بستن

پیکر شیخ احمد انصاری به قطر منتقل می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): با وجود آمادگی مردم و مسئولین شهر گراش برای برگزاری مراسم تشییع شیخ احمد انصاری، با تصمیم خانواده او، تشییع جنازه فقط در قطر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گریشنا، با اعلام خبر درگذشت شیخ احمد انصاری، جلسه‌ای در فرمانداری گراش برگزار شد و شورای اسلامی شهر گراش برای برگزاری مراسمی درخورِ شأنِ این مرد بزرگ در شهر گراش اعلام آمادگی کرد. با توجه به گفتگوهای چند سال پیش، محل مناسبی نیز برای دفن در نظر گرفته شده بود. اما با اعلام روابط عمومی حسینیه اعظم گراش و نماینده شیخ احمد در شهر گراش، جسد شیخ احمد انصاری با تصمیم خانواده‌اش به قطر منتقل خواهد شد و تنها مراسم ختم در گراش برگزار می‌شوذ.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم گراش، مجلس ختم این نیک‌اندیش بزرگ از روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور لغایت پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ صبح و عصر در حسینیه اعظم گراش برگزار خواهد شد.

ansari

پیام تسلیت هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی گراش

بخش عمده فعالیت‌های شیخ احمد در حوزه علوم پزشکی و خدمات درمانی متمرکز بود. هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی گراش یکی از نخستین مراکزی بود که با ارسال پیام تسلیت، درگذشت بانی خیر دانشکده و بیمارستان گراش را تسلیت گفت : «فقدان و عروج ملکوتی کوه سخاوت و نیک‌اندیشی و جلوه‌ی گران‌بهای انسانیت و معرفت، جناب آقای حاج شیخ احمد انصاری (ره)، غمی است بسیار عظیم که نه تنها خانواده‌ی محترم و معزز آن انسان وارسته، بلکه تمام مردم شهرستان گراش و مردم تمام نقاط ایران را، آنانی که از خدمات ارزشمند این وارسته‌ی بزرگ بهره‌مند شده‌اند، عزادار کرد.»

در بخش دیگری از این پیام آمده است:‌ «ساخت بیمارستان امیر المومنین علی (علیه السلام) گراش، ساخت دانشگاه علوم پزشکی امام جعفر صادق (علیه السلام) گراش، حسینیه اعظم این شهرستان، و هزاران کارهای خیر بزرگ در سراسر ایران، گوشه ای از خدمات این مرحوم است که قطعا ذخیره‌ی قیامت ایشان خواهد بود.

مجموعه‌ی بزرگ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، این مصیبت عظمی را به خانواده معزز آن انسان وارسته، مردم شریف و قدرشناس شهرستان گراش و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات و رحمت و غفران واسعه را مسئلت دارد.»

sheikh-ahmad-ansari

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

37 نظر

    1. سلام
      حکومت قطر اجازه نمیده تازه کل خانوادش قطرن
      مردم گراش قدردانی!!!! بعیده
      برای شهید حاج حسن خواجه پور که یه سال نگذشته یه سال گرد خوش خالی نگرفتن ولی شهر همسایه یادش بود.
      هرچی دورتر با ارزش تر
      خدا رحمتشون کنه

      1. با توجه به شناختی که از گراشی ها دارم و با توجه به اینکه ۱ سال در آن شهر زندگی کردم. نظرات شما را تائید می کنم.
        شیخ احمد اگر بزرگ بود چون تمام زندگیشو در خارج از گراش زندگی کرد نه با گراشی ها.

