بستن

پیام‌های تبریک به پاس افتخارآفرینی فردفانی

هفتبرکه (گریشنا): با موفقیت مجتبی فردفانی، جوان قرآنی شهرستان گراش در مسابقات بین‌المللی قرآن، گروه‌ها و افراد مختلفی از سراسر کشور طی پیامی تبریک خود را به گوش او و همشهریانش می‌رسانند. این پیام‌های تبریک در این پست منتشر می‌شود. با انتشار هر پیام این پست تکمیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان لارستان: در پی موفقیت «مجتبی فردفانی» جوان قرآنی شهرستان گراش و نماینده کشورمان در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل قرآن، موحدی، رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان پیام تبریکی خطاب به این جوان شایسته صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای مجتبی فردفانی؛ حافظ گرانقدر کلام الله وحی

با سلام و عرض ادب

بدین‌وسیله موفقیت ارزشمند شما در کسب رتبه نخستِ بخش «حفظ کل» در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران را به شما فرهیخته قرآنی و جوان برومند تبریک می‌گویم و از درگاه پروردگار آرزوی سلامتی و تداوم توفیق‌تان دارم.

این موفقیت معنوی و درخشان، قطعًا افتخاری بزرگ برای ایران عزیز اسلامی‌مان، مردم مؤمن استان فارس، منطقه لارستان بزرگ و زادگاه‌تان شهر و شهرستان گراش است. امید است در کنار تمسک به این کتاب انسان‌ساز و عمل به آیات حیات‌بخش آن، برای ما مسئولان و خدمتگزاران نیز دعا کنید که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم شریف و قرآنی، و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای عزیز موفق باشیم؛ و بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را به‌ویژه در زمینه مسائل قرآنی و مذهبی تحقق بخشیم.

یعقوب موحدی- رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان

 

احد ده بزرگی شاعر مطرح کشوری نیز با فرستادن پیغامی به مصطفی کارگر شاعر خوش‌نام شهرستان گراش این افتخارآفرینی را تبریک گفت.

متن این پیام را با هم می‌خوانیم:

آقای مصطفی کارگرعزیزم

به پای رحل چون پامی گذارد
قدم بردیده مامی گذارد
سرش نازم که هنگام قرایت
جهان راپشت سرجامی گذارد

سلام بنده راخدمت سرورم مجتبی فردفانی برسانید.بگویید من افتخار می‌کنم که استانم یعنی فارس علم‌افراز قرآن واهل‌بیت(س) است. دست همه مردم گراش را که درطول تاریخ فخرآفرین بودند و خواهندبود را می‌بوسم و تقاضایم ازمردم خوب گراش این است که برای این قاری بین‌المللی کم نگذارید. بزرگداشت او یعنی بزرگداشت قرآن، بزرگداشت او یعنی برافراشتن علم عاشورایی گراش سربلند، بزرگداشت او یعنی بیمه کردن جوانان منطقه، بزرگداشت او یعنی نابودی وهابیت کفراندیش، من همیشه گراش را دوست داشته‌ام و این گفته را به شهادت دوستان ثابت کرده‌ام.

الهی بحق صاحب این روز که متعلق به حضرت علی اکبر(ع) است همه جوانان گراش که ریشه درتاریخ تشیع دارند پیرو راه مجتبی باشند.
آمین یارب العالمین

احد ده بزرگی

fardfani7

متن پیام تبریک عبداله شیرزادی سرپرست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) به مجتبی فردفانی:

جناب آقای مجتبی فردفانی، حافظ گرانقدر کلام الهی

با سلام وصلوات

موفقیت جنابعالی و ایستادن بر قله‌ی حافظین وحی الهی افتخاری بزرگ است که نه تنها شما و مردم بزرگ شهرستان گراش بلکه تمامی ملت ایران اسلامی و مسلمانان جهان در آن شریکند.

بدون شک این موفقیت در پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و با عنایت خاصه ایشان بوده است و نشانه‌ی تمسک شما به قرآن و اهل بیت (ع) می‌باشد. تقارن این موضوع با دهه مهدویت و میلاد آن یگانه منجی عالم بشریت عید امسالمان را شیرین‌تر نمود.

این پیروزی را به شما و خانواده عزیزتان و تمامی قرآن باوران و مهدی یاوران تبریک می‌گویم.

 

 

5 نظر

  1. با عرض ادب احترام خدمت جناب آقای فرد فانی بی شک موفقیت شما برادر عزیز که موجب شادمانی کل ملت ایران شده را به شما تبریک عرض میکنیم و امیدواریم که در تمامی مراحل زندگی شاد و موفق باشید به امید موفقیت روز افزون شما برادر گرامی (برادر کوچک شما محمد از ارد)

  2. ﺑﺮﺍﺩﺭ مومن ﻭ ﺣﺎﻓﻆ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﮐﻞ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎﯼ مجتبی فرد فانی
    ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﺁﻓﺮﯾﻨﯽ ﻭ ﮐﺴﺐ ﺭﺗﺒﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺑﯿﻦالمللی در ایران اسلامی
    ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﺣﻔﻆ ﮐﻞ ﻗﺮﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﻪجنابعالی و همشهریان ولایتمدار گراش ﻭ ﺟﺎﻣﻌﻪ قرآنی کشور و خانواده محترم و مسولین مجمع القرآن شهرستان گراش و اساتید
    ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻋﺮﺽ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺩﻭﺍﻡ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ مسالت مینمایم

  3. جناب آقای مجتبی فردفانی حافظ گرانقدر کلام الهی
    با سلام وصلوات
    موفقیت جنابعالی و ایستادن بر قله ی حافظین وحی الهی افتخاری بزرگ است که نه تنها شما ومردم بزرگ شهرستان گراش بلکه نمامی ملت ایران اسلامی و مسلمانان جهان در آن شریکند.
    بدون شک این موفقیت در پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) وبا عنایت خاصه ایشان بوده است و نشانه ی تمسک شما به قرآن و اهل بیت (ع) می باشد.تقارن این موضوع با دهه مهدویت ومیلاد آن یگانه منجی عالم بشریت عید امسالمان را شیرین تر نمود.
    این پیروزی را به شما و خانواده عزیزتان وتمامی قرآن باوران ومهدی یاوران تبریک میگویم.
    عبداله شیرزادی
    سرپرست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top