بستن

صفری رفت، جوکار رییس جهاد کشاورزی شد

هفت برکه (گریشنا): علی جوکار ریاست اداره‌ی جهاد کشاورزی را پس از یک سال ونیم ریاست مجید صفری بر این اداره، برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار هفت برکه: مراسم تودیع و معارفه‌ی رئیس اداره‌ی جهاد کشاورزی یازدهم اردیبهشت ماه در فرمانداری گراش برگزار شد. جوکار، جهرمی است و فوق لیسانس مهندسی کشاورزی و علوم باغبانی دارد او پیش از این قریب بیست سال  رئیس اداره‌ی امور فنی و زیربنایی جهاد کشاورزی داراب،بوده است. ریاست اداره‌ی عمران و صنایع روستایی داراب و هفت سال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زرین دشت نیز در کارنامه‌ی فعالیت‌های او دیده می‌شود.

در گفت‌وگویی که با او داشتیم او می‌‌گوید:« از برنامه‌هایی که در نظر دارم در اداره‌ی جهاد کشاورزی گراش دنبال کنم، سامان دادن به بخش کشاورزی، استفاده بهینه از آب و استفاده از تسهیلات آبیاری تحت فشار و آبیاری نوین برای جلوگیری از هدررفت آب، تسطیح اراضی کشاورزی، رونق دادن به گلخانه‌ها، تغییر الگوی کشت و توسعه‌ی گلخانه‌ها، کشت گیاهان دارویی، پیگیری برای ساخت ساختمان اداری و تامین نیروی انسانی لازم و ایجاد خدمات رفاهی برای پرسنل و ارتباط مستمر با استان، مقام عالی دولت در شهرستان، امام جمعه و نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی در جهت پیشرفت امور کشاورزی، است.»

gahad keshavarzi3

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. خدا قوت فرماندار دلسوز گراش. رئییس ادارات کم کار در از قطار دولت تدبیر امید باید پیاده شوند. مردم انتظار کار دارند. به نظرم اگر فرماندار عزیز شهر سری به ادارات بزنند که زیر کولر نشسته اند و کاری انجام نمی دهند و تغییراتی ایجاد کنند عالی می شود.

  2. اگه یه مورد تناسب دیده باشیم فکر کنم اینجا باشه که اسم ایشون به سمتشون میاد !
    به امید پیشرفت و فرآوری بهتر و باکیفیت تر و ارزانتر و سالمتر محصولات کشاورزی شهر

  3. با سلام شاید همه ی مردم گراش چ کشاورز چ غیر کشاورز از این اتفاق خشنود باشند. اتفاقی ک باید ماهها پیش رخ میداد اما بدلایل روابط خاص با فرمانداری و عدم دید واقع بینانه و نشنیدن صدای کشاورزان این اتفاق ب تاخیر افتاد. امید ک از این پس شاهد قربانی شدن ضوابط در راه روابط نباشیم و بزرگان از این مهم درس عبرت گرفته باشند.
    یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top