بستن

دست‌آورد گراشی‌ها در کنکور ۹۵ + به‌روز می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): نتایج اولیه کنکور سراسری امسال ساعت ۲۳ روز سه شنبه ۱۹ مردادماه ۹۵ چند ساعت پیش از موعد مقرر اعلام شد تا تکاپوی دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه در گرماگرم تابستان آغاز شود. تیم خبری هفت‌برکه (گریشنا) ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان گراشی، در این خبر رتبه‌های برتر شهر را بازتاب می‌دهد.

 

نتایج عالی برای گراشی‌های مقیم شیراز / تجربی‌های گراش؛ بهتر از پارسال

امیرحسین حسنی موفق به کسب رتبه ۱۳ منطقه ۱ در گروه علوم تجربی شده است. حسنی تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان تیزهوشان شهید دستغیب شیراز گذرانده است.

محمد حسن‌پور در گروه علوم تجربی، رتبه ۵۱۲ منطقه ۱ را به دست آورده است. حسن‌پور در شیراز تحصیل کرده است.

امیرحسین محسن‌زاده در گروه علوم تجربی موفق به کسب رتبه ۹۴۵ منطقه ۲ شده است. محسن‌زاده تحصیلات متوسطه خود را در شهر یزد گذرانده است.

سعید مهروری در دومین کنکور خود رتبه ۹۲۱ منطقه ۳ را در گروه علوم تجربی کسب کرده است. مهروری دوره متوسطه خود را در دبیرستان سیدالشهدا (ع) گذرانده است.

جواد رستم‌پور در رشته علوم تجربی موفق به کسب رتبه ۱۵۷۶ منطقه ۳ شد. رستم‌پور تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان نمونه دولتی گراش گذرانده است.

صاحبه بنی‌اسدی از دبیرستان نمونه دولتی نرجس‌خاتون لار در سومین کنکور خود، در گروه علوم تجربی موفق به کسب رتبه ۱۵۰۵ سهمیه شاهد شده است.

زهره نوبهار دانش‌آموز دبیرستان نمونه دولتی امام رضا (ع) گراش در گروه علوم تجربی، رتبه ۱۹۶۰ سهمیه شاهد را به دست آورده است.

 

ریاضی‌ها؛ گراشی‌های لار موفق‌تر از گراشی‌های گراش

عارفه عبدالهی در کنکور امسال موفق به کسب سه رتبه سه رقمی شده است. عبدالهی که تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان فرزانگان لار گذرانده است، در رشته ریاضی فیزیک رتبه ۵۶۱ منطقه ۲، و در دو گروه منحصراً زبان و هنر به ترتیب رتبه های ۵۳۲ و ۵۷۰ را به دست آورده است.

کیمیا حقیقی از دیگر دانش آموزان گراشی دبیرستان فرزانگان لار رتبه ۱۴۹۲ منطقه ۲ در گروه ریاضی را به دست آورده است. حقیقی در گروه منحصراً زبان حائز رتبه ۵۷۸ شده است.

علی اکبری­ زاده در گروه ریاضی رتبه ۹۲۳ سهمیه شاهد را کسب کرده است.

حسین صلاحی در گروه ریاضی، رتبه ۳۸۶۹ منطقه ۳ را کسب کرده است. صلاحی تحصیلات متوسطه خود را در گراش گذرانده است.

علیرضا سلیمی دانش‌آموز دبیرستان نمونه دولتی محبی گراش در گروه ریاضی، رتبه ۴۰۲۹ منطقه ۳ را به دست آورده است.

حامد حسینی در گروه ریاضی، رتبه ۵۰۸۴ منطقه ۳ را به دست آورده است. حسینی تحصیلات متوسطه را در گراش گذرانده است.

فاطمه خدمتی در گروه ریاضی رتبه ۱۱۸۱ منطقه ۳ را به دست آورد. خدمتی تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان ایرانیان قطر گذرانده است.

 

انسانی‌های گراش

سید محسن حسینی با کسب رتبه ۳۴ منطقه ۳ در گروه علوم انسانی تا این لحظه تنها رتبه‌ی دو رقمی امسال در گراش است. حسینی مقطع اول تا سوم متوسطه را در دبیرستان ابدی و مقطع پیش‌دانشگاهی را دبیرستان سیدالشهدا (ع) گذرانده است. سید محسن فرزند امام جمعه کنونی گراش، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی است.

شقایق انصاری در گروه علوم انسانی، رتبه ۷۶۰ منطقه ۳ را به دست آورده است. انصاری دوره متوسطه خود را در دبیرستان ام‌البنین (س) گراش گذرانده است.

محمدامین خسروانی در گروه علوم انسانی رتبه ۱۳۵۴ منطقه ۲ را به دست آورده است. خسروانی دوره متوسطه خود را در دبیرستان صحبت لار و دبیرستان نمونه دولتی شهید نصیری لار گذرانده است.

 

رتبه‌های برتر در گروه‌های هنر و منحصراً زبان

سیاوش شکوه‌زاده در گروه هنر موفق به کسب رتبه ۸۸ منطقه ۲ شده است. شکوه‌زاده سال دوم متوسطه را در لار، و سال سوم و پیش دانشگاهی را در دبیرستان سیدالشهدا (ع) گراش گذرانده است و امسال برای دومین بار در آزمون سراسری کنکور شرکت کرده است.

زهرا صلاحی در گروه منحصراً زبان، رتبه ۴۸۴ منطقه ۲ را کسب کرده است. صلاحی در دبیرستان فرزانگان لار تحصیل کرده است.

سعیده شریفی نیز در گروه منحصراً زبان، رتبه ۷۶۲ منطقه ۳ را به دست آورده است.

 

شما هم اگر از رتبه‌های برتر باخبر شدید، برای درج در خبر می‌توانید از بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

نتایج اولیه کنکور ۹۵ در گراش

رتبه‌های برتر دانش‌آموزان لار

در بین دانش‌آموزان لار در گروه ریاضی اسحاق قهرمانی با رتبه ۱۵۷، زهرا مستأجری با رتبه ۲۱۹، زهرا شامحمدی با رتبه ۳۸۸ و زهرا خوشه‌چین با رتبه ۳۹۴ بهترین رتبه‌های این رشته محسوب می‌شوند. در گروه علوم تجربی احسان ایجادی رتبه ۲۷۲، محمد مهندس رتبه ۵۵۱ و سروش حاجی‌زاده رتبه ۷۰۰ را به دست آورده‌اند. در گروه علوم انسانی نیز علی معتمد با رتبه ۲۱۹، رضا زرگری با رتبه ۲۴۵ و محمدامین ارفع با رتبه ۲۹۵ رتبه‌های برتر این گروه را کسب کرده‌اند. قابل ذکر است که در سهمیه‌بندی کنکور، شهر لار در منطقه ۲ قرار می‌گیرد.

کارنامه اولیه کنکور سراسری چیست؟

نتیجه اولیه کنکور سراسری، شامل رتبه و تراز دانش‌آموزان در زیرگروه‌های مختلف است که دانش‌آموزان می‌بایست طی مهلت مقرر رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. به گزارش سایت سازمان سنجش، مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز از روز شنبه ۲۳ مردادماه لغایت روز پنجشنبه ۲۸ مرداد است.

آمار آزمون سراسری کنکور ۹۵

آزمون سراسری سال ۹۵ در صبح و بعدازظهر پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ تیرماه برگزار شد. به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش) اظهار داشت در آزمون امسال ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر ثبت نام کردند که ۵۹.۱۸ درصد ثبت‌نام کنندگان زن و ۴۰.۸۲ درصد آن‌ها مرد هستند. وی افزود: «در گروه علوم ریاضی و فنی ۱۶۲۸۷۹ نفر، علوم تجربی ۵۱۹۴۸۸ نفر، علوم انسانی ۱۶۱۵۰۰ نفر، هنر تعداد ۹۸۸۱ نفر و زبان خارجی ۶۶۶۱ نفر رقابت می‌کنند.»

