بستن

دانشگاه لار، کتاب عکس منتشر می‌کند

هفت برکه (گریشنا): مجتمع آموزش عالی لارستان (دانشگاه دولتی) در نظر دارد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد لارستان و کلیه انجمن‌های عکاس فعال نواحی, کتاب مجموعه عکس جاذبه‌های لارستان (از نگاه عکاسان منطقه) را چاپ و منتشر کند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان: هدف از تالیف این کتاب گردآوری زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری منطقه لارستان در قالب یک کتاب نفیس و با کیفیت است.
این جاذبه‌ها به طور کلی می‌تواند شامل آثار تاریخی و میراث فرهنگی، طبیعت، زیبایی‌های شهری، صنایع دستی، مردم شناسی و هر آن چیزی باشد که بتوان آن را به عنوان جاذبه گردشگری در قالب یک عکس زیبا به تصویر کشید. برای مولفین این کتاب, زیبایی و چشم‌نوازی عکس بر جنبه استنادی آن ارجحیت دارد.
در مرحله اول عکاسان محترم لازم است عکس های واجد شرایط خود را با کیفیت حداقل ۷۰۰ پیکسل (در عرض یا ارتفاع) به همراه نام و شماره تماس خود به ایمیل دبیرخانه به آدرسlarestanuniversity@gmail.com و یا به شماره ۰۹۲۱۷۹۴۴۸۶۳ از طریق تلگرام ارسال نمایند.
پس از انتخاب عکس‌های واجد شرایط, از طرف دبیرخانه با شما تماس گرفته خواهد شد تا عکس را با کیفیت بالا ارسال نمایید و حق التالیف خود را دریافت نمایید.
در نهایت عکس‌های تایید شده با نام عکاس و توضیحات مختصر درباره آن عکس در قالب یک مجموعه نفیس، چاپ و در تیراژ بالا منتشر خواهد شد.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top