بستن

خداحافظی ۱۰۰ دانشجو با دانشگاه گراش

هفت‌برکه (گریشنا): بیش از صد نفر از دانشجویان دانشکده‌ی علوم پزشکی، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، هم‌زمان با شب میلاد امام عصر (عج) بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشکده علوم پزشکی گراش از رشته‌های اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، هوش‌بری و فوریت‌های پزشکی، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند و از نفرات برتر علمی در رشته‌های مختلف در قالب جشن «دانش و پویش» تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور مسوولین دانشکده علوم پزشکی گراش و خانواده‌ی دانشجویان برگزار شد، دکتر احمد عبدالهی، قائم مقام دانشکده علوم پزشکی گراش ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت گفت: «دانشجویان هیچ وقت نباید از درس فارغ بشوند و این جشن نیز، جشن دانش‌آموختگی است، نه جشن فارغ‌التحصیلی.» دکتر عبدالهی در ادامه با بیان قبول برخی کمبودها در حوزه آموزش افزود: «ما کمبودهایی در برخی حوزه‌ها در دانشکده علوم پزشکی را قبول داریم و مصمم هستیم که در جهت رفع کمبودها گام برداریم.» این مقام ارشد علوم پزشکی گراش خطاب به  والدین دانشجویان گفت: «به شما نیز تبریک می‌گویم که فرزندانی تربیت کرده‌اید که هم تحصیل را برگزیدند و هم از نظر تربیتی دانشجویانی بودند که برای ما نیز الگو هستند.»

در ادامه‌ی مراسم پس از اهدای تندیس و لوح تقدیر، سوگندنامه به صورت گروهی توسط مسعود خواجه‌زاده از اساتید دانشکده و مدیر اجرایی علوم پزشکی قرائت شد.

اجرای موسیقی زنده، پخش کلیپ، اجرای تئاتر گروه فرهنگی هنری فجر، اجرای مسابقه و اهدا جوایز به نفرات علمی در رشته‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این جشن بود. در پایان، دانش‌آموختگان به همراه خانواده‌ی خود عکس یادگاری گرفتند.

میزبانی این مراسم را امور فرهنگی دانشکده و جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی گراش بر عهده داشتند.

21

 

 

8 نظر

  1. عرض تبریک و آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه ی بزرگواران عرصه ی علم و ادب.

    ما هم به لهجه محلی خود به شما عرض میکنیم؛

    ( إچی و دسِّ خدا)

  2. چرا در هیچ یک از این مراسمها رییس دانشکده نیست؟
    بعضیا اومدن و دکتر بهمنی رو برداشتن تا خودشون حکومت کنند ولی زمان داره همه چیو مشخص میکنه.

  3. الان کجاش دیدی اینهاییکه دکتر بهمنی را بر کنار کردن اهداف بزرگتری داشتند که بتدریج معلوم میشود آنان قصد به تصرف در آوردن دانشکده و بیمارستان داشتند که هر کاری دلشون میخواد انجام بدهند چه اهداف مادی و چه سیاسی . امیدوارم که به تمام اهداف خود نرسند که اینکار بسیار برای گراش و مردمش خطرناک است.

  4. انشاالله استاد عبدالهی همانطور که مرکز پیشگیری از سرطان را راه اندازی ومدیریت کرددانشگاه نیز مدیریت خواهدکرد ونابسامانی هارا سامان خواهد داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top