتونستید تو جلسه ها و بحث ها همدیگر رو قانع به کنار رفتن کنید صرفا بخاطر گراش( حتی اگر خودتون رو به حق و شایسته میدونستید)کنار رفته بودید و بر منیت خودتون غلبه میکردید مطمئنا الان اگه اون رقیب گراشی برنده شده بود از نظر مردم شما پیروز و سربلند این انتخابات بودید چرا که همه و همه میدونیم با توجه به موقعیت منطقه غیر ممکنه که اگه ۲نامزد از گراش باشه یکیشون رای بیاره

    ان شاءالله درسی باشه واسه آینده

    گراش بالاتر از تمام منیت هاست

  18. نظر من اینه که بیشترین ضربه رو از حسنی می‌خوریم اگه انصاف داشته باشیم زمان نمایندگی ایشون کار خاصی واسه کل منطقه انجام نداد البته به جز گراش و این باعث بدبینی مردم شهرها و روستاها به کاندیدای گراشی شده و این موضوع کارگروه و اجماع بحثهای جانبیه چون حتی در صورت وقوع هم هیچ فایده ای واسه ما نداشت علی کل حال انشالله تا چهار سال بعد نماینده مختص گراش و خنج تصویب بشه وگرنه حالا حالاها از نماینده خبری نیس

  19. اگه فقط یکم به سخنرانی آخری حسین شیری گوش میدادیم میفهمیدیم هدفش این بود که رقیبشو فقط خراب کنه ..
    این آقایی که دم از ولایت مداری میزد دیدیم چطور وحدت رو حفظ کرد دیدیم چطور با جمله شعر بگو به یک زن احترام گذاشت .. مردم گراش کمی عاقلانه فکر کنید

  20. جمع کنین این قرتی بازیا رو
    به فکر چهار سال بعد باشید
    هی بشینین و تهمت بزنین دیگه دست کارگروه لو رفت عزیزان خواهش میکنم بس کنین
    الان باید برای چهار سال بعد یکی رو انتخاب کنیم که فکر کنم از الان مشخصه

    1. لعنت خدا برآنانی که با نام دین، بزرگترین ضربه به دین زدند و فکر می کنند که فقط خودشان هستند که نگهدار این نقلاب می باشند. ما همگی آماده جانفشانی از نظام و رهبری هم هستیم . ولایت ورهبری از آن یک عده که نیست که فقط به زبان می آورند. اینان که می گویند ما مدافع ولایت هستیم زمان جنگ کجا بودند.

      1. من نمیدونم مدافع ولایت بودن چه ربطی به این انتخابات داشت…اخه همه اکاندیدازفیلترهمین ولایت گذشته بودن دیگه….طوری ولایت ولایت راه انداختن انگارمسعودرجوی اومده کاندیداشده

  21. انقد شلوغش نکنید .به فرض هم یکیشون کنار میرفت و همه به فرد مقابل رای میدادن.مگه حالا باز از گراش کسی رای میاورد.دلتون خوشه.حسنی استثنا بود که تو یک قرن از مجلس روی لاریا اتفاق افتاد و دوبار تکرار نمیشه.حسین شیریم اومده بود یه پشتوانه ای پیدا کنه که تو وزارت کشور یه دید مثبت بهش پیدا بشه.
    تو خود بخوان حدیث…

  22. سلام علیکم
    حدود ۷۱ درصد حسین شیری و ۲۹درصد بهمنی ،نتیجه آراء مشخص شد که مردم از خیلی چیزها آگاه هستن.. نیازی نیست ما به مردم بفهمانیم چه کسی و چه گروهی مقصر است،اگر واقعادلمان به حال شهر میسوزد از همین الان به امثال آقای حسین شیری اعتماد و روی آن هاسرمایه گزاری کنیم که قطعا نتیجه آن را خواهیم دید ، مهمترین خصیصه ای را که در آقای حسین شیری دیدیم صداقت بود..و ایشان خیلی از حقایق را برایمان آشکار ساختند،کارگروه محترم هم میباید خط قرمزشان گراش بود نه فردی خاص…

  23. جناب حسین شیری یک حقیت رو فاش کرد و هزار حقیقت رو نگفت چون نمیخواست ابروی یک نفر رو تو شهرش و جلوی خواهرش که اومده بود مجلس بر هم زنی کنه ببره .
    اون خانواده شهیدی هم که همه جا و در هر مجلسی میگن بهمون توهین شده میخوام بدونم خودتون احترام خودتون رو نگه داشتین که بین اون همه مرد و طرفدار یک کاندید پرده دری نکنین و مرگ بر فلانی فریاد نزنین . اون لحظه خانواده شهید نبودین ؟؟؟ چرا صدای تهمت و مرگ بر فلانیتون رو تو واتس اپ پخش نکردین وقتی اقای حسین شیری با نهایت ادب میکفتن دست خانواده شهدا رو میبوسم ؟
    به خاطر همین نیرنگ ها بود که اقای حسین شیری کنار رفتن .
    به خاطر دوز و کلک های کارگروه که خیلی هاش فاش شد بود که کنار نرفتن
    همین که نذاشتن همچین کسی بره مجلس خودش بزرگترین پیروزیه

    1. اقای سعید بد نیست کمی به گذشته هم برگردین سخنرانی اقای حسین شیری نصف شب وسط خیابون رو یادتون هست که چقد بد و بیراه گفتن یا همون سخنرانی اخر خانوم بهمنی اخر صحبت های ایشون بلند شدن به حرف زدن اون وقتی که ملت مرگ بر ضد ولایت فقیه میدادن وسط صحبت های این خانوم کجا بودین شما؟؟؟؟ اون مرگ بر فلانی اخر اخر مجلس بود دیگه… شما خیلی دور ورت نداره
      اقا جان بهمنی پول داره تهچین داده به شما ربطی داره پول از شما گرفته؟؟؟
      اقای حسین شیری نمیخواد دست کسی رو ببوسه فقط بعضی چیزا رو رعایت کنه کافیه..

  24. ۴سال بعد هم همین آش و همین کاسه
    هیچ فرقی نمیکنه دوباره میان یکی دیگه علم میکن
    بر ضد طرف مقابل

  25. به نظر من هر دو نفر به گراش و مردم گراش خیانت کردند اینا که دم از ولایت و شهدا و …… میزدن کجا رفت همش همین خدا به راه راست هدایتتان کنه انشاله

  26. اقای حسین شیری با گردن ننهادن به رای کار گروه که منتخبین مردم بودند علنا به شعور مردم گراش اهانت کرد و تخم اختلاف را در گراش کاشتند که مدتها طول خواهد کشید تا ترمیم شود
    اقای حسین شیری شما خدمت کردن به مردم را در چه میدانی؟
    کار گروه منتخبین مردم بودند شما با لجبازی چه میخواستید ثابت کنید؟
    مجلس چه به شما میداد که بین جوانان اختلاف انداختید ؟ متاسفم برات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

52 نظر
scroll to top