بستن

صدای کلنگ در دانشکده: آغاز ساخت مجموعه رفاهی- تفریحی

هفت‌برکه (گریشنا): کلنگ مجموعه رفاهی، تفریحی دانشکده علوم پزشکی گراش به زمین زده شد.

دیروز هشتم مردادماه ۹۵ در آخرین روز از هفته دولت، کلنگ مجموعه رفاهی، تفریحی دانشکده علوم پزشکی گراش با حضور فرماندار، مسئولین دانشکده علوم پزشکی و ادارات شهرستان گراش در دانشکده علوم پزشکی به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، دکتر سید جواد محقق، معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی، در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز، رجایی و باهنر، و نیز گرامی‌داشت هفته دولت، پس از خیر مقدم، به تشریح مجموعه رفاهی تفریحی علوم پزشکی گراش پرداخت. دکتر محقق درباره‌ی این طرح گفت: «این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد که مساحت زیربنا روبسته ۴۸۷ متر مربع، مساحت زیربنا روباز ۱۳۵۴۳ متر مربع، مساحت زیربنا نیمه‌باز ۹۷۰ متر مربع و مساحت زیربنای فضای ورزشی ۱۵۷۷ متر مربع خواهد بود.»

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده در ادامه گفت: «این مجموعه‌ی زیبا شامل مسیر پیاده، مسیر سواره، سوییت اقامتی، فروشگاه، آمفی‌تئاتر روباز، اتاقک کرایه دوچرخه، نمازخانه و زمین‌های ورزشی فوتبال، بدمینتون، والیبال و تنیس روی‌ میز است.» دکتر محقق درباره هزینه ساخت این مجموعه نیز اظهار داشت: «هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است که مشترکاٌ از بودجه دولتی و خیرین شهرستان تامین خواهد شد.» معاون توسعه و مدیریت منابع، از مهندس غلامرضا خوشبخت، مدیر پشتیبانی رفاهی دانشکده علوم پزشکی، و نیروهای زیر مجموعه‌ی خود که در طراحی و نقشه‌کشی  این مجموعه نقش مهمی داشته‌اند قدردانی کرد.

اصغر فرودی، فرماندار گراش، نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولین و کارکنان دانشکده علوم پزشکی گراش گفت: «با همت و تلاشی که از مجموعه دانشکده علوم پزشکی گراش سراغ داریم، امیدواریم هر چه سریع‌تر این مجموعه رفاهی تفریحی به بهره‌برداری برسد.» فرودی در ادامه گفت: «این طرح یکی از بهترین طرح‌هاست که واقعا برای شهرستان گراش نیاز بود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به غیر از دانشجویان و کارکنان علوم پزشکی، دیگر ادارات نیز بتوانند از این مجموعه‌ی زیبا استفاده کنند.»

گفتنی است دانشکده علوم پزشکی گراش ۱۸۰ هکتار مساحت دارد که این مجموعه در گوشه‌ای از دانشکده ساخته خواهد شد. طرح مجتمع رفاهی-تفریحی دانشکده علوم پزشکی گراش در قسمت شرقی دانشکده قرار دارد. طارحی مجموعه در گروه مهندسی تالار با مدیریت مهندس محبوبه نوروزی انجام شده است.

t3

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

10 نظر

  1. عرض سلام و تشکر….
    یعنی باز هم سر بانوان عزیز بی کلاه ماند؟
    هیچ تمهیداتی جهت بانوان اندیشه نگردیده؟!
    سلامتی شهر در گرو سلامتی بانوان است….
    جای خالی پارک بانوان در این شهر شدیدا احساس میشود…

  2. در مراسم کلنگ زنی این مجتمع اتفاقاجناب فرماندار در قسمتی از صحبت هاشون گفتند ان شالله به گونه ای برنامه ریزی بشود که مردم نیز در زمانی که دانشجویان حضور ندارند و با شرایط خاص بتوانند از این مجتمع استفاده کنند. کلیپ تصویری این مجتمع که سخنرانی فرماندار نیز هست میتونید در کانال رسمی تلگرام دانشکده علوم پزشکی به ادرس telegram.me/gerums ببینید.
    قطعا ازاین مجتمع که به همت و پیگیری مسوولین علوم پزشکی و بخش اعظمی از بودجه نیز از بودجه دانشکده علوم پزشکی هزینه خواهد شد مردم عزیز و شریف شهرستان نیز بهره مند خواهند شد.

  3. دیروز هشتم مردادماه ۹۵ در آخرین روز از هفته دولت!!!!!!
    امروز چندتا از اخبار رو مطالعه کردم که متاسفانه اشتباهات تایپی و نگارشی زیادی دیده شد.
    گریشنای عزیز این اشتباهات و گاه بی دقتی‌ها زیبنده‌ی شما نیست.

  4. کار جالب به جای خدا کنه این کار این مجموعه باعث جذب دانشجو بیشتر بشه اخه ظرفیت گراشش بیشتر از این حرفاست . البته خود مسولینم متوجه اگه نیستن یه نگاهی به شهر های امجوار بندازن ببینن چه خبره شهر هیا هم جوار هر روز به دانشجوهاشون اضافه میشه بدون داشتن مجموعه
    ان شا الله خیره

  5. خوشحال شدیم دارند تومحلمون پارک می سازن حالا که هیچ نه اداره ایی هستیم نه تو دانشکده علوم پزشکی آشناداریم ماروراه بدن حالا نمیشه مختص عموم باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top