بستن

حرف و اندوه شهر برای شیخ احمد + پیام‌های تسلیت

هفت‌برکه – مهدی فتاحی: «شیخ احمد درگذشت.» این خبری بود که صبح دیروز به محض چک کردن گروه‌های واتس‌اپی همه را شوکه کرد. با تایید خبر، جو شهر عوض شد و در هر جمعی صحبت از این ضایعه‌ی درد‌ناک بود. محل فوت، محل تشییع، محل خاک‌سپاری و مجهولاتی از این قبیل ذهن مردم را در اول صبح یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ به کنجکاوی واداشت. با معلوم شدن تدریجی این مجهولات و تصمیم به انتقال پیکر مرحوم به قطر، برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم ختم در گراش آغاز شد.

مراسم ختم شیخ‌ احمد انصاری، خیر نیک‌اندیش گراشی، در روزهای سه‌شنبه ۲۳ شهریور تا پنج‌شنبه ۲۵ شهریور در حسینیه‌ی اعظم گراش برگزار خواهد شد. همچنین در صورت تایید اتاق اصناف شهرستان، سه‌شنبه در گراش تعطیل و عزای عمومی اعلام خواهد شد.

sheikh-ahmad-ansari-02

گراش در شوک

به‌صورت اتفاقی، امروز صبح قرار است به خیابان بروم. خبر را که به امیرحسین می‌دهم، بیش از آن‌چه تصور کرده بودم، شوکه می‌شود. تا وقت بگذرد و بتواند خبر بگیرد، دعا دعا می‌کند که خبر دروغ باشد. اما این‌بار شایعه نیست. امیرحسین ۲۰ سال دارد و هرگز شیخ احمد را ندیده است اما خود را وامدار او می‌داند.

در پیاده‌روها که قدم می‌زنم، حرف مردم همه این است: «کجا دفن می‌شه؟»، «ختمش کی برگزار می‌شه؟» و از این دست سخنان رایج بین پیرمردها. آخر، صبح است و بیشتر پیرمردها بیدارند. به نزدیکی حسینیه که می‌رسیم، صدای صوت قرآن در شهر طنین می‌اندازد. احتمالا خیلی زود واکنش‌ها و پیام‌های مسئولان از راه می‌رسد.

شهر در نگاه‌ها، زاویه‌ها

مجید که به‌ تازگی از یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور مدرک مهندسی‌اش را گرفته، درباره فوت شیخ‌ احمد انصاری می‌گوید:‌ «باعث ناراحتی است که پیکر مرحوم در گراش به خاک سپرده نمی‌شود. به‌شخصه دوست دارم که گرامی‌داشتی برای این بزرگ‌مرد عرصه وقف در گراش برگزار شود. همچنین می‌توان با تاسیس خیریه‌ای به این مناسبت، فرهنگ وقف را در آحاد ملت گسترش داد.»

غلام‌رضا که از معماران جوان شهر است پیشنهادی دارد: «چه خوب است اگر برای به خاطرسپاری یاد و خاطره‌ی شیخ‌ احمد، روزی را به نام روز نیکوکاری نام‌گذاری کنیم تا در این روز فرهنگ نیکوکاری و نام ایشان سالانه گرامی داشته شود.» او که در زمینه‌ی میراث فرهنگی شهر نیز فعال است، به یکی از میراث ناملموس گراش که همان فرهنگ پسندیده‌ی وقف باشد اشاره می‌کند و استمرار این فرهنگ را مدیون این مرحوم بزرگوار می‌داند.

امیرحسین، دانشجوی دانشگاه شیراز، با اظهار تاسف و شوکه‌ شدن از این خبر می‌گوید:‌ «این‌که می‌بینیم شهرمان در بسیاری از زمینه‌ها مانند بهداشت، از شهرهای هم‌تراز خود پیشی گرفته و پیشرفت بیشتری کرده است، مدیون واقفین نیک‌اندیش گراش و به‌خصوص بزرگ‌ترین واقف این طیف، مرحوم شیخ‌ احمد انصاری بزرگ است. به‌راستی که از دست‌ دادن چنین فردی ضایعه‌ی بزرگی است.»