 

98 نظر

  1. همه شد که از بچه های گراشی که در لار درس می خونن. فرماندار به اوضاع نابسمان در آموزش و پرورش گراش خاتمه دهد که حق ما دانش آموزان است که افرادی قوی در این اداره باشد وتا این اوضاع پیش نیاید.

    1. شهروند با توجه به استقبال خیلی سرد بچه های گراش از رشته های دانشگاه فرهنگیان و بازنشسته شدن گراشی ها چن سال آینده وضع آموزش و پرورش چگونه خواهد شد؟! به نظر حقیر بهتر است که به جای انتقاد، دانش آموزان با استعداد را تشویق به قبول مسئولیت آموزشی نسل آینده نماییم.

  2. به نظر من اداره آموزش و پرورش گراش نیاز به تغییری بزرگ داره وضع مدارس گراش واقعا خیلی بده و من احساس میکنم اداره هیچ نظارتی بر روی مدارس نداره اصلا یک بار از اداره شخصی نیومد مستقیما به ما دانش آموزا بگه مشکلی ندارید از معلم مدیر و… راضی هستید.
    فقط اداره گراش کاغذ بازی و ریا کاری و به رخ کشیدن مدرک الکی معلم ها ظاهر سازی و…این کار ها رو بلده و اصلا به فکر آینده علمی دانش آموز ها نیست من که توی این نه سالی که درس خوندم هیچ وقت از اداره آموزش و پرورش گراش رضایت نداشتم خدا به دادشون برسه
    من که نمیدونم چه جوری با خیال راحت سر روی بالشت میزارن وقتی که به وظیفشون عمل نکردن

  3. در گراش اونقدر که به مسائل حاشیه اهمیت میدن به کنکور و وضعیت تحصیلی دانش آموزان اهمیت نمیدن. گاهی هم یکی پیدا میشه میگه میخوام پراید بدم به رتبه تک رقمی که مشخصا یک کار تبلیغاتیه برای اینکه بگن کنکور برامون مهمه. چه رتبه های امسال و چه سال های گذشته در مدارس گراش مشخصا حاصل تلاش های انفرادی دانش آموزان است نه محصول یک بستر فراهم شده توسط مدرسه و اداره.

    1. باهات موافقم ومعتقدم که مسیولین به جای معده وعیدهای الکی و
      قول های سرخرمن بیان وکمی،فقط کمی به امکانات ووسایل آموزشی ونیروی انسانی متخصص بهابدن تابتونیم رتبه های بهتری،چه ازلحاظ کیفیت وچه ازلحاظ کمیت،کسب کنیم.
      مطمعناًهیچ دانش آموزی برای پرایدوجایزه و…درس نمی خونه؛بلکه برای پیشرفت وآینده ووجهه اجتماعی خودش وخانواده اش است که به کنکوروتحصیل فکرمی کنه.
      پس بیاین به جای صرف هزینه برای پاداش،به خرج درجهت زمینه سازی کنکوری سبزفکرکنیم.

  4. به همه دوستان تبریک میگم، انشالله که بتونن در آینده موفق باشند.
    چند انتقاد:
    ۱) اقای درویشی ماا زمانی که برنامه ریزی ضعیف داشته باشیم هیچ وقت نباید توقع نتایج آنچنانی داشته باشیم.عدم فرهنگ سازی،کمبود نیروی باتجربه، بکارگرفتن سرباز معلم هایی که سطح سوادشون افتضاح هستند. همه اینا خودش ضعف هستش.من خودم هیچ برنامه ای رو درکار آموزش و پرورش درجهت کنکور نمیبینم،جز بازدید های سرجلسه کنکور و قدم زدن بین داوطلبان و پرسش وپاسخ از کیفیت سوالات.که
    من از شما خواهش دارم اگر سنگینی مسولیت رو به دوش نمیگیرید این مورد آخر هم از سالهای بعد تکرار نکنید!چون برای هرتست کمتر از ۱دقیقه وقت هست!
    ۲)معلمان عزیز،سطح علمی مناسب، دلسوزی و درک اینکه کنکور بخش مهمی زندگی یک دانش آموز است اصلن توقع بی جایی نیست!کاش “بعضی”از معلم ها اون دغدغه ای که برای کسب درآمد از شغل nام خودشون دارن یکم هم برای آموزش بزارن”فقط یکمش”.
    ۳)دانش آموزان هم که همیشه انتقاد کننده فعال از اداره و ریس و معلم هستن،وقتی میبنن چیزی نیست خودتون زحمت بکشید سختی داره ولی میشه!دیگه فک کنم بعد ۳سال معلم توجیه جالبی نیست.از حق نگذریم کم کاری هم خیلی زیاد دارید.
    ۴)شهروند عزیز مقایسه لار و گراش به هیچ وقت درست نیست و این فرهنگ سازی هست که حرف اول رو میزنه! و این مورد باید از خودمون شروع شه،وقتی میبینم کسی نیست قدم بزاره!
    “من از همین جا تشکر میکنم از تمامی کسایی که تو این راستا زحمت کشیدن و اندک دلسوزی داشتن”

    1. برادر عزیز ؛ جناب مهدی قاسمی
      لطفا هر وقت خواستید اظهار نظر بفرمایید با اطلاع و آگاهی کافی اقدام به این کار بفرمایید.
      لطفا عدم فرهنگ سازی رو هم توضیح بفرمایید؟
      فرهنگ سازی رو کی باید انجام بده ؟
      یعنی خود رئیس باد بره با تک تک دانش آموزان صحبت کنه ؟
      خوب عزیز من امثال شما هم لازمه که به کمک آموزش و پرورش بیان و فرهنگ سازی کنن و دانش آموزان رو تشویق کنن
      در متن خودتون از دلسوزی در آموزش و پرورش گفتید !!!!
      خود شما به عنوان یک کنکوری موفق (زیر ۱۰۰۰ ) چرا وقتی بهتون گفتند به خاطر آینده کاری خودتون و به خاطر شهرتون بیاید برید دانشگاه فرهنگیان ، گفتید که آموزش و پرورش پول توش نیست و ما نمیایم ؟؟؟
      شما که منافع خودتون رو به منافع شهرت ترجیح میدی ، حق نداری کسی رو که در راستای منافع شهرش تلاش میکنه محکوم کنی.
      شما که دلسوزید چقدر در جهت انتخاب دانشگاه فرهنگیان تبلیغ کردید ؟
      میدونید در آینده نیروهای بومی چقدر بازنشسته میشن ؟
      بیرون از گود نشستین تز میدین ؟
      خب خود شما میومدی و با این همه ایده و نظر خلاق ، چند سال دیگه میشدی رییس و ایده هات رو به اجرا میگذاشتی.
      شما در کامنت خودتون از بکارگرفتن سرباز معلم گفتید ، آیا مطمئن هستید که در دیگر شهرستان های کشور و حتی مراکز استانها و حتی همین لار که دوستان می‌فرمایند ، وجود نداره ؟
      تمامی معلمان در همه جای کشور قوی هستن به جز گراش ؟
      چرا دانش آموز یه روستای دور افتاده میتونه بهترین نتیجه رو با تحصیل در مدارس گراش به دست بیاره ولی دانش آموزان خودمون با همون شرایط نتایج ضعیفی کسب میکنن؟
      به نظر شما رئیس اداره باید به زور ، درس رو توی مخ دانش آموز کنه ؟
      دانش آموز معدل ۱۸ رشته ریاضی امسال به دلایل کاملا شخصی و خانوادگی اصلا درس نخونده و آماده کنکور نشده ، حالا این هم تقصیر آموزش و پرورشه ؟
      برادر عزیز منطق هم خوب چیزیه
      برای موفقیت ، تلاش دانش آموز ، هدایت آموزش و پرورش و حمایت خانواده باید با هم باشه

      1. مشخصا شما با حمله به آقای قاسمی سعی داشتین سیاست های غلط آموزشی اداره آموزش و پرورش را بپوشانید. این که چه کسی در چه رشته ای تحصیل میکند به شخص او ارتباط دارد و خارج از انصاف است که با این حربه جلوی تمام نقد ها را میگیرید. آموزش و پرورش نیرو های خوبی داره که کمتر در پست های مدیریتی استفاده میشه. مثل آقای ناصری و پاکسرشت.

