بستن

پرداخت‌های وزارت بهداشت باید بر اساس شاخص عملکردی باشد

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر همتی، قائم مقام معاون بهداشت و مشاوره رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، و هیئت همراه از مراکز خدمات جامع سلامت بازدید می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، قبل از شروع بازدید، جلسه‌ای با حضور مسئولین و مراقبین سلامت در سالن مرکز پیشگیری از سرطان برگزار شد و دکتر محمدی به بیان پیشرفت در طرح تحول نظام سلامت در حوزه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش پرداخت.

در ادامه، دکتر همتی برای بیان رضایت خود از عمل‌کرد دانشکده اظهار کرد: «اجرای طرح تحول نیازمند مهیا نمودن زیرساخت‌های مربوط به خودش است که به نظر می‌رسد در دانشکده گراش زیرساخت‌های لازم از جمله آماده‌سازی سخت‌افزاری، به کارگیری نیروهای لازم، آموزش‌ها و … انجام شده است.»

وی در ادامه در خصوص سامانه سیب گفت: «بایستی دانشکده گراش نیز هم‌زمان با سراسر استان فارس در  ورود اطلاعات به سامانه سیب پیشگام باشد، چرا که  دانشگاه علوم پزشکی شیراز از این نظر رتبه دوم  کشوری را دارد.»

او در مورد تناسب پرداخت‌ها در نظام سلامت نیز افزود: «پرداخت‌ها باید مبتنی بر برنامه نظام تحول سلامت و براساس شاخص‌های عملکردی باشد و در این مسیر حمایت رئیس دانشکده بایستی بسیار مورد توجه قرار گیرد.»

در پایان دکتر همتی، هئیت همراه را به دو گروه جهت بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت تقسیم کرد. مقرر شد پس از بازدیدهای صورت گرفته با مسئولین واحدهای ستادی حوزه معاونت بهداشت، جلسه‌ی دیگری تشکیل و به تحلیل وضعیت موجود پرداخته شود.

بعد از این جلسه از بخش‌های مختلف مرکز پیشگیری از سرطان نیز بازدید به عمل آمد.

2

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

4 نظر

  1. افرین ودستمریزاد به دکتر محمدی عزیز که باوجودی که نیروی بومی نیست خالصانه ولله برای گراش کارانجام میدهد وزحمت میکشد بدون هیچ چشم داشتی خدا توفیقشون بده

  2. لطفاً هیتی رو بفرستین در جمع مردم و نظرسنجی کنن تا بدونید مردم چقد راضی هستن از وضع بد بیمارستان و پرسنل

  3. در جواب علیرضا….
    درسته که مدیریت بیمارستان صد در صد مطلوب نیست ولی نکات خیلی مثبتی هم داره … داشتن بیمارستان اینچنینی واقعا نعمت بزرگیه برای گراش… پس اولا سعی کنیم وجهه بیمارستان رو خراب نکنیم دوما مدیران محترم بیمارستان از انتقادهای مردم ناراحت نشن و کمبودها رو جبران کنند..

  4. هیچ کاربررگی بی نقص نیست بیمارستان هم همینطوره لطفا نقاط قوط وضعف هرکاری راباهم بسنجیم اگر شما مریضی از اقوام واشنایان برده باشید شیراز انگاه خواید فهمید که از ته دل شکر خدا میگویید ودعا به جان اول اقای حاج شیخ احمد بعدش هم مدیران بیمارستان خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top