پیام‌ها در راه

درگذشت خیری که آثار او در گوشه‌گوشه ایران وجود دارد باعث شده است افراد و شخصیت‌های گوناگونی با ارسال پیام تسلیت همدردی و همدلی خود را نشان دهند. متن این پیام‌ها در ادامه این نوشته منتشر می‌شود. احتمالا در چند روز آینده پیام‌های دیگری از سوی مردم، مسئولین و نهادها منتشر شود که آن‌ها را در این مطلب و از طریق کانال گراش در تلگرام به اطلاع شما می‌رسانیم.

فرماندار گراش: شیخ احمد شخصیتی بی‌نظیر و دوراندیش

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون
درگذشت غم انگیز بزرگ نیکوکار و خیراندیش دوران معاصر مرد کرامت و بخشش حاج شیخ احمد انصاری گراشی موجب تاثر و تاسف اینجانب گردید.

کیاست و کاردانی،فضل و بخشش، شناخت صحیح زمانه و تدبیر در امور توام با تواضع و بزرگ منشی و انساندوستی و خداباوری در روح و اندیشه این شخصیت جمع شده بود و حاج شیخ احمد انصاری را مجموع مکارم اخلاق و ممدوح اعاظم آفاق نموده بود.

کمک به ترویج دین و خداباوری با تاکید بر وجه رحمانی آن دستگیری از نیازمندان و فقرا، تلاش بی‌وقفه در راستای کاهش درد و آلام بشری و تامین سلامت انسان‌ها، خدمت بی‌منت به همه انسان‌ها فارغ از نژاد، مذهب و قومیت آنها از آن مرحوم شخصیتی بی‌نظیر و دور اندیش ساخته بود.

هر چند به حکم کریمه‌ی کل نفسه ذائقه الموت و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام روح بلند آن مرحوم از عالم ناسوت پر کشید و در عالم ملکوت و در جوار رحمت حق آرام گرفت اما راه و اندیشه و افکار و همت بلند و خصلت‌های نیکوی آن سفر کرده پیش روی همه فرزندان، نیکوکاران ، خیرین و دوست‌داران فضیلت‌های اخلاقی و کرامت‌های انسانی است تا بی‌منت به جامعه و همنوعان خدمت نمایند و در راستای ترویج اخلاق و دین داری و تبلیغ مکارم انسانی تلاش کنند.

اینجانب به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش این ضایعه اسفناک را به بیت شریف، فرزندان و دوستداران، خیرین و نیکوکاران ارجمند و کلیه اهالی مردم محترم و شریف شهرستان گراش و هیات امنا حسینیه اعظم و دانشکده و بیمارستان حضرت امیر المومنین علی (ع) گراش تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ علو درجات و روح و رحمت و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجز جزیل برای بازماندگان و منتسبین مسئلت دارم.
«بر این رواق زبر جد نوشته‌اند به زر
که جز نیکویی اهل کرم نخواهد ماند»

اصغر فرودی – فرماندار شهرستان گراش

فرماندار لارستان: مرحوم انصاری نقش بسزایی در توسعه این خطه داشته است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،در پیام جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کان من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

ضایعه جانکاه و جانسوز درگذشت انسان نیکوکار و مردمدار، خیر ارجمند مرحوم مغفور حاج شیخ احمد انصاری که عمر گرانبهای خود را صرف خدمت رسانی به مردم منطقه بالاخص شهرستان گراش نموده بود، موجبات تأثر و تألم مردم لارستان نیز فراهم گردید. مرحوم انصاری الحق و الانصاف منشأ خدمات فراوانی به ویژه در ساخت و ایجاد فضاهای عام المنفعه در منطقه بوده اند که بی شک نقش بسزایی در توسعه این خطه داشته است.

