بستن

شهیدان، حامیان بهشتی یتیمان می‌شوند

هفت‌برکه (گریشنا): خانواده‌های شهیدان گراش با پذیرش تکفل یتیمان تحت پوشش کمیته امداد، یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه می‌دارند.

Hamian Beheshti به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش، با اجرای طرح «حامیان بهشتی» با شعار «هر شهید یک حامی»، عطر و یاد شهدا در منزل خانواده مددجویان کمیته امداد طنین‌انداز خواهد شد. شهابی، مدیر کمیته امداد گراش در معرفی این طرح می‌گوید: «در این طرح خداپسندانه، هر خانواده‌ی شهید به نیابت از شهید خود، یک یتیم را تحت تکفل و پوشش خود قرار می‌دهد. رقم کمک خانواده‌های شهید بر اساس تمکن مالی آنان و توسط خودشان تعیین می‌شود، که حداقل آن ۳۰۰ هزار ریال است.»

مدیر کمیته امداد در مورد هدف این طرح افزود: «هدف از اجرای این طرح، تسری فرهنگ ایثار و شهادت به خانواده مددجویان تحت پوشش است تا فرزندان ایتام و محسنین نیز با بهره‌مندی از یاد و نام و خاطره شهدا، این عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند. به همین خاطر، پس از کفالت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین، این نهاد توسط خانواده معظم شهدا، عکسی از شهید را به همراه بخشی از وصیت‌نامه ایشان خطاب به جوانان انقلابی در منزل یتیم تحت تکفل او نصب خواهد کرد تا همواره روح حاکم بر این منزل، روح شهید توام با ایثار و شهادت باشد.»

این طرح با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و با مشارکت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به مرحله اجرا در خواهد آمد. به گزارش خبرگزاری مهر، فارس اولین میزبان طرح «حامیان بهشتی» است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top