بستن

اولین دیدار با امام غریب

هفت برکه (گریشنا): سالمندانی که تاکنون توفیق زیارت مشهد را پیدا نکرده بودند در قالب کاروان ولایت با یاری خیرین و کمیته امداد گراش «مشهدی» شدند.

به گزارش  نادر افشار، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گراش: کمیته امداد امام خمینی(ره) طی اقدامی خداپسندانه افراد سالمند و تحت پوشش که تا کنون به مشهدالرضا مشرف نشده بودند را شناسایی کرد و در نهایت چهل نفر را با حمایت خیرین و به سرپرستی علی اکبر نوبهار، کارشناس حمایت کمیته امداد به مشهد‌الرضا اعزام کرد.

رستم پور، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، جعفرزاده، معاون واحدفرهنگی، اتمام، معاون امور مالی و عبدالهی، معاون مشارکت‌های مردمی و صدقات به همراه دیگر واحدهای کمیته امداد نقش به سزایی در اعزام این کاروان داشتند.

karevan velayahat1

6 نظر

  1. عرض ادب و خدا قوت؛
    دیدن چنین لحضاتی مطمئنا چشمان هر بیننده ای رو پر از اشک خواهد کرد، اگر ، فقط لحظه ای خود را جای یکی از این عزیزان و بزرگوارن ببینیم. چه بسا دیدن این مهربانی ها از افتخار آفرینی حافظ عزیزمان نیز بیشتر به دل بنشیند.دست تک تکشان را میبوسیم،امید که در پناه خداوند محفوظ و مصون باشند.ان شاءالله

  2. ضمن ادب؛
    سرکار خانم( مهتاب ۷۱
    ضمن تشکر از لطف شما ؛ جهت روشن شدن مطلب عرض میکنم ،لطف بفرماید مطلب رو متوجه بشید بعد بفرمایید قیاس و …؛ بنده لذت این عمل رو به نسبت دیگری عرض کردم، لطفا طوری تلقی شخصی نفرمایید که مقصودی در مطلب حقیر هست.ضمن اینکه از بزرگواری چون شما بد نیست حسن نیت حقیر رو بیشتر ببینید تا دیدگاه و برداشت شخصی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top