اینجانب با تأسف و تأثر، درگذشت این خیر بزرگوار را به خانواده محترم آن عزیز از دست رفته  و مردم شریف گراش ،    علی الخصوص جامعه خیرین این شهرستان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

جلیل حسنی- معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

 

دکتر جعفرپور: این بزرگمرد عمر با برکت خود را در خدمت به خلق گذارنید

بسم الله الرحمن الرحیم

کل نفس ذائقه الموت
خبر درگذشت حاج شیخ احمد انصاری خیر بزرگ گراشی در روز عرفه موجب تاثر و تالم گردید. فقدان این بزرگمرد که عمر با برکت خود را در خدمت به خلق وآبادانی و عمران  بناهای خیر وعام المنفعه گذرانید، ضایعه ای است که جز با تاسی و الگوگیری از سیره آن مرحوم مغفور  توسط فرزندان و عموم خیرین بزرگوار گراش ومنطقه لارستان جبران نخواهد شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم متدین گراش و احترام به یک عمر خدمات خداپسندانه مرحوم حاج شیخ احمد انصاری،از خداوند برای آن بزرگوار غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل آرزومندم.

دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج وگراش (از صحبت‌نو لار)

 

دکتر ایمانیه: آغوشی باز برای امور مذهبی و درمانی

رحلت انسانی بزرگوار، خیری سخاوتمند و دوستداری از دوستداران واقعی امیرالمومنین(ع) در روز عرفه، پس از عمری انجام امور خیر و ساخت و تجهیز و حمایت از ده‌ها مسجد و حسینیه و بیمارستان و درمانگاه، باعث تالم و تاثر همه کسانی شد که سال‌ها است با آثار و برکات ناشی از اقدامات مرحوم مغفور حاج شیخ احمد انصاری رحمه الله علیه، آشنا بودند.
اینجانب که حدود بیست سال از نزدیک با آن انسان متواضع و سخاوتمند، آشنایی داشتم، شاهد بودم در هر زمان جهت امور مرتبط با امور مذهبی و یا امور مرتبط با درمان و سلامت به ویژه نیازمندان به ایشان مراجعه شد، با آغوشی باز و استقبالی فراتر از انتظار مواجه شد.
شجره طیبه ای که به تاسی از امام علی(ع)، غرس نمود، یقینا توسط فرزندان گرانقدر آن مرحوم، پرثمرتر از قبل، به حیات بابرکت خود ادامه خواهد داد و مردم عزیز و متدینین و نیازمندان، همچنان از خوان پرنعمت آن بزرگمرد، منتفع خواهند شد.
اینجانب به نمایندگی از خدمتگزاران عرصه سلامت فارس، با تسلیت این ضایعه اسفناک و آرزوی صبر و بردباری برای خانواده محترم آن مرحوم و مردم ولایی و متدین گراش، از خداوند متعال تداوم توفیق ارایه خدمت توسط فرزندان برومند و بازماندگان محترم ایشان را خواستارم.
دکتر محمدهادی ایمانیه
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز 

 

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان: انسان‌های خیراندیش گنجینه‌ ارزشمند جامعه‌اند

▪️پیام تسلیت مهندس باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در پی در گذشت حاج شیخ احمد انصاری▪️

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

مرگ جز برداشتن قید و بند مادیت از دست و پا چیز دیگری نیست، انسان آن قیود مادیت را بر می‌دارد وبه جای آن لباس لطیف برزخی می‌پوشد.

هر از گاه در گذر زمان در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می‌سراید.

انسان‌های نیک و خیر اندیش همچون مرحوم حاج شیخ احمد انصاری سرمایه‌ای عظیم و گنجینه‌ای ارزشمند برای جامعه‌اند که فکر و عمل خود را خالصانه در راه خدمت به خلق خدا قرار داده‌اند . اینجانب فقدان غم انگیز این برادر بسیار عزیز، فاضل، توانمند و بی بدیل در عرصه‌ی امور خیریه را به اهالی خونگرم و قدرشناس منطقه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده‌ی محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

رییس دانشگاه آزاد گراش: او سراسر عمر و ثروت خود را در راه خدا و خلق صرف کرد

انا لله و انا الیه راجعون
«صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
که دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید»

عروج جانکاه اسوه خیر و خیراندیشی جناب آقای حاج شیخ احمد انصاری غمی بزرگ و ضایعه‌ای دردناک برای مردم قدرشناس شهرستان گراش و تمامی نیک‌اندیشان منطقه است.
او که به راستی «رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند» را تعبیر نمود و سراسر عمر با برکت و ثروت خود را در راستای رضای حضرت حق و خدمت به خلق صرف نمود.

