بستن

آغاز جشن نیکوکاری از مدرسه فرهنگ

هفت‌برکه (گریشنا): زنگ جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور در دبستان غیر انتفاعی فرهنگ گراش با حضور فرماندار و مسولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان به صدا در آمد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی گراش، با نواختن نمادین زنگ نیکوکاری در آموزشگاه فرهنگ و با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری» دانش‌آموزان مدارس شهرستان گراش به یاری همکلاسی‌های نیازمند خود شتافتند.
در این مراسم که با حضور فرماندار، برخی مسئولین اداری و انتظامی شهرستان، مدیر امداد و مرکز نیکوکاری ولی عصر (عج) و اولیاء و مربیان مدرسه برگزار شد، مدیر کمیته امداد اظهار داشت: «جشن نیکوکاری از ارزش‌مندترین حرکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان است و امسال نیز با توزیع پنج هزار پاکت احسان دانش‌آموزی در مدارس، کمک‌های مردمی جمع‌آوری و از طریق مدیریت آموزشگاه‌ها در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع خواهد شد.»

رستم‌پور با اشاره به تاکید دین مبین اسلام در خصوص کمک به نیازمندان، از مردم نوع‌دوست خواست با شرکت در جشن عاطفه‌ها، دانش‌آموزان نیازمند را یاری کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، اصغر فرودی فرماندار گراش در این مراسم گفت: «دانش‌آموزان به جز دغدغه تحصیل نباید دغدغه معیشت را داشته باشند تا بتوانند به راحتی تحصیل کنند.» فرودی افزود: «نیکو‌کاری مورد تاکید اسلام و سنت حسنه است.»

nekokari1

 

2 نظر

  1. چند روز قبل هم در مرکز پیشگیری ازسرطلان جنوب فارس سخنرانی جالبی برای امید دادن برندگی بهتربیماران سرطانی ارائه دارند دستشان درد نکند باز هم متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top