بستن

فرودی در ارد: با راه‌اندازی شهرداری بسیاری از مشکلات حل می‌شود

هفت برکه (گریشنا): فرماندار گراش در بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتی بخش ارد در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.
به گزارش دفتر فرمانداری، اصغر فرودی در بازدید از پروژه ساخت بلوار و خیابان اصلی ارد گفت:«این طرح شامل بلوار کشی و آسفالت خیابان اصلی ورودی شهر ارد با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیون تومان به طول هشتصد متر مربع توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی گراش در حال اجرا است.
وی از شبکه گاز رسانی به بخش ارد بازدید کرد و افزود: «عملیات گاز رسانی به بخش ارد شامل چهل و شش کیلومتر حفاری و لوله گذاری با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در دهه مبارک فجر شروع شده است و در حال حاضر شش کلیلو متر آن حفاری و لوله گذاری شده است.»
وی در این بازدید تاکید کرد با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان پیمانکاران نسبت به اجرای پروژه‌ها تسریع کنند.
اصغر فرودی به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش ارد با حضور بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش ارد و برخی از مسولین ادارات و نهاد‌های دولتی شهرستان گراش در بخشداری ارد تشکیل جلسه داد.
در این جلسه به برخی از مشکلات در حوزه بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، مخابرات و آبفای روستایی اشاره شد.
فرماندار گراش با بیان این که توسعه متوازن شهرستان در دستور کار ادارات و نهاد‌های دولتی قرار دارد افزود: «با توجه به محدودیت بودجه‌های عمرانی و کمبود امکانات و منابع مالی توسعه متوازن و همه جانبه شهرستان در دستور کار قرار گرفته و در دولت یازدهم اعتبارات خوبی در بخش ارد برای بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی و پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.»
وی ارتقاء مرکز درمانی بخش ارد به درمانگاه شبانه روزی را یکی از اهداف خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و اظهار داشت: «راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در راستای رسیدگی به وضعیت بیماران و تسهیل در امور مردم است و امیدواریم با توجه به نیاز ارتقاء سطح خدمات رسانی بهداشت و درمان در دهستان فداغ شاهد تحقق راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در این روستا باشیم.»
فرودی راه اندازی شهرداری در بخش ارد را یکی دیگر از موارد پیگیری شده عنوان کرد و افزود: «بسیاری از مشکلات با راه اندازی شهرداری در مرکز بخش، حل خواهد شد و در این راستا اقدامات خوبی انجام گرفته است.»
در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بخش‌های مختلف مشکلات حوزه خود را مورد بحث و بررسی قرار دادند. فرماندار از طرح ساخت ساختمان بخشداری ارد نیز بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

arad5

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. باسلام به فرماندارمحترم گراش,حتما اطلاع دارید درتمام نقاط کشور ازصداوسیماو منبع خبری اطلاع رسانی کردن که نرخ تاکسی واتوبوس ها بین۱۵تا۲۵درصد افزایش یافته , چرا ای شورا گراش نرخ۲۱۰۰تومن افزایش نمیده باوجود مسیرطولانی و کوچه های خراب پر از چاله , لطف بفرمایید به شورا دستور بدید را رسیدگی شود, تازه چقدر۱۰۰تومن ما ول میشه همه دو تومن دارن میدن, ۲۱۰۰چندسال قبل ۲۵درصد اضافه دولتی برای تاکسی اضاف کنید می‌شود ۲۶۲۵ هرمسیری که آژانس در سطح شهر برود, حالا شما هرچه می‌خواهید کار خیر در مناطق انجام بدید اما حق راننده تاکسی باای همه گرانی نمیتونن بخورن,

  2. آقای فرودی راهی متفاوت از فرمانداران پیشین رو برگزیده و در این دوره شاهد تغییرات ملموسی در تمام نقاط شهرستان هستیم. امیدواریم با حضور افراد با تدییری مثل آقای فرودی شهرستان به سطح خوبی از توسعه برسه.

  3. چرا من یادم نمیاد در دولت های قبل همچین خدماتی رو دولت برای مردم این منطقه انجام داده باشه؟؟!؟!؟! یعنی الان این همه دولت خدمتگزار این همه فعالیت مفید ارزنده برای این منطقه انجام میده و کدوم فرماندار این همه مثل اقای فرودی پرتلاش بودن؟!؟!؟ کسی اگه می دونه به منم بگه کاشکی یه کم یاد بگیریم تشکر هم کنیم

  4. همینکه این همه حمله به شورا و شهرداری می شه نشون از سطح بالای کار داره و گرنه این همه اداره رو ببین صداشون در نمیاد. فرماندار چرا بیلان کاری نمی ده؟ اگه واقعا کار کرده بیاد اعلام کنه. چرا نمی ده؟ چرا مسئول امور مالیاتی اخذ مالیات رو شفاف نمی کنه؟ چرا همه شهروندان فکر می کنند لار مالیات کمتری می گیرند تا گراش؟ مسئول امور مالیاتی باید بیاد شفاف سازی بکنه فقط تا این بحث و احادیث پیش نیاد. اداره اوقاف پول مردم پول وقفی رو بیاد بگه چیکارمی کنه. اداره مخابرات که این همه داد مردم رو در آورده چرا یک عدد حتی یک عدد بیلان کاری نداده بیرون مردم ببینند و و و ادارات دیگه که آدم اسمشون هم فراموش می کنه
    همه اخبار صرفا مرتبط شده با شهرداری ، شورا، بهداشت، بیمارستان ورزش و فرمانداری. بقیه انگار همینجور نشستن.
    آقای رییس بنیاد شهید و جانبازان حداقل بیا بگو آهای من گره از کار یه جانباز باز کردم. چرا حرف نمی زنین آخه؟ دلیلش شاید نداشتن هیچ کار عامه قبولی باشه . آهای اداره کشاورزی. چند تا کشاورز رو زیرپر و بالش رو گرفتی؟ چرا کشاورزا (حداقل یک نفر رو می شناسم) از دست شما و کارنکردن ها ی شما گله مند هستد؟ بیاید وسط بگید چیکارا کردید. چرا نمی آیی؟
    به هر حال هر اداره و هر فردی ممکنه کم کاری کنه و خرده گرفتن به کم کاری ها واجب . ولی کارهای کرده رو نباید نادیده گرفت و انتقاد هم اگر می کنیم تشکر هم کنیم. بنده به شخصه زیاد به شورا و شهرداری مراجعه می کنم و می بینم زحماتی که می کشند. هم تشکر می کنم و هم امیدوارم کلیه کارها اطلاع رسانی بشه تا سوتفاهم پیش نیاد.
    در ضمن تریبون نماز جمعه جای خوبی برای اطلاع رسانیه. ۱۰ دقیقه بیاید با مردم حرف بزنید. درد دل کنید اصلا. مشکلاتتون رو به مردم بگید ای مسئولین. چی بگم والا.
    خداحافظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top