بستن

همراه با سفیران قم و مشهد در خانه‌های گراش

هفت برکه (گریشنا):حضور سفیران کریمه فاطمه معصومه(س) از قم و سفیران زیر سایه خورشید از مشهد مقدس در دومین همایش هشتمین آفتاب حال و هوای زیارت را بیشتر از قبل در دل همشهریان انداخت.

به گزارش خبرنگار هفت برکه: سفیران کریمه فاطمه معصومه(س) در بیست و یکم مرداد ماه و روز دوم همایش به گراش رسیدند. دیدار با مرتضی واحدی، خوشبخت و محمد جواد وفایی‌فرد جانبازان هشت سال دفاع مقدس، حضور آن‌ها در گلزار شهدا و گلباران قبور شهدا و همچنین شرکت در همایش هشتمین آفتاب برنامه‌هایی بود که سفیران کریمه در اولین روز سفر خود به گراش در آن شرکت کردند. در سومین روز همایش خادمین حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در دعای ندبه حضور داشتند و بعد از تور گراشگردی با خانواده‌ی شهدا و جانبازان دیدار کردند و عیادتی نیز از کودکان سرطانی داشتند.

در چهارمین روز همایش در تاریخ بیست و سوم مرداد ماه، سفیران زیر سایه‌ی خورشید از مشهد در مقابل بیمارستان امیدوار اوز و بیمارستان امیر‌المومنین(ع) مورد استقبال قرار گرفتند خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) بلافاصله بعد از مورد استقبال قرار گرفتن، بیماران بستری شده در این دو بیمارستان عیادت کردند. سفیران زیر سایه خورشید با خانواده‌ی شهید برزگران و شهیدان بندی نیز دیدار داشتند و در نهایت در همایش هشتمین آفتاب شرکت کردند.

همایش هشتمین آفتاب در گراش

 

2 نظر

  1. سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان خادم.
    یه تشکر ویژه خدمت آقای شامحمدی و آقای رستم ،اجرتون با آقا علی ابن الموسی الرضا انشالله حاجت روا بشید خدا کمکتون کنه تا هرسال این همایشو پربارتر برپاکنید

    ممنون بابت برنامه بسیار عالیتون

  2. سلام
    عرض سلام وخسته نباشید خدمت کلیه دست اندرکاران نمایشگاه هشتمین آفتاب خصوصا آقایان شاه محمدی ورستم پور که واقعا زحمت زیادی رو متقبل شدند واقعا همایش بزرگ وپرباری بود اجرتون با شمس الشموس آقا علی ابن موسی الرضا (ع)
    اگر تصاویری هم نمایشگاه وغرفه های جنبی نمایشگاه در سایت بذارید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top