بستن

از سی کارمند نمونه شهرستان تقدیر شد

هفت‌برکه (گریشنا): نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گراش به مناسبت هفته دولت و روز کارمند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، صبح روز پنجشنبه چهارم شهریورماه، هم‌زمان با روز کارمند و هفته دولت، نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گراش و مراسم تقدیر و تشکر از ۳۰ کارمند نمونه شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان و کارمندان نمونه برگزار شد.

کارمندان خط مقدم جبهه‌ی خدمت هستند

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، ضمن خیر مقدم و تبریک روز کارمند و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: «همه ما باید این را بدانیم که ما مستخدم مردم هستیم و وقتی به مراجعه‌کننده لقب ارباب رجوع می‌دهیم یعنی ما مستخدم و نوکر مردم هستیم. وقتی شخصی ۳۰ سال تلاش می‌کند برای یک اداره با درآمد بسیار کم کارمندی، پس باید از آنان در زمینه‌های دیگر حمایت کنیم تا دلگرم شوند.»

فرودی به بیست سال سابقه خدمت خود در منطقه جنوب اشاره کرد و گفت: «در طی بیست سال سابقه مدیریتی خود که در منطقه جنوب دارم، باید صادقانه بگویم که مردم این منطقه همت والایی دارند. اما این طور نیست که هر چه کار عمرانی و خدماتی در منطقه انجام می‌شود، کار خیرین است. آمار و ارقام کار خیرین زیاد است اما ۷۰ تا ۸۰ درصد کارهای عمرانی توسط دولت صورت گرفته است، هر چند دولت وظیفه دارد زیرساخت‌ها را فراهم کند.»

سرمایه‌گذاری نیاز اصلی شهرستان است

فرماندار گراش به افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ پروژه در هفته دولت اشاره کرد و افزود: «در هفته دولت قرار است ۳۶ پروژه قریب ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شود. ۱۱ میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی می‌شود که اعتبار آن جذب شده است. همچنین امسال پروژه‌هایی داریم که با مشارکت بخش خصوصی بوده است و سرمایه‌گذاری آن با هدف سود و منفعت است. نباید منتظر بمانیم که دولت برای پیشرفت شهرستان سرمایه‌گذاری کند. دولت موظف است تسهیلات و زیرساخت را آماده کند و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری وارد شود.»

امام جمعه: اخلاق کارگزاری

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا شاهچراغ، امام جمعه گراش، با تبریک روز کارمند به دولت‌مردان و کارمندان، داشتن اخلاق کارمندی و کارگذاری را از لازمه‌های یک کارمند دانست و گفت: «برای این که با اخلاق کارگزاری و کارمندی بهتر آشنا شویم، بهتر است عهدنامه مالک اشتر را مطالعه کنیم، در این عهدنامه حضرت علی (ع) تقوا، پرهیزگاری، حق‌گرایی، تواضع مسئولین در بین مردم و بالعکس، ارتباط با مردم را از مهم‌ترین موارد می‌داند که باید مسئولین برای خدمت به مردم رهایت کنند.»

محمدهاشم درویشی، رییس اداره آموزش و پرورش، سرهنگ محمد مهدی درستکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش، و عبداله فضلی، بخشدار مرکزی شهرستان گراش از دیگر سخنرانان نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گراش بودند.

در پایان این جلسه از طرف بنیاد شهید استان فارس به  اصغر فرودی، قاسم فرسوده، حبیب مهرابی، سرهنگ محمد مهدی درستکار، سرهنگ علی بابایی، غلامعباس زارع، عبداله فضلی و سجادی لوح تقدیری اهدا شد.

سی کارمند نمونه شهرستان گراش نیز به این شرح معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از طرف فرمانداری شهرستان گراش از آنها تقدیر شد: حمید عالمی از فرمانداری، رضا خرم‌پی از شبکه بهداشت، علی رمضان‌پور از بنیاد شهید، نورسته سعادت از جمعیت هلال احمر، اسماعیل بلبلی از اداره صنعت و معدن و تجارت، هومن اسدپور از شهرداری، حجت‌الله مجیدی از اداره جهاد کشاورزی، حلیمه‌خاتون ملکی از اداره بهزیستی، قاسم جنگجو از اداره پست، محمدامین عبادی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شکرالله شاکر از اداره ثبت اسناد و املاک، ابراهیم تاجبخش از اداره برق، علی‌اکبر پهلوسایی از پیراپزشکی، عبدالصاحب آذرآیین از اداره آبفا شهری، علی‌اصغر پورکریمی از اداره آموزش و پرورش، مهدی سالاری از اداره ورزش و جوانان، محمد حاج‌حسینی از اداره جهاد کشاورزی، شعیب فخری از اداره اوقاف، سید عباس جهانبانی از امور خیریه، علی بیدار از اداره پست، خلیل ایثارگر از اداره امور مالیاتی، ذبیح‌الله سعادت از اداره امور مالیاتی، بهمن خیلتاش از شهرداری.

