بستن

خبر خوش برای اردی‌ها: درمانگاه ارد شبانه‌روزی می‌شود

گریشنا (هفت‌برکه): با موافقت وزارت بهداشت مرکز بهداشتی درمانی بخش ارد شبانه‌روزی می‌شود و سه پزشک در آن خدمت خواهند کرد.

به گزارش دفتر فرماندار، فرماندار گراش از ارتقاء مرکز بهداشت و درمان بخش ارد به درمانگاه شبانه‌روزی خبر داد و افزود: ارتقاء مرکز بهداشتی درمانی ارد به صورت شبانه‌روزی در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم این بخش پیگیری شد و با توجه به نیاز مردم و مشکلات حوزه بهداشت و درمان، این بخش از داشتن یک مرکز درمانی شبانه روزی محروم بود.

اصغر فرودی دسترسی آسان مردم این منطقه به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقاء شاخصه‌های سلامت را یکی از اهداف مهم در راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در بخش ارد عنوان کرد و اظهار داشت: در جریان سفر سال گذشته دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گراش مطالبات مردم بخش ارد در حوزه بهداشت و درمان مورد رایزنی و پیگیری قرار گرفت و با همکاری امام جمعه، نماینده مردم، معتمدین، مسئولین حوزه بهداشت شهرستان و مساعدت مسئولین استانی راه‌اندازی درمانگاه شبانه روزی در بخش ارد تصویب و قائم مقام وزارت بهداشت دستور اجرایی این طرح را داده است.

با دستور قائم مقام وزارت‌خانه با شبانه‌روزی شدن درمانگاه بخش ارد، سه پزشک عمومی، سه پرستار و یک ماما در این مرکز خدمت خواهند کرد.

فرماندار گراش اجرای سیاست های رفاهی منسجم در حوزه بهداشت و درمان و تعهدات دولت در ارتقای نظام سلامت یکی از دستاورد های مهم اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: حرکت دولت بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری در تحقق ارتقاء نظام سلامت و کاهش رنج بیماران و دغدغه مردم در این بخش دستاورد مهم برای کشور است.

اصغر فرودی با بیان اینکه گراش یکی از بهترین مراکز درمانی استان فارس را دارد، تصریح کرد: با دغدغه قرار دادن مشکلات حوزه بهداشت و پیگیری مسئولین نظام و همراهی خیرین رضایتمندی از خدمات درمانی در شهرستان گراش نسبتا مطلوب است.

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش خدمت به مردم یکی از اصلی ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان ساخت: مسئولین نظام در ارگان‌های مختلف خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند و رویکرد دولت در خدمت به مردم حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است.

IMG_9957

Forrodi Farmandar (2) Darmangah Arad

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

27 نظر

  1. تبریک میگم به أردی ها،جناب فرماندار همه عم و غم خودش گذاشته برای پیش برد أرد یه ذره در فکر مرکز شهرستان باشید بی زحمت

    1. دوکلام هم از مادر عروس. این رفتاری که جناب فرماندار انجام میدهند همان چیزی است که ما سالها از سوی فرمانداری لار انتظار داشتیم. درود بر فرماندار که به همه نقاط شهرستان میرسه.

  2. با سلام این خیلی خوبه دست مسولیین درد نکنه اگر انتن دهی موبایل در ارد هم درستش کنن دیگه بهتر میشه اخه انتن دهی موبایل در حد صفر میباشد

  3. جای خرسندی و تقدیر دارد از جناب فرماندار و همراه هان پیگیر و عرض تبریک به مردم بخش ارد
    در برخی از نظرات به تاریخ درج شده نامه اشاره کرده بودند بدون اینکه به متن نامه و پیگیری های انجام شده و منافع مردم در نظر گرفته شود. در صورتی که تاریخ انقدر چیز مهمی نبود که با آن پرداخته شود. این امر طبیعی است.
    بازم تشکر میکنیم از فرماندار محترم و هیات همراه