      2. اولاًدرس ورشته شخصی به کسی هیچ ربطی نداره وخودش بهترمیدونه چه رشته ودانشگاهی بره که واسه خودش وشهرش وجامعه خودش مفیدباشه چون توانایی های خودش رومی شناسه.
        ثانیاًدانش آموز معدل ۱۸ رشته ریاضی که امسال به دلایل کاملا شخصی و خانوادگی اصلا درس نخونده و آماده کنکور نشده هم تقصیرآموزش وپرورشه؛چراکه نشان دادن راه درست به دانش آموزوایجادانگیزه دراویکی ازوظایف،تأکیدمی کنم؛یکی ازوظایف آموزش وپرورشه که درگراش هیچ اتفاقی دراین راه نمی افته.

        1. همانطور که قبلا گفتم لطفا با علم و آگاهی اظهار نظر بفرمایید.
          بنده اطلاع دقیق دارم که همین عزیزانی که نام بردید و خیلی از کسانی دگه ، چند باز ازشون خواسته شده که برن و پستهای معاونت و کارشناسی اداره رو تحویل بگیرن اما از این کار سرباز زده اند ،حالا شما چطور میفرمایید که مورد استفاده قرار نمیگیرن خدا میدونه ؟
          دوست من ، در اداره کارکردن ایثار و ازخود گذشتگی میخواد که تمام وقت این بندگان خدا رو پر میکنه و مدام باید جوابگوی نامه ها و سایر کارهای بخشنامه ای و … باشن
          پس به جای این همه ایراد گرفتن ، گاهی هم باید زبان تقدیر را به کار بست تا این عزیزان هم برای ادامه کار با انرژی بیشتری بتونن ادامه بدن
          بله درسته که باید عملکرد را نقد کرد اما تخریب کار درستی نیست .
          باور کنید خیلی از این عزیزان آموزش و پرورش در ساعات غیر اداری مشغول به انجام امور اداری و بررسی مشکلات ارباب رجوع هستند بدون دریافت ذره ای اضافه کار . خواهش میکنم با تحقیق حرف بزنید.
          در مورد دیگر نظرات هم باید عرض کنم که مگر سید محسن حسینی ، شقایق انصاری ، خانم شریفی و سایرین در مدارس گراش تحصیل نکرده اند .
          عزیزان لطفا بی انصافی نکنید ، بیشتر این نظرات بوی تخریب میده ، نه نقد سازنده
          بله قطعا تلاش خودشان بوده که این رتبه ها را کسب کرده اند اما نمیتوان نقش دبیران و به طور عام ، مجموعه آموزش و پرورش را نادیده گرفت.
          از دوستان میخوام که مغرضانه اظهار نظر نکند و اگر هم از سر دلسوزی صحبت میکنن ، با عدم آگاهی آب در اسیاب مغرضان نریزن

        2. عزیزان قطعا میتوان بهتر ازین کار کرد و نتیجه گرفت اما باید بضاعت مجموعه آموزش و پرورش را نیز سنجید . مجموعه مورد نظر یک ارگان دولتی است و باید تابع قوانین و مقررات باشد

  5. هوالعلیم
    آقای قاسمی همه ی حرف هایی که من می خواستم بزنم رو زحمت کشیدن گفتن و جای حرف دیگه ای باقی نذاشتن.
    فقط ضمن این که تبریک میگم به بچه ها یه نکته رو یاد آوری می کنم که تو انتخاب رشته واقعا دقت کنن که به اندازه خیلی زیادی مهمه مثلاً من خود از رتبه کنکورم تا حدودی راضی بودم اما بیش از اون از انتخاب رشته ام راضی ام و احساس میکنم که انتخاب های خوبی داشتم.
    غرض این که با رتبه خوب و انتخاب رشته بد خدایی نکرده زحمتتون به باد نره
    در حالی که انتخاب رشته خوب گاها رتبه های نه چندان مناسب رو در آینده شغلی و…نسبت به رتبه های خوب برتری میده.
    مشورت کنید و به سایت کانون سر بزنید و ملاک هاتون رو تو انتخاب کردن برای خودتون یادآوری کنید.
    به خدا توکل کنید چون خدا هیچ وقت پشت توکل کننده رو خالی نمیکه.
    موفق.

  6. تشکر از تمام زحمتکشان اموزش و پرورش گراش مدرسه شبانه روزی همیشه در کنکور موفق بوده و بارها رتبه های سه رقمی داشتیم از جمله خودم اما امسال نتایج خوبی نداشتند علت چیه نمی دونم ولی خدایش خاطرات خوبی از گراش و مدرسه دارم واقعا عالی بود خصوصا اشپر مدرسه و مدیر و کهندلی

  7. تمام صحبت هایی که شما دوستان کردین درست است من به شخصه اینو قبول دارم که فقط خودمون میتونیم کمک به خودمون کنیم و اموزش و پرورس یه درصدم کمک در راستای کنکور به ما نکرده اما شما دوست عزیز که واسه ما متاسفین یه درصدم فکر کن شاید مشکلاتی که واسه ماها تو این راستا پیش میاد عملکرد و پایین اورده مشکلاتی که همش از فرهنگ گراش ناشی میگیره و ربطی هم به اموزش و پرورش نداره پس اگه خودتونو جای ماها بزارین دیگه متاسفم نمیشین بیرون میدون نشستین فقط نظر میدین

  8. اگر آموزش پرورش به بهترین وجه هم عمل کنه (که نمیکنه) مهم ترین مسیله خود دانش آموزا هستن که انگیزه ای ندارن و مدام میخوان کوتاهیه خودشونو گردن اینو و اون بندازن و به نظر من تنها ملاک برتری مدارس لار نسبت به گراش اینه که اونا رو مسایل انگیزشی خیلی خوب کار میکنن

  9. اکثراً که بیرون از گراش تحصیل کردن پس این اموزشگاه های گراش چکار میکنن ؟خاب مشخصه که عیب از دبیران هست با اموزش پرورش !!!!مسولین باید یه فکری به حال اموزشگاه کنن

  10. سلام بنده دانش آموز فرزانگان لار هستم .دانش اموز های گراشی مدرسه از استعداد بسیار بالایی برخوردار هستند ولی چرا این همه استعداد گراشی باید پونزده کیلومتر خارج از شهر خودشون پیشرفت داشته باشن؟آموزش و پرورش واقعا باید یه تکونی به خودش بده تا کی باید شاهد رفتن چندین دانش اموز گراشی به مدارس لار باشیم؟هرسال این آمار بیشتر میشه تا نخوان هیچی درست نمیشه متاسفانه اینقدر که حاشیه داره کار نمیکنه…گراش نیاز داره به یه تغییر تو اموزش و پرورش داره تنها چیزی که تو مدارس لار هست و باعث میشه پیشرفت کنن جو رقابتی طرز فکر متفاوتشون نسبت به آینده هست و جو مدرسه توی طرز فکر بچه ها خیلی نقش داره…خیلی هاش هم برمیگرده به آموزش و پرورش که انشالله یه معجزه ای بشه طلسم چندین سالش شکسته شه

  11. متاسفانه بیشتر این مشکل برمی گرده به تفاوت فرهنگ بین دوتا شهر و نوع نگاهی که خانواده ها به آینده فرزندانشان دارند.ما که از نزدیک با دانش آموزان تعامل داریم میبینیم که عدم تمایل و انگیزه شان حتی به دیپلم کامل گرفتنشان ناشی از نوع تفکر خانواده هایشان است که نمی خواهند فرزندانشان به خصوص دخترانشان به دانشگاه بروند حالا به دلایل مختلف هر چند من نوعی آنها تشویق به تحصیل بکنم.البته این به معنی انداختن توپ در زمین خانواده ها نیست ولی اغلب همینه.

