بستن

نمایشگاه پویایی و بالندگی جوانان برگزار شد

هفتبرکه (گریشنا): نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی در مرکز جامع سلامت محمد رسول‌ الله (ص) بر پا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی، به مناسب بزرگداشت هفته جمعیت و فرا رسیدن سال‌‌روز ابلاغ سیاست‌های جمعیتی مقام معظم رهبری، صبح روز سه‌شنبه چهارم خردادماه، نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت به مدت پنج روز در مرکز جامع سلامت محمد رسول الله (ص) فعال خواهد بود. مهندس علیرضا مساح، قائم مقام معاونت بهداشت و مسئولین ادارات در مراسم افتتاحیه‌ی این نمایشگاه حضور داشتند .

در این نمایشگاه غرفه‌هایی با محتوای پویایی و جوانی، مبارزه با دخانیات، سلامت روان، تغذیه، هنرهای دستی داوطلبین سلامت، سفیر سلامت، نقاشی، سلامت خانواده و جمعیت دایر است. کارشناسان واحدهای مختلف بهداشتی به صورت روزانه در نوبت صبح در این غرفه‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند .

مشاوره سلامت روان، تغذیه، مراقبت نوجوانان و جوانان معرفی کلاس‌های آمادگی برای زایمان، معرفی آموزش‌های تکمیلی مشاوره حین ازدواج (کتاب، دی‌وی‌دی،کارت آموزش مجازی) توزیع کتاب‌های سلامت باروری و ناباروری و معایب و مشکلات تک‌فرزندی، توزیع کتاب‌های آمادگی برای زایمان، تغذیه در دوران بارداری به همراه سی‌دی آموزشی، سی‌دی موسیقی آرام‌بخش دوران بارداری و شیردهی، معرفی برنامه ملی خود مراقبتی و جذب سفیر سلامت، و نصب نرم‌افزارهای حوزه سلامت خدماتی است که در این نمایشگاه ارائه می‌شود .

4

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top