بستن

برق رایگان و تخفیف‌دار با مدیریت مصرف برق

هفت‌برکه (گریشنا): وزارت نیرو در راستای اجرای اقدامات مدیریت مصرف برق و کاهش پیک شبکه، مشترکینی را که برق کمتری مصرف کنند تشویق می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی برق شهرستان گراش، در راستای اجرای اقدامات مدیریت مصرف برق و کاهش پیک شبکه، وزارت نیرو اقدام به ابلاغ سیاست‌های تشویقی کرده است. مشترکین در بخش کشاورزی با تکمیل تفاهم‌نامه همکاری و خاموش نمودن الکتروپمپ طی ساعات ۱۲ تا ۱۶ هر روز از تاریخ پانزدهم خرداد تا پانزدهم شهریور ماه ۹۵ از برق رایگان در دیگر ساعات شبانه‌روز و پاداش ویژه بهره‌مند می‌شوند. مشترکین در بخش صنعتی نیز در همین تاریخ با کاهش میزان برق از ساعت ۱۲تا ۱۶ از تخفیفات قابل توجه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

به مشترکین خانگی نیز پیشنهاد می‌شود جهت صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش چشمگیر هزینه‌ی برق مصرفی، در ساعات اوج بار ۱۶-۱۲ و ۲۴-۲۰ به منظور کاهش هزینه‌های برق مصرفی از لوازم برق پرمصرف (اتو، آبگرمکن برقی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و …) تا جایی که ممکن است استفاده نکنند.

Bargh Byaban۲

 

 

2 نظر

  1. عرض ادب و احترام؛

    خدمت تمام بازدید کنندگان این مطلب باید عرض کرد که گفته شده تفاهم نامه بین شرکت برق و مشترکین منعقد میشود و از این تاریخ برق دیگر ساعات رایگان محسوب میشود؛روابط عمومی محترم شرکت برق لطفا دقیقا بفرمایید وقتی کنتور هوشمند از طرف خود شرکت به صورت خودکار تنظیم و هر زمانی که میل داشته باشید قطع و وصل خواهد شد ، مشترکین دقیقا چه اراده ای از خودشون برای عقد تعهد یا عدم تعهد رو دارند که بعد هم زحمت بکشید بوق و کرنا کنید که تفاهمی صورت گرفته …، مشترک از همه جا بیخبر هم تصور میکنه اگر امضاء نکنه برق خواهد داشت که ،( زهی خیال باطل). دو دستی دست مشترکین رو میبندند بعد سر خط اخبار هم میدن واقعا که … مثل این لطیفه مثل اینه که خودرو شما رو یکی برده باشه شما موندی و کلیدش بعد بهت بگن نترس جای نمیره کلید دستت هست کافیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top