  1. صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را

    تا دگر مادر گیتی چون تو فرزند بزاید

    شیخ احمد عزیز آرام بخواب که دعای خیر درماندگان بدرقه ی راهت است

  2. واقعا گراش یتیم شد نه تنها گراش بلکه منطقه هم یتیم شد و شاید بگوییم ایران یتیم شد
    خداوند رخمت اش کند و با شهدا محشور گرداند
    ارام بخواب که تو اهل بهشت بودی در بین ما
    همیشه به یادت هستم و هرشب جمعه تا اخر عمر برایت فاتحه می خوانم ای سرور خیرین

  3. خدارحمتشون کنه…
    بنده به شخصه دوست داشتم با شرکت در مراسم تشییعشون سنگینی دینی که از ایشون برگردن خود احساس میکردم رو کم کنم…
    کاش خانواده راضی بشن یک مراسم تشییع در گراش هم صورت بگیره…

  4. انا لله و انا الیه راجعون .. گراش و گراشی محترم تسلیت .. تسلیت
    تسلیت به خانواده محترم و بزرگ انصاری و مردم خونگرم گراش
    بله واقعا گراش . منطقه و ایران یتیم شد .. امروز جلوی بیمارستان رد میشدم دلم گرفت . انگار برام روزی بود که پدرم در بیمارستان گراش به رحمت خدا رفته بود..
    مرد بزرگ منطقه ..خیر نیکوکار .. خداحافظ ? ..
    خداوند بهشت فردوس نصیبش کنه و روحش قرین رحمت باشه.

  5. با سلام و عرض تسلیت به خانواده محترم مرحوم حاج شیخ احمد انصاری و تسلیت به تمامی شهروندان محترم گراش انشاالله که خداوند این عزیز از دست رفته که باعث غم و اندوه کل شهروندان گراشی و خانواده محترمشان شده با اعمه اطهارمهشور بگرداند که این مرحوم مثل یک پدر بزرگواری برای گراش بود که ما هر چه در این شهر داریم از برکت این بزرگوار بوده در هر صورت خداوند أنشالله این بزرگوار را مورد رحمت خودش قرار بده و روحش شاد باشه و یادش گرامی آمین

  6. باید ورودى گراش از طرف اوز میاهیم سنبل چیزى بیاد حاج شیخ احمد بباس زحماتى که براى گراش کشیده است ساخته شود ، خدا رحمتش کنه ،براى شادى روحش صلوات

  7. از کسبه های محترم گراش خواهشمندم بارچه های سیاه نصب کنند و سنگ تمام بگدارند خدایی حق اش است ده روز تعطیل باشیم ولی هنینقدر هم من از همه کسبه ها تشکر میکنم و خواهشمندم مغازه ها را سیاه بوش کنند
    ممنونم

  8. سلام
    تسلیت ای مردم خونگرم گراش عزا به پا کنید
    خیر مرد گراش به ملکوت پیوست
    به نظر من هر گراشی هر جمعه باید به یادش فاتحه بخواند
    شیخ بزرگ مرد گراشی به گردن ما حق دارد
    هرگز فراموش شدنی نیستی و نخواهی بود
    روحت شاد و یادت گرامی

  9. سلام، من هم عرض تسلیت دارم خدمت همه بازماندگان اعم از خانواده، دوستان، همشهریان و … . باز هم طبق معمول مردان نیک بعد از فوتشان شناخته و مشهور شدند. اینقدری که در این دو روز از ایشان شنیدیم در طول حیاتشان هیچ چیزی نشنیدیم. خدا رحمتشان کند و با حضرت علی (ع) محشور شوند.

  10. شیخ احمد آدم آسمانی بود ولی به نظرم گراشی نمیدانند چه کسی از دست داده اند من که از بیرون نگاه میکردم این تاثر را ندیدم بلکه همان شب اول صدای بلند یک عروسی در شهر می پیچید کاش میدانستند که اگر ایشان فداکاری نمیکردند الان گراش چه وضعیتی داشت.گراش را با بیمارستان و دانشکده وحسینه اعظم و…می شناسنداگر فقط همین سه مورد نبود الان گراش روستای بزرگی بود با کمترین امکانات که احتمالا تا الان توسط لار بلعیده شده بود.البته با این همه خدمت برخی آدمهایی که در بیمارستان ودانشکده در راس هستندتا زمانی که شیخ در قید حیات بود استفاده مادی می کردند ومی کنندوهیچوقت فکر پیشرفت شهر نیستند بلکه به فکرخودشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

37 نظر
scroll to top