بستن

جوان‌های بدمینتون راکت به دست شدند

هفت‌برکه (گریشنا): یک دوره مسابقه بدمینتون ویژه بانوان به مناسبت روز جوان و آزادسازی خرمشهر در سالن مجموعه ورزشی الزهرا برگزار شد. بعد از این بانوان خود را برای مسابقات جام رمضان آماده می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، این مسابقات در تاریخ سوم خردادماه، در دو سطح یک‌نفره و دوبل برگزار شد. سارا اسدنژاد، مرضیه محمدی و عاطفه سلیمی در قسمت یک نفره؛ و زهرا صادقی و زهرا عسکری در قسمت دوبل حائز مقام‌های برتر شدند. این مسابقه با همکاری اداره ورزش و‌ جوانان شهرستان گراش و‌ هیات ورزش همگانی برگزار شد.

جبرالدینی، رییس هیات بدمینتون، از زحمات کادر اجرایی این مسابقه، فاطمه جابرفدایی، مریم اسماعیل‌زادگان و مریم دانشور تشکر کرد و قدردانی خود را از حمایت‌های همه‌جانبه حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان، برای ورزش بدمینتون ابراز داشت و اظهار امیدواری کرد که در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری لیگ بانوان تحت عنوان جام‌ رمضان خواهیم بود.

جبرالدینی در ادامه گفت: «برادران و خواهران و علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند برای آگاهی از کلاس‌ها و شرکت در مسابقات به شماره ۰۹۱۹۰۴۲۱۸۸۵کلمه عضویت را واتس‌آپ یا پیامک کنند.»

badminton3

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top