- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

دفتر نماینده مجلس در گراش تعطیل شد

هفت‌برکه (گریشنا): دفتر نماینده مجلس در گراش از بدون سر و صدا تعطیل شده است. خلیل غلامی که در دوره‌ی اول نمایندگی جعفرپور در مجلس شورای اسلامی، مدیریت دفتر او را در گراش به عهده داشت، از ابتدای این دوره از سمت خود استعفا داده و هنوز کسی جایگزین او نشده است. این دفتر در خیابان دروازه، جنب مسجد صاحب‌الزمان قرار دارد، و دوازدهم شهریور ۱۳۹۱ افتتاح شده بود (خبر در هفت‌برکه [1])

غلامی: برای پیگیری درمان‌ام استعفا دادم

در گفتگوی تلفنی با هفت‌برکه، خلیل غلامی درباره دلیل استعفایش می‌گوید: «به خاطر ضعف جسمی و پیگیری درمان و سلامتی‌ام، نمی‌توانستم مدیریت دفتر را در این دوره هم قبول کنم.»

غلامی می‌گوید از چند ماه پیش استعفایش را به جعفرپور اعلام کرده است: «دکتر مایل است که در گراش دفتری داشته باشد، و ما پیگیر پیدا کردن یک نفر برای اداره این دفتر هستیم. البته همچنان اگر موردی باشد، تا پیدا شدن یک نفر دیگر، کاری که از دست‌ام بر می‌آید را انجام خواهم داد.»

غلامی که در دوره‌ی پرتنش قبل، دفتر جعفرپور را تحویل گرفته بود، می‌گوید: «من از همان ابتدا چهار سال پیش هم به دوستان گفتم که تمایلی به کار سیاسی ندارم، اما به اصرار دوستان و به ضرورت این کار را قبول کردم تا شاید بتوانم از این راه، خدمتی به مردم بکنم. هیچ چشم‌داشتی هم نداشتم و ندارم. بدون سر و صدا آمدم و بدون سر و صدا هم رفتم! به همین خاطر وجدان‌ام راحت است. هر کاری از دست‌ام بر می‌آمد برای مردم و مراجعه‌کنندگان انجام دادم. پیگیر کار هر فرد و هر گروهی هم بودم.»

منیری: به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد

منیری، از نزدیکان جعفرپور در لار، درباره افتتاح مجدد این دفتر در این دوره جدید نمایندگی به هفت‌برکه می‌گوید: «دنبال راه‌اندازی مجدد این دفتر هستیم و در آینده نزدیک فردی برای مدیریت دفتر انتخاب و معرفی خواهد شد.» او توضیح می‌دهد که در این یک‌ماهه که از شروع مجلس دهم می‌گذرد، دکتر جعفرپور در تهران حضور داشته است و هنوز به منطقه نیامده است تا در مورد راه‌اندازی دفتر در شهرستان‌ها تصمیم‌گیری شود.

Daftar Namayandeh [2]