بستن

از چشم شما ۲۶: سوراخ دو هفته‌ای + تکمیل خبر

هفت‌برکه (گریشنا): جدول نیمه‌تعمیر و مملو از زباله باعث توجه عده‌ای از مردم شهر به این قسمت از خیابان شهید مطهری شده است.

به گزارش ارسالی از خوانندگان هفت برکه، قسمتی از جدول کناره ورودی خیابان شهید مطهری که حدود ۱۵ روز پیش برای انجام تعمیراتی خراب شده بود، بلاتکلیف این روزها رها شده است. عدم رسیدگی به این قسمت از خیابان باعث شده تا هم مکانی برای تجمع زباله‌ها باشد و هم برای عبور و مرور خودروها خطرناک باشد.

این عکس را محمود علی‌پور برای هفت برکه ارسال کرده است و درخواست رسیدگی مسئولان به این قسمت از خیابان را دارد.

motahari

تکمیل خبر:

روز انتشار این مطب با پیگیری روابط عمومی شهرداری ابتدا مجاری عبور آب پاکسازی و سپس به طور موقت با بلوک‌های بتنی پوشیده شد تا در مرحله بعد عملیات ترمیم نهایی شود.

Motahhari 02

 

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

22 نظر

    1. به جای اینکه شهرداری بیاد پیاده رو هایی که مشکل آنچنانی ندارن رو زیر و رو کنه یکم به فکر پیاده رو های خاکی کمربندی سابقمون که الان جزء مهم ترین خیابون ها و مسیر مسافر رو است باشه؛ نمونه بارزش هم اون قسمت مدرسه تو گود افتاده پیام آوران که نظم شهری رو بهم زده و لکه ی سیاهی است در دل شهر نسبتاََ شیک‌ِمان.

      1. پیاده رو های کمربندی بخصوص لاین سمت راست (سمت شهرک ها) طرحی منظم و یکدست برای آن تهیه شده و مسیر هایی نظیر مسیر دوچرخه سواری و اسکیت هم برای اون مسیر تا بیمارستان طراحی شده و در آینده اجرا خواهد شد. با توجه به ساخت و سازهای بسیار زیاد بلوار سرداران و امکان خرابی دوباره پیاده رو این پروژه به تعویق افتاده است.

    1. جناب آقای علیرضا.
      به لطف چشمان تیزبین و نکته سنج همشهریان عزیز همه مشکلات خیلی زود اطلاع داده می شه.

      مشکل اصلی اینجاست که تعدد پروژه ها زیاده و نیروهای خدماتی و عمرانی مجبورند به چندتا کار همزمان برسند. و این میشه که زمان می بره.

      با این حال عذرخواهی ما رو پذیرا باشید انشاله که مشکلی پیش نیاد و اگه اومد بتونیم در اسرع وقت کارها رو سروسامون بدیم.
      سپاس

  1. من موندم اصلا شهرک ایمان جز گراش هست یا نه .. نه رسیدگی میشه نه پارک داره ..وضعیت بلوار هم که دیگه واویلا… یکی به فکر ما باشه..

    1. شهرک ایمان هنوز در حال ساخته و کارهای عمرانی داره صورت می گیره. و کارهای عمرانی نظیر پیاده رو و پارک و غیره هنوز زمان نیاز داره تا شهرک کارهای ساخت و ساز پروژه مسکن طلاب به اتمام برسه.

      اما اگه در بحث زباله و نظافت مشکل دارید حتما با روابط عمومی تماس بگیرید.
      سپاس
      ۵۲۴۴۵۶۲۷

  2. شهرک ایمان روفقط یه روزاومدن یخخخخخورده تمیزکردن تادهنمون بسته شه مابقیش رو ول کردن
    جاده میان برشون هم که تابلوی *پروژه …*رو توزمین فرو بردن هم فعلا راکده
    سگ ها هم الحمداله اونجا در رفاهن و به زاد و ولدشون در کمال آرامش ادامه میدن.

    1. با سلام
      در کامنت بالا عرض کردم اگه در بحث نظافت و زباله مشکل دارید حتما با روابط عمومی شهرداری تماس بگیرید پیگیری می کنیم.
      ۵۲۴۴۵۶۲۷
      پروژه اتصال بلوار امام حسین (ع) به بلوار قدس هم در حال اجراست.

      سگ ها کمیته جمع آوری سگ ها باید تصمیم بگیره. شهرداری به تنهایی تصمیم گیرنده نیست.

  3. منم از شهرک ایمان فک کنم اون شهرک جزیی از گراش نیست مخصوصا مسکن طلاب فاز یک آقا چندماهه اونجا زندگی میکنیم هی شهرداری میریم یکی نیس بیاد خاکهارو جابجا کنه اصلا هیچی شباهتی به شهرک نداره چقدر خودمون از جیب پول بدیم ولی اصلا انگار نه انگار مردیم از بس خاک خوردیم

  4. اغا
    یکی از شهرداری بیاد جلو حصار کشی زمین پیاده رو پشت پادگان بسیج رو بگیره بعد از مسجد امام رضا
    زمین متعلق به اقای. ا.ق می باشد

  5. جناب شهردار محترم لطفا طرحى براى اسفالت کوچه ها انجام بگیره ، که زمستان دچار اب گرفتى و ایجاد کثیفى کوچه ها نشه، چند بار مراجعه کردیم شهردارى ولى هیچ نتیجه نگرفتیم میگن باید ساکنین کوچه باید مبلغ رو جمع کنند براى اسفالت ، ولى بدلیل جند خونه مسکونى همکارى نمى کنند اونا دیگه که همکارى مى کنند به مشکل برمى خورن، مگه اسفالت کوچه در قانون شهردارى نیست که وطیفه شهردارى است ، ولى اجرا نمیشه در گراش، چرا قانونى وجود ندارى که ساکنین کوچه درخواست اسفالت کوچه کردن اون ساکنین دیگر که همکارى نمى کنند قانون باشه که شهردارى خودش سهمیه اون مسکونى که سهمیه که پرداخت نمى کنه پپردازه و اسفالت کنه، ولى مثل اداره مالیات ثبت کند بعدا از اون خونه بگیره ، اگه این طرح اجرا شود دیکه کوچه کثیف نداریم لطفا پیگیرى شود این درخواست

  6. در جواب روابط عمومى شهردارى کوچه که به مشکل برخورده براى اسفالت که جند خانه مسکونى همکارى نمى کنند خیابان بسیج کوچه ۲۱ کنار باغ احمد صمیمى ، همش مشکلات هم بخاطر این باغ احمد صمیمى و جند مسکن دیگه است ، انشاا یک فکرى بسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22 نظر
scroll to top