بستن

رییس جدید بنیاد شهید گراش معرفی شد

هفت‌برکه (گریشنا): محمد صادق زاهدی بعد از شش سال خدمت، صندلی ریاست اداره‌ی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گراش را به صادق نوروزمصرمی سپرد.

به گزارش دفتر فرمانداری، جلسه تکریم و معارفه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گراش امروز، سی‌ام خردادماه، ساعت ۱۱ و نیم با حضور فرودی، فرماندار؛ سفیدفرد، معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس؛ فرسوده، معاون فرماندار؛ زارع، رییس اداره بازرسی؛ و شهرزاد، رییس اداره حراست در دفتر فرماندار برگزار شد.
در این جلسه از خدمات شش‌ساله محمدصادق زاهدی تجلیل و صادق نوروزمصرمی به عنوان رییس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گراش معرفی شد. صادق نوروزمصرمی، کارشناس ارشد علوم تربیتی و اهل شیراز است.

فرماندار و معاون فرماندار در این جلسه مسایل و مشکلات اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان را مورد بررسی قرار دادند. فرماندار گراش با تاکید بر این که مطالبات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید پیگیری شود، اظهار داشت: «خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس خدمتی ارزشمند و مایه افتخار مسولین است.» اصغر فرودی با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است، افزود: «نسل جوان باید با آرمان‌های شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند.»

وی ضمن تقدیر از بهسازی گلزار شهدای بخش ارد و دهستان‌های فداغ و خلیلی، خواستار تکمیل طرح ساماندهی گلزار شهدای گراش شد و افزود: «شهرستان گراش با تقدیم ۱۲۵ شهید، همواره در جهت حفظ دست‌آوردهای نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب گام برداشته است.» فرودی ارایه خدمات رفاهی و درمانی به جانبازان و خانواده معظم شهدا، تکمیل ساختمان اداری بنیاد شهید، و تامین اعتبارات مورد نیاز را از مهم‌ترین خواسته‌های خود عنوان کرد.

در این جلسه زاهدی، رییس پیشین اداره بنیاد شهید، گزارشی از عملکرد شش‌ساله خود ارایه کرد و از همراهی فرماندار و معاون فرماندار در اجرای برنامه‌های سطح شهرستان تقدیر کرد.

سفید‌فرد نیز نسبت به رفع مشکلات و تامین اعتبارات تکمیل ساختمان اداری بنیاد شهید و ساماندهی گلزار‌های شهدا که پیشرفت ۳۰ درصدی دارد قول مساعد و پیگیری داد.

todeh v moarefeh6

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top