بستن

راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی در بیمارستان گراش

هفت‌برکه (گریشنا): نوبت‌دهی پزشکان متخصص در بیمارستان گراش بالاخره با نصب سیستم نوبت‌دهی سروسامان می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، سیستم نوبت‌دهی در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش از صبح شنبه، سی‌ام مردادماه، راه‌اندازی شد. مجتبی راستی، مدیر بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراش، در این باره گفت: «نصب و راه‌اندازی کیوسک نوبت‌دهی، اولین گام برای بهبود سیستم نوبت‌دهی است که مراجعین بتوانند با حضور در بیمارستان و به راحتی، نوبت پزشکان متخصص را اخذ نمایند. ان شاء الله در مراحل بعدی به سمت نوبت‌دهی اینترنتی هم خواهیم رفت.»

Noubatdehi (1)

راستی درباره‌ی نحوه‌ی اخذ نوبت پزشکان از طریق این دستگاه گفت: «اسامی پزشکانی که در روزهای هفته حضور دارند، همان روز در صفحه نمایش این دستگاه قابل مشاهده است. مراجعین پس از حضور در درمانگاه، بعد از درخواست اخذ نوبت هر پزشک از دستگاه، یک شماره نیز از این دستگاه دریافت خواهند کرد. در این سیستم تعداد ویزیت‌های اخذ شده و تعداد ویزیت‌های باقی‌مانده کاملا برای مراجعین قابل مشاهده است.» پس از اخذ نوبت، بیمار در قسمت پذیرش درمانگاه منتظر می‌ماند تا از طریق سیستم اعلام، شماره بیمار اعلام شود. سپس کار پذیرش انجام خواهد شد.

مدیر بیمارستان در ادامه در مورد نحوه‌ی پرداخت هزینه از طریق این سیستم گفت: «در حال حاضر مراجعین پس از پذیرش می‌بایست برای پرداخت هزینه به قسمت صندوق بیمارستان مراجعه کنند، ولی به زودی با در اختیار گذاشتن دستگاه کارتخوان توسط بانک، پرداخت هزینه نیز در محل درمانگاه انجام خواهد شد و نیاز به مراجعه به صندوق بیمارستان نخواهد بود.»

مدیر بیمارستان گراش یادآور شد: «از روز شنبه سی‌ام مردادماه که این دستگاه راه‌اندازی شده، برای آموزش و اطلاع‌رسانی و نیز جلوگیری از اخذ نوبت‌های متعدد یک پزشک توسط یک فرد، یکی از پرسنل بیمارستان به عنوان اپراتور در کنار دستگاه حضور دارد و کار نوبت‌دهی را به درخواست مراجعین انجام خواهد داد.»

مجتبی راستی در پایان اظهار داشت: «مسئولین بیمارستان مشکلات موجود به‌خصوص در بحث نوبت‌دهی را قبول دارند و برای رفع این مشکلات در تلاش هستند. راه‌اندازی کیوسک نوبت‌دهی اولین گام برای بهبودی سیستم نوبت‌دهی بود.»

Noubatdehi (3) Noubatdehi (2)

8 نظر

  1. با تشکر از این اقدام بجا ومناسب
    دوسوال
    ۱- اگر یکنفر از بیرون بیاد وبخواد برای خود ومثلا یکی از همسایگان خود نوبت پزشکی را بگیرد چکارکند چون از گرفتن چند نوبت قراره جلوگیری بشه؟
    ۲- چه نضمینی وجود داره همون پرسنل نگهبان دستگاه خودش چند نوبت یک پزشک خاص را به سفارش دیگران نگیره ؟

  2. سلام
    خسته نباشید
    کار بسیار خوب و به موقع بوده
    خدا کنه همشهری های عزیز و همسایه ها هم وجدان داشته باشن و حق مردم رو پایمال نکنن از ترافیک الکی نوبت گیری پرهیز کنن تا به همه نیاز مندان نوبت برسه.
    البته به خیلی هم حق میدم که بتونن چند نوبت بگیرن چون بعضی ها واقعا نمی تون چند بار به بیمارستان مراجع کنن شاید به اشنا یا دوست سفارش کنن مخصوصا دکتر زنانش که خیلی وقت ها خیلی از مریض ها مشکل داشتن.
    یا حق

  3. تبریک
    ولی این سیستم مشکلات عدیده ای هم داره، خوب بود قبل اجرای این سیستم زیر و بم اون شناخته میشد.
    میشد راه بهتر، ساده تر، کم هزینه تر و سریعتری رفت.
    ولی بازم تبریک..

  4. ضمن عرض سلام وخسته نباشید،خواهشمند است تدابیری هم اندیشه شودتا سوء استفاده از این دستگاه وسیستم نشود. منظور اینه کسی چند نوبت نگیره که بعد به دیگری بفروشه ویا سوء استفاده های دیگر

  5. سلام اینجورى که صبح باید بیان تو نوبت چه فرقى کرد حداقل انترنتى باشه با کارت ملى بشه ، این فایده نداره که خانمى ساعت ۵صبح بیاد تو صف وایسه براى نوبت دکتر،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top