بستن

بشکه‌های آب برای روستاهای دورافتاده گراش

هفت‌برکه (گریشنا): با همکاری خیرین سلامت گراش، آب آشامیدنی روستاها و عشایر گراش بهداشتی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر محمدنبی محمدی، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، از مناطق سیاری چک‌چک و کنار زیارت در اواخر اسفندماه ۱۳۹۴ بازدید کرد. (خبر در گریشنا) دکتر محمدی در این دیدارها برای تامین منبع آب مورد نیاز اهالی این مناطق قول داد.

خردادماه ۱۳۹۵ به همت خیرین عرصه سلامت، تعداد ۹ عدد منبع آب آشامیدنی با گنجایش ۱۵۰۰ لیتر به مبلغ ۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان با کمک دکتر محمدی و به همت خیرین عرصه سلامت خریداری و در این مناطق توزیع شد.

‌Boshkeh (3) ‌Boshkeh (1) ‌Boshkeh (2)

7 نظر

  1. مجمع خیرین سلامت گراش مستقر در داتشکده علوم پزشکی است که سرپرست داتشکده علوم پزشکی و دکتر محمدی و دکتر محقق و دکتر بهمنی و بعضی دیگر از دوستان در آن حضور دارند . و خداوند به خیرین گراش سلامتی طول عنر و برکت به کسب و کارشون عنایت فرماید

  2. اگه خیرین نبودن شبکه بهداشت چکار می کرد پس اینجا شبکه بهداشت چکاره هستش نمیتونه از خودش مایه بذاره واقعا که به هر حال خدا خیرشون بده منظورم خیرین بود………………….

    1. همشهریان محترم!!
      سعی کنیم ادب و فرهنگ انتقاد صحیح را یاد بگیریم. ندانسته و یا ناخواسته دیگران را تخریب نکنیم.
      جهت اطلاع: فرد بزرگوار (غیر بومی) جناب آقای دکتر محمدی شاه‌کلید شبکه بهداشت و درمان اعم از تأمین کننده بودجه و دارو در شهرستان گراش هستند.
      بنظرم این فرد از ما گراشی‌ها خیلی دلسوزتر هستند.. ما اگر کمی اهل اخبار و مطالعه بودیم می‌فهمیدیم این بزرگوار چه خدمتی در حق مردم گراش کرده‌اند. متأسفانه منتقدین چشم و گوش بسته و نسنجیده یه حرف‌هایی را می‌زنند.
      خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

  3. ضمناَ: هدف آقای دکتر محمدی شکم‌پرستی نیست که بودجه‌ی بیت‌المال در دست‌داشته را صرف نهار و شام در حسینیه‌ها و مساجد کنند. واقعاَ هدفشان خدمت به مردم است. مخصوصاَ نیازمندان واقعی چند قدمی شهر گراش. امیدواریم همچنان به کردار نیک خود ادامه دهند.
    موفق و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top