بستن

گراش‌جوان جام حذفی را به خانه برد

هفت‌برکه (گریشنا): تیم فوتبال گراش‌جوان با پیروزی در ضربات پنالتی، قهرمان جام حذفی فوتبال گراش شد.

به گزارش هیات فوتبال گراش، مسابقات فوتبال جام حذفی که در شب‌های ماه مبارک رمضان استارت خورد، با حضور ۹ تیم ستاره آبی، شاهین، اتحاد، هلال احمر، پرسپولیس نوین، شهیدان حسن‌زاده، جوشن، شهدا و گراش‌جوان به صورت رفت و برگشت برگزار شد. دو تیم هلال احمر و گراش جوان با شکست دادن حریفان خود پا به فینال مسابقات گذاشتند.

Football Jam Hazfi (1)

برای هلال احمر نادر بختیار، رضا جوکار، ابوالحسن غلامی، مرتضی چوبین، مصطفی رادمرد، حمیدرضا بلوری، رضا سوزنده، محمدرضا روزبه، علی غلامی، علی زاهدی و سعید چترآبگون (کاپیتان) بازی کردند. نفرات تعویضی یعقوب کرمی، ابراهیم کامیاب و مرتضی کمالی بودند. سرمربی‌گری این تیم بر عهده خلیل اغواری بود.
و برای تیم گراش جوان، غلامحسین افشار (دروازه‌بان) مهدی شمسی (کاپیتان) سلمان القایی، مهدی انصاری، محمد خوشرو، علی سوزنده، محسن بیضایی، علی ساکنی، سعید بلاغی، محمد چترآبگون و رضا صالح بازی کردند و احمدغفاری، علی ریسی و سعید ارژنده بازیکنان تعویضی این تیم بودند. عبدالرضا افشار سرمربی این تیم بود.
داوران این دیدار نیز داور جوان و آینده‌دار، علی آشفته، به همراه عبدالحمید عبدالی و مهدی آذرافروز بودند. مرتضی آشفته داور چهارم، عبدالرضا حسین‌پور ناظر داوری و فاضل آشفته سرپرست زمین بودند.

Football Jam Hazfi (10)
وقتی بازی با سوت داور شروع شد، گراش جوان در همان ابتدای بازی با ضربه‌ی ایستگاهی سعید بلاغی خیلی زود به گل رسید. هلال احمر حملات بیشتری روی دروازه‌ی حریف داشت و گراش جوان چشم به ضد حملات داشت ولی نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند. هلال احمر بعد از به زمین فرستادن ابراهیم کامیاب، جان تازه‌ای گرفت و توانست در دقایق پایانی، با یک ضربه گل‌به‌خودی بازی را به تساوی بکشاند.

با این گل، دو تیم آماده‌ی ضربات پنالتی شدند. غلامحسین افشار دروازه‌بان گراش‌جوان توانست ضربات پنالتی سعید چترآبگون، مصطفی رادمرد و مرتضی کمالی را با واکنش‌های عالی مهار کند، و تنها یعقوب کرمی بود که توانست یکی از ضربات هلال احمر را به گل تبدیل کند.
اما ضربات پنالتی گراش جوان را سعید بلاغی، محمد خوشرو و رضا صالح به گل تبدیل کردند تا گراش جوان با نتیجه سه بر یک تیم هلال احمر راشکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.

Football Jam Hazfi (7)

در این مسابقه جوکار، سوزنده، چوبین و کامیاب برای هلال احمر؛ و در سمت دیگر شمسی، بلاغی، خوشرو و افشار برای گراش جوان روز پر فروغی داشتند. بهترین بازیکن میدان غلامحسین افشار انتخاب شد.

در پایان مسابقات، ابراهیم کامیاب پدیده بازی‌ها لقب گرفت. مهدی شمسی عنوان بازیکن اخلاق را کسب کرد، و عنوان مربی برتر نیز به عبدالرضا افشار رسید.
در پایان پس از اهدای گواهی درجه سه داوری به آقایان علی آشفته، علی ساکنی و هادی افشار، کاپ قهرمانی توسط حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان، به کاپیتان تیم گراش جوان اهدا شد.

Jame Hazfi Football
هیات فوتبال گراش از زحمات احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان؛ اسماعیل حسن‌نژاد، مسئول هیات فوتبال؛ عبدالرضا افشار، دبیر هیات؛ عبدالمهدی مهروری، مسئول اجرایی؛ عبدالرضا حسین‌پور، مسول کمیته داوران؛ و مهدی و مسعود سالاری به خاطر برگزاری مسابقات جام حذفی تقدیر و تشکر کرد.

2 نظر

  1. استادیوم بسیار زیبایی دارید پارسال که اومدم گراش وضعیت زمینتان خیلی خراب بود به اکبری گفتم به داد زمین و نور ورزشگاهتان برسید ظاهرا حرف ما را گوش کردند و جالب شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top