  12. تو مدرسه های گراش بجای جو کنکور و تحصیلات عالیه اینده ، جو ، فقط جوِ دوست پسر دوست دختر نامزدی و ازدواج هست که متاسفانه ناشی از فرهنگ غلط خانواده هاست مطمعنا با این وضع تمرکز لازم برای درس خوندن نیست .

  13. من هم به نوبه خودم موفقیت کنکوری های عزیز رو تبریک میگم علی الخصوص به آقای سیدمحسن حسینی.بنده از پایه اول دبیرستان شاهد تلاش و برنامه ریزی دقیقشون بودم وچون از اون موقع هدفشون رشته اقتصاد بود روی دروس ریاضی و اقتصاد از کلاس سوم برنامه ریزی خاصی داشتند و علاوه بر شرکت در آزمون های منظم ،سوالات ریاضی را با بنده تجزیه و تحلیل میکردن چون ریاضی سکوی پرتاب رشته انسانی است و بحمدالله تونستن توی این دو درس ۵۰ و ۱۰۰ درصد نمره رو کسب کنند.با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان.

  14. ممنون از پاسخ شما،
    رعایت ادب در پاسخ خیلی مهمه،مهم تر از اون اینه که هیچ وقت اغراض شخصی و تخریب رو انتقاد به حساب نیاری دوست عزیز.عدم فرهنگسازی یعنی نبود برنامه مشخص و جامع از طرف آموزش پرورش با توجه به اینکه درجریان شرایط بد و نه چندان راضی کننده هستند.اموزش پرورش همواره سعی داشته که سنگینی مسولیت رو یه جورایی بندازه گردن دانشجویان که چرا شما این کار رو نمیکنیدو چرا شما به فکر دانش آموزان نیستید.اقای مهندسی عظیمی سال گذشته درهمایش انتخاب رشته پیشنهاداتی کاملا کاربردی رو به اقای درویشی گفتند و اقای درویشی پاسخ قاطعی دادند که آموزش و پرورش این موضوع رو به خود دانشجو محول میکنه!شما به شخصه آیا حاضرین سرخود برین مدارس برای معارفه رشته و یا برای مشاوره!؟بنده از سهم خودم هیچ وقت نشده که کسی ازم کمک بخواد و اینکار رو نکرده باشم!
    دوست عزیز وقتی اسم آموزش و پرورش گفته میشه، اولین شخص از دید همه دیده میشه ریس اداره هست.اقای درویشی من شخصا از ایشون سوال دارم!؟آیا تا کنون برنامه ای رو داشتند!؟اگه داشتند یک جلسه توجیهی برای تمامی فارغ التحصیلان مهندسین و دانشجویان بزارن و پاسخ بدن که چرا این نتایج گراش میشه!؟اگه واقعا کاری کردند چرا ما هیچ نتیجه ای خوبی نمیگیریم.یا حداقل ما نمیبینم!؟اگه واقعا چیزی هست بیاین وبگین،که اگه باشه قطعا مشکل داره که اینقدر دانش آموزان نه من تنها به این موضوع معترضن!
    درجواب سوال کاملا خصوصی که چرا بنده نرفتم فرهنگیان،اول باید خدمت شما عرض کنم که شعور و ادب بنده اجازه پاسخگویی به تند روی های شما نمیده،که با اوج غرض صحبت کردین، ولی فقط بخاطر اینکه درمعرض دید همه است،توضیح میدم، وجود یکی نیروی موفق در وزارت میتونه یک مهره سیاسی خیلی مهمه به حساب بیاد که قطعا نه تنها من تمامی کسانی که در دانشگاه های برتر تحصیل میکنند همگی یک نیروی فرهیخته و کارآمد جامعه گراش و یا در دید بزرگتر ایران خواهند بود.
    بنده اگر انتقاد نسبتا تندی به آموزش و پرورش دارم به سبب حرفای تمامی دانش آموزانی است که بنده ساعت ها وقت مشاوره در اختیارشون گذاشتم، و از طرفی خودم این راه رو تجربه کردم!
    اینقدر که شما از آموزش وپرورش دفاع میکنید،بدونید من سال چهارم دبیرستان برای معلم ریاضی خودم به شخصه دنبال معلم ریاضی برای دبیرستان ولی عصربودم که با زحمات اقای حسن نژاد موفق شدیم معلم از لاربیاریم،و دوم اینکه وقتی برای یک معلم فیزیک به اقای فرجی معاون وقت اداره مراجعه کردم گفتم ما امسال کنکور داریم و شرایط مارو درک کنید،ایشون به من گفتن وظیفه آموزش وپرورش قبولی دانش آموز با معدل ۱۰است،نه بحث کنکور،تقای مطلع، بازهم میخواین از آموزش وپرورش دفاع بی جا کنین،درحالی مثال های فراوانی از این قبیل هست!
    درپاسخ به بخشی دیگر از عرایض شما، سرباز معلم که عمدتا از دانشگاه فرهنگیان هستند(بعضی ها)،سطح علمی ضعیف این قشر نشان از سطح علمی ضعیف دانشگاه فرهنگیان رو داره،در این مورد هم با استناد به حرفای اقوام خودم که فرهنگیان میخونن میگم!
    وقتی میخواین جایی منطقی صحبت کنید هیچ وقت آدم نمیگه ریس آموزش پرورش به زور درس رو تو مخ بچه ها بکنه،این حرف شما خیلی مسخره است،وهیچ پاسخی ندارم.
    خانواده بخش جدایی ناپذیر هرموفقیت هست،و من مطمینم الان خانواده نسبت به دوسه سال پیش فقط و فقط به واسطه دیدن نتایج کنکور دیدشان خیلی عوض شده،برای بالارفتن دید خانواده ها هم خود آموزش پرورش میتونه خیلی کارها بکنه!
    (با توجه به این مشتاق دفاع ازعملکرد آموزش وپروش هستین، من حاضرم این موضوع رو حضوری درهرجلس مربوط صحبت داشته باشیم)
    ممنون از شما

    1. من حرفات رو۱۰۰درصدقبول دارم وتأییدمی کنم ولی تصحیح کنم که هیچ کدوم ازسربازمعلم هاازدانشگاه فرهنگیان نیستند؛بلکه فارغ التحصیلانی ازدانشگاه های دیگری هستندکه به جای خدمت مقدس سربازی به معلمی پناه آوردن تااززیربارسربازی دربرن.

