بستن

اول معاینه کامل، بعد درس و مدرسه

هفت‌برکه (گریشنا): در آستانه ثبت‌ نام مدارس، کار پایگاه سنجش سلامت دانش‌آموزان شهر گراش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، مریم مکرمی، مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، گفت: «سنجش سلامت دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان از بیست و ششم تیرماه ۹۵ جهت ورود به پایه اول آغاز شده است او هدف از تشکیل پایگاه سنجش سلامت را که با همکاری اداره آموزش و پرورش در حال ارائه خدمت است، شناسایی به موقع آسیب‌های جسمی و روانی در کودکان عنوان کرد.

مکرمی در ادامه گفت: «معاینات پایه چهارم ابتدایی و اول متوسطه دوره اول (هفتم) از بیستم تیرماه ۹۵ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.» او از والدین درخواست کرد که همراه با فرزندان خود، جهت معاینات لازم بهداشتی و پزشکی با در دست داشتن دفترچه سلامت به مطب پزشکان خانواده مربوطه مراجعه نمایند.

طبق گفته مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، سنجش سلامت شامل ارزیابی بینایی، شنوایی،BMI ، سلامت دهان و دندان، بررسی پدیکلوزیس و آمادگی تحصیلی است. طبق آمار اعلام شده، هشتصد نفر دانش‌آموز گراشی باید تا پایان شهریور سلامت‌شان سنجیده شود و در صورت نیاز به پزشک خانواده خود ارجاع داده می‌شوند. مکان پایگاه سنجش دانش‌آموزان در بدو ورود به دبستان، مدرسه دخترانه کریمیان واقع در شهرک شهید بهشتی است.

سنجش 2

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top