بستن

بلوار امام حسین به شهید رجایی می‌رسد

هفت‌برکه (گریشنا): شهردار گراش از شروع عملیات اجرایی اتصال بلوار امام حسین (ع) به شهرک‌های ایمان و فرهنگیان در دو فاز خبر داد.

به گزارش سایت روابط عمومی شهرداری، شهردار با اعلام این خبر افزود: «با اجرای این پروژه بلوار امام حسین (ع) به بلوار شهید رجایی در شهرک ایمان وصل خواهد شد. در ادامه نیز این بلوار شهرک ایمان را به شهرک فرهنگیان متصل خواهد کرد.»
غلامعباس زارع طول احداث این بلوار از تقاطع بلوار امام حسین (ع) تا بلوار شهید رجایی شهرک ایمان ۷۰۰ متر مربع عنوان کرد و اظهار داشت: «فاز اول این پروژه شامل زیرسازی و آسفالت باند جنوبی به مساحت ۹۱۰۰ متر مربع است که تقاطع بلوار امام حسین (ع) را به بلوار شهید رجایی در شهرک ایمان متصل می‌کند. با اجرای فاز دوم نیز بلوار فلسطین در شهرک فرهنگیان به بلوار شهید رجایی وصل خواهد شد.»

شهردار گراش اعتبار عملیات اجرایی این پروژه را ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: «تامین اعتبارات این پروژه از محل درآمد‌های شهرداری است و ۱۵۰ میلیون آن از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.» شهردار با تاکید بر این که احداث راه‌ها و توسعه این شبکه در شهر گراش ضروری است، تصریح کرد: «جهت تسهیل در رفت و آمد مردم، دسترسی آسان به خدمات و امکانات شهری و ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان توسعه شبکه راه‌های شهری ضروری است.» وی اضافه کرد: «در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه شامل جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و تغییر مسیر کانال آبرفتی به بالاتر شروع شده است و امیدواریم فاز اول آن را تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری برسانیم.»
شهردار گراش دیگر پروژه‌های مهم شهرداری در بخش عمران را نیز شامل احداث بلوار در ادامه بلوار شهدا و ساماندهی این مسیر به طول یک کیلومتر مربع و امتداد آن در جاده چک چک عنوان کرد. زارع به‌سازی بافت فرسوده و توجه به توسعه زیرساخت‌های خدمات‌رسانی شهرداری در بافت قدیم را مورد تاکید قرار داد و افزود: «یکی از اولویت‌های مهم شهرداری تسریع در به‌سازی جداول فاضلاب و آسفالت محله‌های بافت قدیم است.»

bulvar emam hosein

index22222

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

8 نظر

  1. با سلام. چه خوب بود اساسی تر اقدام میکردید. این بلوار میتواند طولانی ترین بلوار منطقه باشد. میتوانستید از ورودی شهر از طرف اوز بعد از فلکه استارتش زده شود و در ادامه اش از روبروی دانشگاه و پس از ان کمی بالاتر از جایی که فعلا زیر سازی میکنید انرا به بلوار شهرک ودر ادامه به بلوار فلسطین و از انجا نیز بعد از شهرک فرهنگیان نرسیده به نیروگاه به جاده گراش لار وصلش میکردید.

  2. با سلام و تشکر از شهردار و مسئولین شهرداری بخاطر این پروژه مهم.

    از شهرداری تقاضای نظافت کوچه و خیابان های مسکن طلاب و شهرک ایمان هم باشند.

  3. باسپاس
    الف.بدنبود اگرپیچهای آخر بلوار امام حسین ع هم راست میشد.
    ب.خوب میشد اگر شهرداری پروژه های خیابان های اصلی را در زمانهای خلوت انجام میداد مثل اول وقت یا در روزهای تعطیل مثل پروژه جدول کنار بانک ملت
    ج.خوب است خ تمیز مثلا از طریق خ شهید فهمیده به ب سرداران هم با عرض بیشتر و جدولهای کم عمق وصل شود.
    د.نیکوست اگر پروژه خ دروازه فعلی هم ادامه پیدا بکند.
    ه.جالب میشود اگر خیابان شهیدان عظیمی هم تعریض گردد خصوصا ورودی آن از طرف خیابان امام و دریاچه های روزانه آن هم هدایت یا خشکانده شود!
    و.عالی میشود اگر لکه گیری چاله چوله های معابر ادامه پیدا کند.
    ز.چند نشست بد هم در بلوار امام حسین ایجاد شده است امیدوارم پر گردد.
    ح.بسیار عالی میشود اگر خیابانهای فرعی دیگر احداث وکوچه های خاکی آسفالت گردد.
    ط.خیلی بسیار عالی میشود که به فکر خیابان دیگری هم بود(خ یابان بیدله) هم عرض خ اصلی با اتصالات فرعی (خیابان شهیدان عظیمی،شهدای بیدله،بلوار پیامبر اعظم و…)
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top