  15. اقای مطلع انتخاب رشته ای که اقای قاسمی کردند خیلیم خوب بوده این شما هستین که بدون اطلاع تز میدین ایا شما از کمبود هایی که قشر معلمی دارن اطلاع دارین؟؟؟و تبعیضی که بین این قشر و بقیه قشرا هست اطلاع دارین؟؟درضمن ربطی به ایشون نداره که میگین باید فرهنگ سازی کنه و با دانش اموزا راه بیاد همین امسال بیشترین کمکو ایشون به خیلی کنکوری ها کردن و جواب سوالامونو بدون منتی دادن برعکس خعلی ها!!! پس این حقو ندارین بگین منافع خودتون مورد نظرتونه در هر صورت رشته ایشون واسه کل ایران به درد میخوره پس اول مطلع بشین از چیزی بعد بگین اقای مطلع!!!

    1. بله. تنها در صورتی شخص مجدداً نمی‌تواند از سهمیه شاهد و ایثارگران استفاده کند که یک بار با آن سهمیه وارد دانشگاه شده باشد.

  16. حالا اگه بخواییم از بقیه مدارس و وضعشون بگذریم حداقل به این مدارس نمونه دولتی که یکم برسین آخه چه وضعشه که همون معلمای عادی بقیه مدارس توش تدریس میکنن و همون مقدار اطلاعات میدن ولی از دانش آموزاش ١٠٠ برابر دانش آموزای مدارس عادی توقع دارن؟؟ آخه توو مدارس نمونه چی با مدارس عادی فرق داره که تابلو زدین نمونه و از دانش آموزاش ١٠٠ برابر انتظار دارین؟ درضمن لار اگه فرهنگ دارن از مدرسشون هست مدارس اینجا جز اجبار و خستگی هیچی نداره…جز مقایسه و توو سری زدن هیچی نداره

  17. اقای مطلع شما اگه خودتون زیر ۱۰۰۰میشدین دانشگاه فرهنگیان میرفتین؟؟؟حرفتان مسخرست….حالا ایشون درسشونو رها کنن بیان در جهت دانشگاه فرهنگیان تبلیغ کنند؟؟درسته معلم ها واقعا قشر زحمت کشی هستن و ما هرجایگاهی داریم مدیون اونا هستیم امااا فرهنگ سازی چیزی نیست که از ایشون میخواین اقا فرهنگ سازی باید تو خانواده و اموزش و پرورش اتفاق بیفته این خانواده ها هستن که نمیزارن یه دختر وارد دانشگاه بشه مگه اینکه لار گراش اوز بره شما خودتون انگیزه ای واسع خوندن دارین اگه این حرفو بهتون بزنن؟؟؟یا در مدرسه وقتی مدیر برمیگرده میگه شما هیچی نمیشین انگیزه میمونه؟؟اونوقت انتظار دارین ایشون فرهنگ سازی کنند؟؟اقا اول برو یکم با کنکوری ها حرف بزن مطلع شو تو دلشون چی میگزره بعد بیاین تزهاتونو بگین یکی هم که راست میگه بی ادبانه جواب میدین…..تاسف اوره…….

  18. باسلام
    تبریک به همه عزیزان و تلاشگران که آیندگان شهرمان هستند و با آرزوی موفقیت روز افزون برای تک تک آنها یه خصوص پسر عمه عزیز محمد حسن پور برای کسب رتبه عالی ۵۱۲ منطقه ۱
    و همچنین تشکر از سایت گریشنا برای پوشش اخبار شهر

  19. تنها راه جابجایی نفرات در اموزش و پرورش است. یک لیسانس اموزش ابتدایی شده معاون اموزشی و یک مربی ورزش شده مسوول اموزش دیگه نتیجه اش میشه این .اموزش و پرورش نیاز به رییس جوان دارد. نه فرد سالخورده

  20. تبریک به همه دانش اموزان سخت کوش از دوستان تقاضا دارم در انتقاد کردن انصاف را رعایت کنن و همه این مشکلات(بعضی از مشکلات قابل کتمان نیست) را به اموزش و پرورش گراش ربط ندهند تا انگیزه دبیرانی که با تمام وجود کار می کند ازبین نرود در این چند سال به ندرت دانش اموزانی هستند که در حد و اندازه کنکور تلاش کرده اند و رتبه خوبی کسب نکرده اند.بعضی از دانش اموزان انتظار دارند با تلاش اندکی که در طول سال دارند بهترین نتیجه کنکور داشته باشند و این غیرممکنه در ضمن مقایسه با دبیرستان تیزهوشان لار که از دانش اموزان برتر جنوب فارس تشکیل شده درست نیست.ان شاالله با کمک اولیا و خود دانش اموزان در سال های اینده نتایج بهتری کسب کنیم.

  21. شهروند گراشی به اون دوستمون گفته اگه زیر هزار باشید خودتون میرید دانشگاه فرهنگیان اگه این طرز تفکر شما باشه هیچ موقع وضع تغییر نمیکنه .در گراش دبیران زیادی چه بومی و چه غیر بومی هستند که با بهترین رتبه به دانشگاه فرهنگیان رفته اند که نمونه بارز ان اقای انصاری با رتبه پنجاه ونفرات دیگری مانند اقایان حسینی،جعفرزاده،فرجی و…

    1. سلام خدمت همه همشهریان
      پیشاپیش از همه همکاران معلم و رتبه خوبای که رفتن تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان عذر خواهی میکنم.
      شما این چن سال اخیر رو نبینید که به خاطر عدم استخدام و بازار کار همه هجوم اوردن به دانشگاه فرهنگیان
      شما دهه هفتاد و هشتاد رو بررسی کنید ببینید چه رتبه های رفتن تربیت معلم و کیا استخدام آموزش و پرورش شدن؟؟؟!!!
      الان همون ادمها شدن معلم و همه کاره آموزش پرورش
      شما برید حجم درس و کتابها و علم رو در دانشگاه دولتی با فرهنگیان بررسی کنید تا بفهمید من چی میگم.
      کسی نگه من مطلع نیستم که اتفاقا از همه اینها باخبرم و دستم تو کاره

  22. دانشگاه فرهنگیان جایگاه بسیار مناسبی است که دانشجو به محض ورود به دانشگاه به استخدام در می آید و با این اوضاع بیکاری تحصیلکرده ها دغدغه ی استخدام ندارد و همچنین برای پسرها مشکل خدمت سربازیشان با تعهد خدمت حل می شود و همچنین مسیر ادامه ی تحصیل به روی آنها باز است و مهمتر از همه با توجه به این که ورود به دانشگاه مختص سهمیه گراش است با گرایش رتبه های خوب به سمت دانشگاه فرهنگیان کیفیت آموزش نیز در گراش بالا می رود . پس باید از خودمان شروع کنیم …

    1. البته به این هم باید خدمت چند سال در روستا (تا کی انشالله تو شهر برای شما جا باز بشه و امتیازتون به شهر بخوره!!!!! )اضافه بشه و همچنین برای امتحان کارشناسی ارشد باید سه سال کار کرده باشید یعنی در مجموع و بهترین حالت که اداره هم همکاری کنه ۷ سال بعد از امتحان کنکورتون.این رو هم باید داوطلبان حتما حتما بهش توجه کنند. شما در ابتدای امر باید ۸ سال تعهد به دولت بدید که در صورت انصراف چه در زمان تحصیل و چه بعد از فارغ التحصیلی باید مبلغ زیادی رو به دولت بپردازید.پس کسانی وارد این رشته بشن که واقعا معلمی رو دوست دارند نه به صرف داشتن شغل و بیکار نبودن بعد از فارغ التحصیلی.

