بستن

نیکوکاری ولی عصر(عج) یک بار دیگر در استان برتر شد

هفت برکه (گریشنا): مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) گراش، به عنوان برترین مرکز نیکوکاری فارس در امر جذب کمک خیرین و یاری رسانی به خانوارهای بی بضاعت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گراش؛ رستم پور، مدیریت امداد گراش با اعلام این خبر گفت: «طی مراسمی که با حضور محمد دستاری، مدیر کل امور شبکه‌های نیکوکاری و موسسات عام‌المنفعه کمیته امداد کشور و با حضور مسئولان مراکز نیکوکاری استان فارس در هفته گذشته برگزار شد؛ مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) گراش، به عنوان برترین مرکز نیکوکاری فارس در امر جذب کمک خیرین و یاری رسانی به خانوارهای بی بضاعت معرفی شد.»

 بر طبق آمار تحلیلی اداره امور اجرایی و شبکه‌های مردمی کمیته امداد فارس، در سال ۹۴ مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) گراش برای دومین سال پیاپی از میان بیش از شصت مرکز نیکوکاری فعال سطح استان، حائز مقام نخست در خدمات رسانی به نیازمندان شد.

این مرکز در طی سال گذشته با جذب مستقیم بیش از ششصد و پنجاه میلیون تومان کمک مردمی و توزیع در بین حدود پانصد خانوده بی‌بضاعت تحت پوشش در قالب سبد کالا، کمک نقدی، وام و… سهم بسزایی در زدودن چهره فقر و محرومیت از چهره جامعه اسلامی برداشته است.

رستم پور افزود: «مراکز نیکوکاری در ارائه خدمات به نیازمندان بازوی کمیته امداد محسوب می‌شوند و پل ارتباطی میان فقرا و خیرین هستند. پتانسیل‌ها،ظرفیت‌ها و استعدادهای خانواده‌های نیازمند در هر محله می‌تواند به کمک مراکز نیکوکاری شناسایی و تقویت شود و در این راه می‌توان از توان معتمدین محلی و امدادیاران دلسوز و متعهد برای توانمندی اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی محرومان استفاده کرد.»

emdad

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top