بستن

استودیو پارسینا افتتاح شد

هفت‌برکه: استودیو موسیقی پارسینا با هدف تولید موسیقی و محصولات صوتیِ با کیفیت راه‌اندازی شد.

به گزارش هفت‌برکه، پنجشنبه ۵ فروردین، استودیو موسیقی پارسینا با حضور مدیر شبکه سراسری رادیو فرهنگ و جمعی از علاقه‌مندان موسیقی و گویندگی کار خود را آغاز کرد. استودیو پارسینا وابسته به موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش در خیابان امام، روبه‌روی بانک صادرات، طبق اول ساختمان جابری قرار دارد.

محمدصادق رحمانیان، مدیر رادیو فرهنگ، اعلام آمادگی کرد که محصولات تولید شده در این مرکز بتواند در سطح ملی پخش و عرضه شود: «استعدادهای بسیار خوبی در مورد گویندگی و دوبله در منطقه وجود دارد که امیدوارم با ایجاد زیرساخت‌های مطلوب همانند این استودیو، امکان پرورش این استعدادها فراهم شود. ما در رادیو فرهنگ هم بخش‌هایی همانند کتاب گویا داریم که از علاقه‌مندان گویندگی استفاده می‌کنیم و هدف کشف استعدادها است.»

محمدعلی شامحمدی، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه، در مورد فعالیت‌های استودیو پارسینا گفت: «بخشی از فعالیت‌های موسسه هفت‌برکه تولید محصولات صوتی و تصویری است. به خاطر همین به دنبال مکانی مناسب و استاندارد برای تولید این گونه محصولات بودیم. استودیو هفت‌برکه که با هزینه‌ای نزدیک به ۲۵ میلیون تومان تجهیز و آماده‌سازی شده است، نخستین استودیو با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در منطقه است.»

شامحمدی از راه‌اندازی آموزشگاه هنری هفت‌برکه در آینده نزدیک خبر داد: «دوره‌های گویندگی سال گذشته در شهر لار برگزار شد که با استقبال خوبی روبه‌رو شد. انشاالله از تابستان امسال این کلاس‌ها و دیگر کلاس‌های هنری در آموزشگاه هفت‌برکه گراش هم برگزار خواهد شد.»

ابوالحسن حسینی، مدیر فنی استودیو پارسینا، در مورد خدمات عرضه شده در این استودیو می‌گوید: «ضبط‌های انجام شده تاکنون در گراش بیشتر ضبط‌های خانگی بود یا این که فعالان عرضه موسیقی برای ضبط موسیقی به شهرهای دیگر می‌رفتند. با توجه به امکانات استودیو پارسینا، می‌توانیم انواع موسیقی، دوبله، نریشین‌های تبلیغاتی، نوحه و مداحی را با استانداردهای بالا تولید کنیم.»

محمد خواجه‌پور، مدیر رسانه‌های هفت‌برکه، در مورد تولیدات خبری این مرکز گفت: «گروهی از دوستان که پیش از این با دوبله انیمیشن‌های دیرین دیرین گراشی شناخته شده‌اند، در حال آماده کردن پادکست و بسته‌های خبری هستند. تلاش می‌کنیم این مجله‌های صوتی به صورت هفتگی منتشر شود.»

13950105 Parsina (16)

4 نظر

  1. سلام
    سال نو مبارک و همگی خسته نباشید واقعا یه استدویو خوب تو گراش لازم داشتیم
    انشالله در این زمینه موفق باشید

    و یه پیشنهاد دارم
    اگه تمام جونایی که به این رشته یا زمینه های تولید متحوا صوتی و تصویری علاقه دارند توجه کنید خوبه و واقعا شروع خوبی میشه و باعث پیشرفتش میشه و میتونه کارهای خوبی تولید و پخش کنه

    مثلا :من :دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top