  4. سلام وخسته نباشید به مسئولین عزیز بویژه مدیران زحمتکش حوزه ی سلامت دروزارت بهداشت بالاخص قایم مقام دردآشنا ورعیت نواز جناب دکتر کلانتری وبالاخص آقای فرودی فرماندار محترم ، ریاست پرکارشبکه جناب دکتر محمدی وعزیزان دانشکده علوم پزشکی شهرستان وابرازخرسندی نیابتی بی حصرازسوی آحاد مردم قدردان بخش محروم ارد حسب وظیفه اخلاقی.به همین بهانه به آن عزیزی که خطاب به فرماندار فرمود به مرکزشهرستان برسید!! باید دانست که ما از تنه ی یک پیر درختیم واز یک آوند آب خورده ومی خوریم بالندگی وتوسعه ی شهرستان همه جانبه اش زیباست فداغ ، خلیلی، زینل آباد پشت ری ، محمدزینا ، آغصه ،مهرآباد سعد آباد کنارزیارت و…… همه شاخه های فراموش شده از این پیر درختندکه در انتظار آبادانی لحظه شماری می کنندودرانتظارباغبان سالهاست لع لع می زنند ویقینا رونق هرکدام آراستگی تمام شهرستان پرظرفیت ما خواهد بود شهرستان گراش تنها گراش نیست که جای جای این نقطه ی زرخیزتابلو رعنای بالندگی ومایه ی غبطه است وبرازندگی روزافزونش از عهده ی فرزندان خلف وتوانمندش برآمدنی است، اگر نگاهمان توسعه محورباشد وهمه ی ظرفیتها وداشته هایمان دراین مسیر مدنظر ، همه محرمند وزبانم لال با دست خودنامحرم تراشی نکنیم که فرصتها چنان ابر بهاری درگذرند ودیگران نمی ایستند تا ما به آنها برسیم اردی خواسته بخش شود که به برکت نظام مدیون خون شهداء وامام شهداء با توانایی زبانزدفرزندانش آلترناتیو شده وفعلا ادعای دیگری نداردوکارش راهم تاکنون به خوبی پیش برده چه بهتر که دست دردست هم دهیم به مهر …. به امید توسعه هرچه بیشتر شهرستان عزیزمان به همت خادمان ونگاه بلند امهات شهرستان .
    والعاقبه للمتقین وسلام علی المرسلین

  5. جناب کرمی اردی،کاش این حرفها را اول به همشهریانت میگفتی که به قول شما برای ابادانی شاخه های این درخت پیر باید به باغبان ان رأی داد نه به یک غیر بومی،که موقع اب خواستن انتظار بجا داشته باشید

    1. جناب غمباز بنظرمیاد عمرا معنی آلترناتیو را بفهمی دقت کن استاد گفتن ارد بخش نشد تا بوسیله ی کسی بشود بلکه آلترناتیو شد کسی که بخشش کردن آب خواستن ازش منطقیه ولی آنکه خود منشاء حیات دیگران شده ازش مطالبه خواسته میشه نه میخواهد
      ارت سرچشمه ی کل دیارون بمانند ارت ده نیست یارون
      به هرسرگوشه اش صدتا مناله (فاریاب)نه منت اشو ابره ونه بارون

  6. جناب خواجه زاده عزیز.خودت متوجه درج اشتباه تاریخ نشدی چرا دوستانی که به ریز مطالب دقت میکنند را مورد انتقاد قرار میدی? در ثانی خوب کار فرماندار افتتاح پروژه و پیگیری مشکلات مردم هست نمیخواد شما کاسه از آش داغتر باشی.مگه قراره فرماندار همش بشینه مثلا پمپ بنزین که سرمایه بیش از میلیارد شخصی هزینه شده افتتاح کنه بعنوان دهه فجر?ضمنا چرا فرماندار واسه بنزین سوپر همین پمپ بنزینی که مفت و مجانی میاد افتتاح میکنه و قیافه میگیره کاری نمیکنه? مگه خون ملت گراش و لار و اطراف کمرنگتر از بقیه استانها هست که همیشه بنزین سوپر دارن هست؟

  7. سلام. ضمن تشکر از زحمات فرماندار محترم. به نظرم ارد مستحق این است که یک معاونت در آموزش و پرورش اردی باشد. تا تعادل حفظ شود. یکی اردی ویکی فداغی ویکی گراشی. لطفا فرماندار محترم پیگیری نماید.

  8. با سلام و تشکر از فرماندار محترم، در بخش ارد آنتن دهی موبایل لطفا پیگیری شود و دکل ایرانسل زده بشه واقعا که در طول چن مدت پیشرفت های زیادی انجام گرفته در ارد خدا حفظتان بکند

  9. ضمن ادب و احترام؛
    جناب (مسعود)بزرگوار
    در مورد تبعیض قائل شدن جایگاه بنزین سوپر و نوع نگرش و پیگیری آن از سوی مسئولین برای شهرستان گراش با شما کاملا موافق هستم،بنده هم بارها و به کررات این موضوع را مطرح نموده،اما گوش شنوا اگر بود به ما هم خبر بدید.

  10. آقای کرمی عزیز احسنت ولی حرف حساب وعالمانه وسیاستمدارانه جواب ندارد اما آقای میر غمباز بهتراست مانند آقای کرمی شماهم باتابلو بیایی ولی درهرحال انتخابات ملزومات خودرادارد وبایدپرسید چند نفر از اردیها یا فداغی ها در جلسات کاندیداها دعوت کردید شما تا زمانیکه جاده خاکی میرید فرصت نمایندگی برای مردم افسانه است نه تنها خودتان که مردم منطقه غیر لار چوب خاکی رفتن شما می خورند شما با خودتان مشکلاتان حل کنید اردیها پیشکش مگر ارد چقدر رای دارد ولی بدانید وزن ارد در انتخابات خیلی بیشتر از نفوس ارد است اگر همراه کنید آنها را با خود قطعا نماینده از ماخواهد شد