باشد که اندیشه والای حاج شیخ احمد انصاری این بزرگ مرد تاریخ سرلوحه نیک اندیشان قرار گیرد.

روحش شاد و یادش گرامی و جاودانه باد.

دانشگاه آزاد اسلامی گراش در کنار آحاد ملت شریف شهرستان گراش و خاندان محترم انصاری عزادار خواهد بود.
دکتر عبدالمهدی شیرشمسی – رییس دانشگاه آزاد اسلامی گراش

مجمع اصلاح‌طلبان: مردی از تبار عشق

بیانیه مجمع اصلاح طلبان لارستان، خنج و گراش به مناسبت درگذشت شیخ احمد انصاری

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما

بی تردید، تشخیص و پرداختن به دغدغه‌های ضروری شهروندان و تلاش خستگی‌ناپذیر و عاشقانه به منظور رفع آنها، مشخصه ی بارز یک انسان فرهیخته است. چه او که به وسعت بیکران دل، به آن اهتمام نموده است.

بدینوسیله، مجمع اصلاح طلبان لارستان، خنج و گراش ضمن ابراز تاسف عمیق، درگذشت غم‌انگیز مردی از تبار عشق؛ شیخ احمد انصاری را ضایعه‌ای جانکاه در وادی شرافت و ایثار می‌داند و آن را از صمیم قلب، به عموم ایرانیان، اهالی جنوب استان فارس و به ویژه، شهروندان شریف شهرستان گراش تسلیت عرض می‌نماید.
باشد که همچنان تا جاودان، روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

مجمع اصلاح طلبان لارستان ، خنج و گراش
۲۱/ شهریور / ۱۳۹۵ خورشیدی

شورای اسلامی فداغ:‌ الگویی مطلوب برای خیرین پاکدل

بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُّ مَنْ عَلَیْها فانٍ وَ یَبْقى‏ وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرامِ ( الرحمن / آیه ۲۶ و۲۷ )
پیامبر اکرم (ص) فرمودند: الموت ریحانه المومن. ( مرگ گل خوشبوی مؤمن است.)

خاندان محترم مرحوم حاج شیخ احمد انصاری؛ مرگ انسان های مومن وصال با معبود خویش است که برای ما غم و برای ایشان لذت دیدار یار است.

درگذشت خیر بزرگوار حاج شیخ احمد انصاری موجب تاسف، تاثّر و اندوه اهالی فداغ و منطقه ، دوستان و اصحاب علم و معرفت شد، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

بدون تردید آن فرهیخته‌ی شادروان از بهترین خیرین بود که با شناخت نیازمندی‌های حوزه مختلف منطقه، خدمات ارزنده و ماندگاری را در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه‌ی مستعد و شرافتمند کشور عزیزمان ایران اسلامی از خود بر جای گذاشت و تا ابد نام خود را بر تارک فرهنگ، هنر ،مذهب ،بهداشت و درمان و اندیشه‌ی این مناطق جاودان و ماندگار ساخت.

او از این فرصت کوتاه و گذرای زندگانی خود، ذخیره ی با ارزش و گرانبهایی را برای رسیدن به کمال انسانی و پیشگاه خداوند تبارک وتعالی فراهم نمود و با رهایی از قید و بند دنیوی در مسابقه خیر و نیکوکاری برنده ای موفق و شایسته بود، که گوی سبقت را از دیگران ربود و الگوی مقبولی برای خیرین شرافتمند و پاک دل گردید.