  23. تبریک به سخت کوشان و افتخارآفرینان …
    وضع تحصیل و ادامه تحصیل در گراش واقعا جای فکر داره.باید یه تغییر و فکر اساسی کرد…
    به این منوال پیش بره.آینده ی شهرمون چه شود خدا داند…

  24. با سلام خدمت همه کسایی که تو این یکی دو روزه هی این صفحه رو چک می کنن فقد کامنت گذاشتم که قبول نشدن و نخوندن برا کنکور به طور جد یک چیز کاملا شایع و طبیعی هست و از دوستان خواهش می کنم کسایی که می فهمن زیاد برا کنکور تلاش نکردن رو سوال پیج نکن یکم شعور داشته باشن!

  25. والله من کاری به سیستم اموزشی شهرمون ندارم اما یکی به اقای درویشی بگه وسط ازمون وقت مناسبی برای صحبت با داوطلب نیس .

  26. درود بر همه ی دوستان
    من چند بار تلاش کردم به اموزش و پرورش هشدار بدم که امسال در گراش شاهد فاجعه خواهیم بود اما مگه میشه مدیران رو ملاقات کرد من بیشتر از ۴ بار به اموزش پرورش مراجعه کردم ولی یا جلسه هستن یا مرخصی گرفتن یا ….. که صحیح نیست اینجا ذکر کنم . به دلیل نبود مشاور تحصیلی خوب در گراش و دادن وعده های الکی به جای کمک به دانش اموزان در برنامه ریزی درست امسال این نتیجه پیش اومد. من خودم امسال کنکور دادم رتبه ۶۱۲۸ ریاضی در منطقه ۳ اوردم که رتبه ای افتضاحه.من در دبیرستان ولی عصر درس خوندم جایی که بهترین دانش اموزان ریاضی امسال درس می خوندن ولی به خاطر انگیزه بسیار کم درس خوندن رو جدی نگرفتن و این نتیجه ای به دست اومد که دلخواه هیچ کداممان نیست. نمی گم همش تقصیر عوامل خارجیه تقصیر خودمون بیشتره چون خودمون نخوندیم . همیشه هم امکانات زیاد باعث ترقی صد در صدی نیست همان طور که مدرسه نمونه محبی با اون همه ادعا ما چیزی به عنوان نتیجه خوب ازش نمی بینیم.
    یه تشکر هم بکنم از اقای ناصری و رایگان که تا اخر کنکور همراه ما بودند نه مثل تمامی مدیرانی که زمانی که نتیجه خوب میگیرم جار میزنن ما فلان کردیم ما بهمان کردیم و زمانی که نتیجه ای نمی گیرم صدایی ازشون در نمی یاد.
    در ضمن به همه دوستانی که از نتیجه خودشون راضی هستن تبریک می گم.

  27. یه خواسته از اموزش و پرورش:من امسال میرم سال چهرم و ما یه معلم زیست خوب نداریم.و از افراد بازنشست مثل اقای سعادت استفاده میشه.معلمسال قبل ما اقای سعادت بودن گرچه من از کیفیت تدریس ایشون راضی ام ولی از ۸ ماه مدرسه ۵ ماه رو ایشون شیراز بودن و سر کلاس های ما حاضر نمیشدن.به همین دلیل قسمتی از کتاب رو خود دانش اموزان در نبود ایشون تدریس میکردن.درحالی که شهر همسایه ما معلم خوبی مثل اقای فراست داره.اگه میبینین معلم بومی خوب نداریم از شهر های همسایه استفاده کنین.باور کنین همه چیز به جایزه ی انچنانی نیست گاهی با یه نظارت یا در اختیار گرفتن معلم خوب کافیه.گرچه اینم بگم که اقای سعادت تنها برای مدرسه نمونه کلاس داشتن و دانش اموزان مدارس سیدالشهدا و شبانه روزی سرباز معلم داشتن.مگه اونا چه گناهی کردن.با اینکه من خودم مدرسه نمونه ام ولی برخی از بچه های دو مدرسه دیگه از بعضی بچه های بهترن.
    در اخر یه تشکر هم کنم از اقای ناصری که واقعا یه انسان وظیفه شناس و دلسوز اند و در این سالها خیلی برای بچه ها زحمت کشیدن و به فکر اینده شهرن

  28. با سلام
    موفقیت ، نتیجه ی تلاش و سخت کوشی است.
    به تمامی داوطلبان عزیز کنکور ۹۵ که دراین یک سال تلاش کردند و زحمت کشیدند ، بهشون خسته نباشید و خداقوت عرض می نمایم. ان شاالله که تلاش و موفقیت همه ی شما عزیزان مستمر باشد.

  29. گراش ضریب امید به تحصیل صفر میباشد.برعکس لار.اقای فرماندار و مسولین کجایین.همش تقصیر شماست بیکاری وسطح سواد دانشگاهی
    ادم به چ امیدی درس بخونه؟وقتی کار نیست

  30. “علیرضا قاسمی”

    ای کاش یکی به فکر ما بود…
    سال سوم و چهارم دبیرستان که که سال مهمی به حساب میاد و ملت میشینن درست و حسابی میخونن ما مهم ترین درسمون رو یعنی زیست شناسی با یک معلم کاملا بداخلاق و گاها بد دهن و کم سواد داشتیم…

    این جور معلم ها انگیزه رو کاملا از دانش اموز میگیرن و یه جورایی زحمات دیگر دبیران را به هدر میدهند…

    خدا نصیبتون نکنه……

    تازگی ها یه معلم هایی دارن تو گراش درس میدن که نگو و نپرس…

    البته زحمات دبیران خوب را هم نمی توان نادیده گرفت.

  31. تبریک به عزیزان.و حسابی خسته نباشید.
    درسته موقع انتقاد آدم باید انصاف رو رعایت کنه.اما چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.همه هم میدونیم.فرهنگ سازی هم از طرف خانواده ها و هم آموزش و پرورش و مدرسه ها ضعیفه.اونایی هم ک رتبه ای میارن به اراده و توانایی های خودشون متکی هسن. و تحت تاثیر جو نیسن.وگرنه گراش جو درس خوندن به هیچ وجه نداره..خانواده ها اینقد که رو جمع کردن جهیزیه برا دختراشون هستن ب فکر خریدن چهار تا کتاب برا بچه هاشون نیسن.ما هم دانش اموز بودیم تا دوسال پیش.نه معلما با ما از دانشگاه و تست و کنکور حرف میزدن.نه اموزش و پرورش همایشی .کارگاه آموزشی به صورت جدی برگزار می کرد.هیچ هیچ. دوستا و دانش اموزا هم یا باباهاشون نمیذاشتن برن دانشگاه.یا میگفتن همین لار و اوز.یا هم تا دیگه ب سن کنکور میرسن دخترا بیشتر یا ازدواج کردن یا هم نامزد.خیلی ها هم بچه دارن دیگه شوهراشون نمیذارن..
    این رشته سر دراز دارد خلاصه..
    واقعا ضعیفیم.فرهنگ سازی باید بشه.ما از بیخ مشکل داریم..
    ولی هدف اصلی هم دانشگاه نیست.فقط خوااااهش می کنم در بچه ها انگیزه و خلاقیت ایجاد کنید.خودشون راه خودشونو می سازن

  32. یعنی من عاشق اون سخنرانی وسط جلسه ی کنکور آقای درویشی هستم. والا نمیدونم چی بگم.
    مدیران بهتره خودشون رو توی میدان عمل ثابت کنن نه پای تریبون اونم وسط جلسه ی کنکور که هر سوال کمتر از یک دقیقه وقت داره.
    در ضمن توصیه میکنم روی پایه ی بچه ها کار بشه چون زیادن دانش آموزایی که سال چهارم یا حتی سوم درس خوندن ولی به خاطر ضعیف بودن پایه موفق نشدن.یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بازده بچه ها تو کنکور کار کردن روی بچه ها از همون دوران راهنمایی یا متوسطه ی اول هست.
    توی گراش مشکلات عدیده ای هست که باید برطرف بشه و به این راحتیا هم نیست.