  11. بعضی اغایان گراشی تامیتونن علیه ارد شانتاژ میکنند وقتی به انها جواب داده میشه وپاسخ ندارند سریع میرن تو کمااینا نژادپرستی راازلاریهای قدیم ارث بردن از همهی مسئولین غیرگراشی ی فداغی درآبفا وی اردی دربهزیستی بودن هردوتا بیرونشون کردن وحالا همه مسئولین گراش بومی اند چطوراست ارد جاهای دیگه ۴تا فرماندار ودرلار ۴تا مسئول ( ریییس شبکه ، بهزیستی، معاون فرماندارویژه ) دارد براگراش نمی تونن نه اینکه تعصب گراشی دارن

    1. دوست عزیز ریاست سابق آب و فاضلاب روستایی که اهل فداغ بود ارتقای شغلی پیدا کرد و به حراست کل آبفا روستایی استان منصوب شد و رییس سابق بهزیستی که اهل ارد بودن به دلیل عملکرد بسیار عالی با دستور مدیرکل بهزیستی فارس به عنوان رییس بهزیستی لار منصوب شد معاون سابق فرمانداری گراش نیز به خاطر عملکرد مطلوب به سمت فرماندار سروستان منصوب شد. همه ی این عزیزان به خاطر فرصت خدمت در گراش تونستند پله های ترقی رو طی کنند لطفا با تعصب بی جا اظهار نظر نکنید.

  12. سلام .
    خیلی جالب بود . اینجا حرف از شبانه روزی شدن درمانگاه بود
    ولی هیچ کامنتی ب درمانگاه ربط نداشت . یه جوری کامنت گذاشتن انگاری همه میخان حرف دلشون بزنن . حرفی ک شاید سالهاست تو دل مردم تلمبار شده .
    ان شاءالله ک هیچ شهر یا روستا و بخشی مشکلی نداشته باشه .به امید آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر شهر و روستا سرزمینمون ایران

  13. و علیکم السلام؛
    در پاسخ به شما (گل بانو شهرک کهنه اوز)محترم

    بد نیست به این مطلب هم تأملی بفرمایید؛بعد ببینید از این دید هم میشود به مطالب دوستان در این خبر توجه نمود یا خیر؛

    ( وقتی کسی در جایی گفتگو یا کاوش میکند چه علمی یا غیر آن… درس هایی میگیرد، چیزهایی را در لابلای آنها فرا میگیرد که فراموش نمیکند و بهره ای میگیرد از آنچه نمی داند.

    پس درنتیچه با احترام به فرمایش شما مطالب تمام دوستان و سروران به نحوی آموزنده هستند،حتی اگر مورد بحث در مورد موضوع هم نباشند.

  14. گل بانو گل گفتن آخه بنزین سوپر چه ربطی با شبانه روزی شدن درمانگاه داره سلسبیل بلندنظر چرا دست توجیهمون همیشه بلندتر از قدمان است این مثل دماغی بزرگ درصورت یک نوجوان تازه بالغ شده است
    مقطعی بعد از انقلاب که پستها سهمیه ای بود آقای غرضی فرماندار آبادان بود شد وزیرنفت دردوره ی بعد ایشان را بعنوان وزیرپست وتلگراف وتلفن معرفی شد به مجلس یک نماینده پشت تریبون بازمجلس فریادمیزد من نمیدانم چه رابطه ای بین وزارت نفت وپست وجود دارد که وزیرنفت سابق بعنوان وزیرپست معرفی شده تنهارابطه ای که پس از دقت زیا دی که من کردم یافته ام که آقای غرضی نفت را روی پست بریزد وآنرابه آتش بکشد …. !!!!!!
    چه رابطه ای ؟؟؟؟ مدیرسایت تذکر بدن لطفا

  15. عرض ادب؛
    (گل اندام )محترم

    ضمن تشکر از شما باید به عرض کنم شما شکل مطلب حقیر را متوجه بشوید بعد نسبت به قد و اندازه و شکل ما نظر بفرمایید، که به هیچ وجه نیت بنده توجیه نبوده و نیست ، خواه باور بفرمایید یا خیر ، اما خود شما هم یقینا باور دارید که در هر بحثی مواردی اندک از موضوع به مسائل غیر مربوط کشیده خواهد شد،این هم یکی، اما این که شما از نقل قولهای ابتدای انقلاب تا حال به مسائل نگاه کردید ، که به فرمایش خودتان نزدیکتر است تا حقیر!!،ضمن اینکه مطلبی که بنده عرض کردم از فرمایشات مولای متقیان أمیر المؤمنین علی علیه السلام بود.پیرامون بحث ها و گفتگو ها و کاوش های مختلف، و کاملا بجا.از مدیریت محترم که تذکر بفرمایند، و از ما به دیده منت، این هم از جهت رضایت مندی و….. ان شاءالله ، سربلند و پیروز باشیم همه.

  16. اردی ها برادری اش را در مراسم کلنگ زنی گاز رسانی به ارد ثابت کردند!
    بابا وقتی نصف بیشتر آرای تان میرود برای لار برید از ایشان حق و حقوقتان را بگیرید و معلوم است که پست و مقام بهتون میدن!!
    وبعد:انتصاب از بالا صورت میگیرد نه از داخل شهرستان!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 نظر
scroll to top