بستن

دفتر نماینده مردم در گراش افتتاح شد

گریشنا: با حضور دکتر جعفرپور و مسئولین شهرستان،دوازدهم شهریورماه، دفتر نمانده مردم لارستان، گراش و خنج در دفتری جنب مسجد صاحب الزمان گراش،  افتتاح شد.

نماینده مردم که دیشب برای افتتاح این دفتر به گراش آمده بود، بین دو نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) سخنرانی کوتاهی کرد. درخواست‌های مردم نیز از طریق دفتر مسجد به نماینده تحویل داده شد که مهم‌ترین خواسته گراش در این نامه پیگیری تعیین محدوده شهرستان و افتتاح اداراتی مانند ارشاد، ثبت و اسناد و اطلاعات بود. جعفرپور هم در صحبت‌هایش مردم گراش را به همدلی با هم دعوت کرد.

پس از نماز با حضور حجت‌الاسلام معصومی به همراه فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان دفتر نماینده مردم جنب مسجد صاحب‌الزمان افتتاح شد. فضای کوچک دفتر باعث شده بود تعداد کمی که در این جمع حضور داشتند دوستانه‌تر بنشینند. جعفرپور با اشاره به صحبت‌های چند تن از همشهریان در مسجد که صحبت‌های نسبتا تند و تیزی درباره بحث محدوده شهرستان با او داشتند، گفت: این صحبت‌ها قابل پیش‌بینی بود و ما هم باید سعه صدر بیشتری داشته باشیم. جعفرپور در ادامه از راه‌اندازی تلویزیون دیجیتال در گراش و همچنین از چند طرح آبرسانی در منطقه خبر داد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top