  33. نمیشه تمام انتقادات و ضعف ها رو به اموزش پرورش نسبت داد
    درسته که بخشی از نتیجه نگرفتن دانش اموزان ناشی از کم کاری اموزش و پرورشه، اما قسمت اعظم اون مربوط به خود دانش اموزه… وقتی دو دانش اموز ، در یک شرایط کاملا یکسان تحصیل میکنن ، یکی میشه نخبه یکی میشه پخمه!!، این نشون دهنده ی عملکرد ضعیف خود دانش اموز هستش!!!متاسفانه جو مدارس دخترانه به شدت بده… اکثریت یا ازدواج کردن یا عقد و نامزدی هستن و یا در شرف نامزدی….!!!! این میشه که دختر نخبه ی گراشی، که کل مدیر و معلم به اینده اش امیدوارن، با این جو و شرایط به زور موفق میشه دیپلمش رو بگیره!!!!
    وقتی تو خانواده ها فرهنگ سازی بشه ، قسمت عمده مشکلات حل میشه.
    در خصوص تذکر اقای قاسمی،:من هم به شدت نسبت به کار اقای درویشی سر جلسه ی کنکور اعتراض دارم. کنکور محل گپ و گفتگو نیست…. یکی پیام من رو بهشون برسونه:لطفاااااا سوالاتون رو به بعد از جلسه موکول کنید. من سال دیگه کنکوری ام، به شخصه یک روز تمام میشینم که سوالاتون رو جواب بدم ،فقط سر جلسه نه 🙁

  34. بیشتر مشکلات مربوط میشه به طرز فکر خانواده ها و وقتی مدام خانواده کم کاری بچش رو گردنآموزش و پرورش بندازه بچش هم راه خانواده رو پیش میگیره و خودش رو با شرایط وفق نمیده.امسال دانش آموزایی هم داشتیم که توی همین مدارس درس خودن و رتبه ی آبرومندانه ای هم کسب کردن مثل آقای حسینی و آقای رستم پور و آقای مهروری و … .نمیگم آموزش و پرورش مشکل نداره.داره ولی همش اون نیست. هیچ وقت سیستم اداری ما به شرایط مطلوب نمیرسه و همیشه مشکلاتی هست.این ما هستیم که باید خودمون رو وفق بدیم.و البته انتقادات سازنده هم کمک میکنه در رفع مشکلات آموزش و پرورش.
    دبیران گراشی هم که باید بگم از بهترین ها هستن ولی شنونده ای سر کلاس ندارن.مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد.بچه ها یا خوابن یا فکر خارجن یا فکر دختر سر کوچه.معلم تا میخواد دوتا نکته کنکوری بگه بچه ها میگن آقا تو امتحان نمیاد ولش کن

  35. درخانه اگر کس است یک حرف بس است
    ضمن تبربک و خسته نباشید خدمت تمامی کنکوریان
    دانش آموز .خانواده.دوست .مدرسه.معلم.اداره.محیط.فرهنگ.ابمان وتلاش موثرند.
    ادم باید یه سوزن به خودش بزنه و یه جوال دوز به دیگران
    حتما آونهایی که علاقه مندند دانشگاه فرهنگیان را از دست ندهند
    به خدامیسپارمتان

  36. با توجه به رتبه ات به نظر میرسه به هدفت که بدست آوردن رتبه ۱ در رشته ریاضی در شهر گراش بود نزدیک شدی ولی محقق نشد تا اینجا آقای صلاحی از مدرسه نمونه نفر اول رشته ریاضی در شهر هستن هرچند که فکر میکنم یک نفر دیگه از مدرسه ولیعصر که هنوز رتبه اش اعلام نشده نفر اول رشته ریاضی در شهر باشند.
    با آرزوی موفقیت برای شما

  37. واقعا باید کار رو سپرد به امثال اقای ناصری که به جای پیشرفت شخصی. ،خودشون رو وقف دانش اموزا میکنن همیشه پیگیر کارهای بچه ها هستن حتی بعد از فارغ التحصیلی با خیلی از بچه ها در ارتباط هستن و اگه کاری از دستشون بر بیاد انجام میدن بدون هیچ چشم داشتی نه مثل بعضی از اقایون تو اداره که فقط به فکر این هستن که تابستون و طی سال با دانش اموزا برن سفر زیارتی……………مرده اقای ناصری مررررد به تمام معنا

  38. باسلام و عرض تبریک خدمت کنکوری های عزیز و خانواده شان
    دانش آموز “فاطمه خدمتی” رتبه ١١٨١ منطقه سه را بدست آورده ؛ لطفاً اصلاح بفرمایید. خدمتی تحصیلات متوسطه اش را در دبیرستان ایرانیان قطر گذرانده.
    پاینده باشید.

  39. در راستای نقدهایی که در باره خبر فوق وجود داره این حکایت، خواندنی است:

    ملانصرالدین برای خرید پاپوش نو راهی شهر شد.
    در راسته ی کفش فروشان انواع مختلفی از کفش ها وجود داشت که او می توانست هر کدام را که می خواهد انتخاب کند.
    فروشنده حتی چند جفت هم از انبار آورد تا ملا آزادی بیشتری برای تهیه کفش دلخواهش داشته باشد.
    ملا یکی یکی کفش ها را امتحان کرد، اما هیچ کدام را باب میلش نیافت.
    هر کدام را که می پوشید ایرادی بر آن وارد می کرد.
    بیش از ده جفت کفش دور و بر ملا چیده شده بود و فروشنده با صبر و حوصله ی هر چه تمام به کار خود ادامه می داد.
    ملا دیگر داشت از خریدن کفش ناامید می شد که ناگهان متوجه ی یک جفت کفش زیبا شد!
    آنها را پوشید.
    دید کفش ها درست اندازه ی پایش هستند.
    چند قدمی در مغازه راه رفت و احساس رضایت کرد.
    بالاخره تصمیم خود را گرفت.
    می دانست که باید این کفشها را بخرد
    از فروشنده پرسید: قیمت این یک جفت کفش چقدر است؟
    فروشنده جواب داد: این کفش ها، قیمتی ندارند!
    ملا گفت: چه طور چنین چیزی ممکن است، مرا مسخره می کنی؟
    فروشنده گفت: ابدا،
    این کفش ها واقعا قیمتی ندارند، چون کفش های خودت است که هنگام وارد شدن به مغازه به پا داشتی!

    ?این داستان زندگی اکثر ما انسان هاست، همیشه نگاه مان به دنیای بیرون است.
    ایده آل ها و زیبایی ها را در دنیای بیرون جست و جو می کنیم.
    خوشبختی و آرامش را از دیگران می خواهیم.
    فکر می کنیم مرغ همسایه غاز است. خود کم بینی و اغلب خود نابینی باعث می شود که خویشتن را به حساب نیاورده و هیچ شأنی برای خودش قائل نباشیم.
    ما چنان زندگی میکنیم که گویی همواره در انتظار چیز بهتری در آینده هستیم.
    در حالی که اغلب آرزو می کنیم ای کاش گذشته برگردد و بر آن که رفته حسرت می خوریم.
    پس تا امروز، دیروز نشده قدر بدانیم و برای آینده جای حسرت باقی نگذاریم?