Shouraye Edari 13950504 (8)

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

20 نظر

  1. بنده بعنوان ارباب رجوع بعضیا که نمونه انتخاب شدن لیاقت این عنوان نداشتن،کاش میگفتن دلیل نمونه شدن بعضیا چه بوده

    1. هیچ دلیلی نمیخواد . هر اداره سهمیه داره، حالا تو اداره فلان، قاسم پارسال معرفی شده بعنوان کارمند نمونه، امسال نوبت بغل دستیش جاسمه!!! به همین راحتی هیچ شاخصی نداره

  2. آقاى مهندس اسماعیل بلبلى بهتون تبریک مى گم.کارمند نمونه شایسته ى شماست.امیدوارم در مراحل زندگى همیشه موفق باشى.

  3. اطرافم روکه میبینم ازآسفالت کف کوچه گرفته تا مسجدومدارس وحتی ساختمان خودادارات به همت خیرین بزرگواربوده واحتمال میدم این حرف جناب فرماندار واسه خیلیاغیرقابل قبول باشه که سهم خیرین درآبادانی منطقه ودرمقابل دولت فقط ۲۰ به ۸۰ باشه.
    بهتره این بزرگوارتوضیح بیشتری بدن.چون درصورت عدم صحت این حرفها،بجای تقدیردرخور،بمنزله توهین وقدرنشناسی نسبت به عزیزان خیرمیباشد.
    البته بادرنظرگرفتن اون سه هزارمیلیارد.

  4. سلام همه افرادی که ازشون تقدیر شده ازادارات گراش بوده یعنی در بخش ارد و بخش مرکزی یک کارمند نمونه نبود؟باید از کل سطح شهرستان کارمند نمونه انتخاب میکردن نه فقط از گراش پس باید تیتر خبر عوض بشه مثلا بشه این:از کارمندان نمونه شهر گراش تقدیر شد

  5. الحمدلله اولین پروژه از ۳۶پروژه کلید خورد!!!
    شکر که از ذخایر نظام نیستند!!!خخخخخخ
    فرمانداد محترم بفرمایند اون ۷۰-۸۰درصد چه بوده،؟!!؟
    ۳۶ پروژه را دقیقا بفرمایید کجاست؟دقبقا کجایی؟دقبقا!!!
    بالام جان اردی،کارمندهای که تقدیر شدن مربوط به ادارات شهرستانند نه ادارات شهر گراش!دقبقا تو هم کجایی؟
    آفربن برکادمند هرسال نمونه بازرگانی جناب بلبل خان.

  6. مثل اینکه جناب فرماندار یک لحظه احساس کردن فرماندار ویژه شهر همجوار هستن؛البته از اینکه موجبات خنده و سرگرمی ماروهم فراهم کردن تقدیر و تشکر میکنیم.

  7. با سلام و تبریک به مناسبت هفته دولت خدمت مردم شریف گراش
    روز کارمند رو به تمامی کارمندان گراش تبریک عرض نموده بالاخص کارمندان نمونه، از جناب خیلتاژ که بعنوان کارمند نمونه انتخاب شده اند از این پس انتظار میرود با ارباب رجوع ملاطفت بیشتری به خرج دهند .

  8. آقای همشهری جان،چون جناب آقای خیلتاش حرف حق رو میزنن با ملاطفت رفتار نمیکنن!!!شهر قوانین خاصّ خودشوداره وهمه باید تابع قانون باشن … اتفاقاّ آقای خیلتاش یکی از بهترین کارمندان شهرداری هستند.اگر غیرازاین بود به عنوان کارمند نمونه شهرستان انتخاب نمیشدند. تبریک میگم بهتون آقای خیلتاش انشاءالله درتمام مراحل زندگیتون موفق و مؤیّد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 نظر
scroll to top