بستن

تصاویری از گراش بر دیوار جشنواره‌های عکس آمریکایی

هفت‌برکه (گریشنا): مسلم پورشمسی تصاویری از حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، تشییع پیکر جان‌باخته‌ی منا، و همچنین کاروان‌سرای بونَمات را به دیوار جشنواره‌های بین‌المللی آمریکایی می‌برد.

PSA-loge در آخرین فعالیت حرفه‌ای‌اش، پورشمسی توانست با شرکت در دو جشنواره عکس که از طرف انجمن عکاسی آمریکا برگزار می‌شوند، در رده بهترین عکاسان قرار بگیرد.

جشنواره فوتوژورنالیسم (عکاسی خبری) در دو بخش «علایق انسانی» و «فوتوژورنالیسم» پذیرای آثار ارسالی عکاسان بود که سه عکس از پورشمسی در بخش اول و سه عکس دیگر در بخش دوم مورد پذیرش داوران قرار گرفت.

پورشمسی عکس‌های مرتبط با تشییع شهید منا، حاج حسن خواجه‌پور، را برای بخش علایق انسانی فرستاده بود (برای دیدن عکس‌ها در اندازه بزرگ‌تر، بر روی آنها کلیک کنید)؛

Sustainable nation - Moslem Poorshamsi - s hero - Moslem Poorshamsi - s gerash woman - Moslem Poorshamsi - s

و حضور حماسه‌ساز مردم گراش در راهپیمایی بیست و دوم بهمن  را نیز برای بخش دوم انتخاب کرده بود.

Iranian anger - Moslem Poorshamsi - s Iranian woman - Moslem Poorshamsi - s Little fighter - Moslem Poorshamsi - s

یکی دیگر از جشنواره‌های آمریکا با عنوان «تصویر پیش‌بینی‌شده» نیز در بخش آزاد رنگی با پذیرش دو عکس شبانه‌ی مسلم پورشمسی، این عکاس جوان را در صف برترین‌ها قرار داد. این عکس‌ها که برای معرفی کاروان‌سرای بونمات گرفته شده است، در بخش «تمدن گمشده» انتخاب شده است. (برای دیدن عکس‌ها در اندازه بزرگ‌تر، بر روی آنها کلیک کنید.)

Lost Civilization - Moslem Poorshamsi - s Night flight - Moslem Poorshamsi - s

کارنامه‌ی مسلم پورشمسی نشان از توان‌مندی‌های او در سطح بین‌المللی و کشوری دارد. شایسته‌ی تقدیر شناخته شدن در سوگواره عکس جهرم، چاپ دو عکس از هیات‌های مذهبی گراش در کتاب، به روی دیوار رفتن یکی از عکس‌هایش در باغ موزه قصر تهران، کسب مقام اول در سوگواره عکس عاشورایی و تشیییع شهدای گمنام در گراش، پذیرش عکس با عناوین آب و دست‌های مهربان و کودکان کار در جشنواره اصفهان و تهران و … بخشی از این موفقیت‌هاست.

16 نظر

  1. خسته نباشی گراشی
    به اومید پیشرفت بچه های گراش در عرصه فرهنگ و هنر

    و روز جهانی عکاس رو به همه عکاسان موفق شهرستان گراش تبریک میگم

    1. سلام من هم به اقا مسلم و هم به شما تبریک میگم ان شا الله همیشه موفق باشه سر بلند و باعث افتخار هر گراشی و هم خود شهرستان گراش شه.
      فقط یه گوش مالی طلب از من هههه خودم نقدن باهاش حساب میکنم

    1. سلام
      جناب دکتر :فوتوژورنالیسم (عکاسی خبری) فرقی نمیکنه که مرگ بر امریکا باشه یا مرگ بر اسرایل عکس باید جنبه خبری داشته باشد و کسی که توی این مسابقات شرکت میکنه باید عکسهای که برای مسابقه ارسال میکند باید این عکسها در سایت و یا روزنامه ای چاپ یا منتشر شده باشد و اسکن ان روزنامه یا ادرس اون سایت رو برای این مسابقه ارسال کند تا صحت اون خبر و عکس تایید شود وخوشبختانه اقای مسلم پورشمسی همیشه در همه صحنه ها حضور دارند و و عکسهای خبری اقای پورشمسی در سایت هم میبینیم
      به امید موفقییت بیشتر جوانان این مرز و بوم

  2. تبریک به استاد مسلم پورشمسی، باعث بسی افتخاره که نام و راه وعقاید گراشی های همیشه در صحنه را در قالب عکس وتصویربه جهانیان نشان میدهید . امیدوارم در همه ی مراحل زندگی موفق باشید.

  3. همشهرى جان،
    همه فهمیدن گوش مالى دادنتان به آقاى پورشمسى به خاطر بد قولى بوده.ممنون که به نحوى پیامت رو رسوندى.!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top