  40. با سلام خدمت همه ی کنکوری های عزیز بنده هم به نوبه خود به همه ی شما تبریک می گوییم ان شا الله که بتوانید در انتخاب رشته هم موفق باشید اما چند نکته عزیزان کنکوری خدمت شما عرض کنم الان شما که به اینجا رسده اید تلاش این معلمان عزیز و همچنین دستگاه اموزش و پرورش می باشد درست است بعضی وقت ها نقص های وجود دارد که باید بر طرف شود و اموزش و پرورش باید بیشتر تلاش کند اما عزیزان شما هم باید کمی انصاف داشته باشید و لا اقل یک تشکر هم بکنید از معلمان خود و اینقدر معلمان زحمتکش ما را نکوبید چرا که معلمی مقام پیغمبری و تعلیم مقام خدایی است در اموزش و پرورش ما واقعا معلمان خوب زیاد داریم از جمله:آقای روستایی آقای ناصری آقای ایزدی آقای زارعی اینها دبیران با سوادی هستند پس عزیزان کمی انصاف داشته باشیم سوره رعد ایه ۱۱ خداوند سرنوشت هیچ کسی تغییر نمی دهد مگر انکه خودشان بخواهند خود شما میتوانید با مطالعه بیشتر در کنکور موفق شوید مگر اقای حسینی که رتبه ۳۴کسب کرده آموزش و پرورش برایش کاری کرد ه است ؟ و در اخر تقدیر و تشکر میکنم از استاد عزیز جناب اقای ناصری که واقعا زحمات زیادی برای کنکوری ها می کشند جناب استاد خسته نباشید

  41. من هم خسته نباشید میگم به تمام کنکوری های عزیز…
    خب کاملا واضحه که امسال گراشی های محصل در لار از محصلین مدارس گراش خیلی بهتر کار کردن؛اما برگردیم پارسال؛آیا پارسال هم همینطور بود و بچه های گراشی محصل در لار توی کنکور نسبت به بچه هایی که مدارس عادی گراش درس میخوندن رتبه های بهتری رو کسب کردن؟؟؟خب اگه بررسی کنیم مبینیم که نه، بچه های مدارس عادی گراش خیلی بهتر بودن؛اما دلیلش چی بود؟؟؟
    بچه های کنکوری پارسال خیلی خوب میدونستن توی گراش جو،جوِ درس نیست و آموزش و پروش هم قرار نیست هیچ کمکی به ما برسونه! اما این جو رو کی به وجود میاره؟خب واضحه که خود کنکوریا!آهااااااای کنکوریای ۹۶ بسه دیگه خودتونو با این حرفای مسخره که اینجا جو درس نیست و آموزش و پرورش کاری نمیکنه و معلم خوب نیست و نمیشه و… گول نزنید!قرار نیست اینجا کسی واستون کاری بکنه !اگه یه نفر قرار باشه واسه کنکور ۹۶ محکم بخونه خب دست هم کلاسیش رو هم بگیره!اگه برنامه صحیح مطالعشو ۱۰۰% پیدا کرده خب دوستای کنکوریش رو هم راهنمایی کنه!رتبه ها بهتر نمیشه مگر اینکه یه تیم درسی خوب تشکیل بدید و با هم درباره کنکور و روش مطالعه درست و… بحث کنید!بیاید اون حسادت رو تبدیل کنیم به رقابت!ماییم که اون جو رو به وجود میاریم!
    من تجربه خودم رو گفتم و دلیل اینکه چرا پارسال رتبه های خیلی خوبی رو داشتیم رو هم گفتم!بازم میگم کنکوریای ۹۶ دوستامون رو هم بیاریم تو میدون!

  42. برادر تا یک مربی ورزش مسول آموزش است و کولر خنک و بی برنامه سرنوشت ما دانش اموزان و دانشجویان همین است و بس.چندتا طرح کنکوری امسال داشتن آموزش؟ چندتا همایش کنکور داشتن امسال؟ چندتا جلسه کنکور داشتند امسال؟ پاسخ دهید

    1. در این خبر به رتبه‌های برتر پرداخته‌ایم. شما هم اگر از رتبه‌های برتر باخبر شدید، برای درج در خبر می‌توانید از همین بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.
      طبیعتاً به همه داوطلبان دسترسی نداریم و منبع اصلی رتبه‌ها خود دانش‌آموزان یا نزدیکان آن‌ها هستند.

    1. همینطور که پیش از این گفته شد؛ متن این خبر مربوط به رتبه‌های برتر است و طبیعتاً نمی‌توان تمام رتبه‌ها را پوشش داد.

  43. باسلام
    خسته نباشید به همه کنکوری میگم.
    برخی نظرات را فرافکنی می دانم.
    متغیرهای که درموفقیت یک آزمون موثر است تنها یک چیز مثل انگیزه، دبیر،محل تحصیل،سرباز معلم و….نیست بلکه مجموعه ای ازاین متغیرها دخیلند.
    اما اینکه دانش آموزان رتبه اول کلاسی ما درکنکور رتبه قبولی خوبی به دست نمی آورند .ان قلتی برآن وارد است.
    شایدما دانش آموزان را حفظ کننده مطالب تربیت می کنیم تا تحلیلگرونتیجه این می شود که هرساله می بینیم.

  44. سلام، درسته ک آموزش و پرورش ضعیفه عمل میکنه اما بنظر من دانش آموزا اصلا هیچ ذوقی واسه درس خوندن ندارن، همه تو فکر این هسن ک زود تموم بشن و عروسی کنن…من تازه یه ساله اومدم اینجا و با همین یه سال درسخوندن تو مدرسه ی اینجا و فهمیدن وضع دانش آموزها خیلی متاسف شدم…آهای خانوم و آقای محترم که از وضع آموزش و پرورش مینالی، اول شما برو رو بچت کار کن، یکم امید بهش بده، از بحث ازدواج و نامزد و شوهر بیارش بیرون، بذار درس بخونه، بذار کنکور بده، نذار فکر ذکرش بشه شوهر تو سن کم، نذار تو مدرسه بجای درس درباره فلان پسر و فلان نامزد و فلان عروسی صحبت کنه، بعد اگه نشد برو بگو آموزش و پرورش بد کار میکنه…من از بهترین مدرسه اومدم، نمیخوام تعریف بدم ولی وضعم چ پارسال ک اینجا بودم و چ سال قبلش ک تو بهترین مدرسه بودم فرقی نکرده و هنوز هم راضی ام…مشکل دانش آموزه، من نمیگم همه درس نمیخونن، چرا تعداد اندکی هم هسن ک واقعا خواهان درس هستن ولی خب چ میشه کرد که کسی اهمیت نمیده…بیاید اول خودمون رو اصلاح کنیم بعد از دیگران انتقاد کنیم…

  45. با عرض سلام خدمت همه ی دوستان
    بنده به عنوان یک معلم با شناخت و تجربه ای که در طول سالهای تدریسم در مدارس دخترانه پیدا کرده ام در مورد دانش آموزان این شهر به این نتیجه رسیده ام که دانش آموزان به دو دسته تقسیم می شوند . یک دسته دانش آموزان با انگیزه که خودشان به دو گروه تقسیم می شوند. عده ای در مدارس گراش مشغول تحصیل می شوند و عده ای دیگر درمدارس خاص لار . این دو گروه با سعی و تلاش به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند و می یابند .
    دسته ی دوم دانش آموزان بی انگیزه که یکی از مهمترین و بزرگترین دلایل بی انگیزگی شان نامزدی شدنشان در سنین پایین می باشد که این هم بیشتر برمی گردد به آقا پسرها و خانواده های گلشان .البته چیز بدی هم نیست اما اینکه تا نتایج کنکور را می بینیم دلیل عقب ماندگی گراش را آموزش و پرورش و دبیران می دانیم بی انصافی است .
    دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

98 نظر
scroll to top