شورای اسلامی فداغ به نمایندگی از اهالی محترم فداغ، فقدان غم‌انگیز این خیر با اخلاص، فرهنگ پرور و متدین را به جامعه خیرین و اهالی منطقه و شهرستان گراش ، و علی الخصوص خانواده محترم آن مرحوم مغفور تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند رب العالمین خواستاریم.
روحش شاد و راهش همواره پر رهرو باد. شورای اسلامی فداغ

رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان:‌ مردی پاک‌سیرت، نوع‌دوست و متواضع

خانواده محترم و نیک‌اندیش حاج شیخ احمد انصاری

امام جمعه محترم شهر گراش، حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغ

مردم شریف و ولایتمدار شهرستان گراش

فرمانداری محترم شهرستان گراش، جناب آقای فرودی

شورای محترم اسلامی شهرستان و شورای اسلامی شهر گراش

با سلام و احترام؛

با نهایت تأسف و اندوه درگذشت خیراندیش عزیز و بزرگوار، مرد پاک‌سیرت، نوع‌دوست و متواضع، جناب آقای حاج شیخ احمد انصاری را به شما و تمامی بازماندگان صمیمانه تسلیت می‌گویم. عروج روح آن مرد فرزانه در روزهای معطر به شمیم دعا و عرفان و نیایش، نشانی از پاکی و اخلاصش داشته و امید است که رحمت و بخشایش بی‌انتهای حق شامل حالش شود.

از درگاه پروردگار یکتای پایدار برای تمامی بازماندگان و خاندان مکرم انصاری در ایران و قطر صبر و اجر، و برای آن فقید سعید همنشینی با پاکان و نیکان را خواستارم.

یعقوب  موحدی – رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان

 

پیام تسلیت سید رضا نیری، دبیر کل مجمع خیرین کشور

انا لله و انا الیه راجعون

بدین‌وسیله مصیبت درگذشت خیر بزرگواری از تبار نیکوکاران و بهشتیان، آقای حاج شیخ احمد انصاری، را خدمت مردم ولایتمدار شهرستان گراش و دیگر خیرین آن دیار خصوصا همسر و فرزندان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، درخواست علو درجات برای آن سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان و خانواده‌های معزز از خداوند متعال خواستارم.

راهش پر رهرو باد

و من الله التوفیق

 

اتاق اصناف شهرستان گراش

انا لله و انا الیه راجعون

صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را

که دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید

درگذشت بزرگ نیک‌مرد عرصه وقف و سخاوت، خیر نیک‌اندیش و بزرگوار، مرد پاک‌سیرت و متواضع جناب آقای «حاج شیخ احمد انصاری» موجب تأسف، تاثر و اندوه گردید. اتاق اصناف به نمایندگی از کسبه و بازاریان شهرستان گراش ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم آن مرحوم و مردم ولایی و متدین شهرستان گراش، از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت و رضوان الهی و برای سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید. ضمنا از کلیه کسبه و بازاریان محترم به جهت تعطیلی یک‌پارچه‌ی واحدهای صنفی در روز سه‌شنبه و شرکت در مراسم ختم، سخنرانی و سوگواری آن بزرگوار تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

اتاق اصناف شهرستان گراش

 

مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش

رحلت جانکاه سخی‌ترین انسان‌ها در امور مذهبی، درمانی و دانشگاهی و … در اقصی نقاط میهن اسلامی خلد آشیان شادروان حاج شیخ احمد انصاری رحمت اله علیه را به خاندان آن بزرگمرد خداباور، منسوبین و شهروندان گرامی تسلیت عرض نموده، برای آن خیر بزرگوار غفران واسعه الهی و جهت بازماندگان معززشان اجر جزیل آرزومندیم.

مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش

 

در گوشه‌های فضای مجازی

هادی صدیقی، فعال مطبوعاتی اوز در پیامی که در تلگرام منتشر کرده، ضمن عرض تسلیت به مردم گراش و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی این مرحوم، می‌نویسد: «جای خالی انسان‌های بزرگ همیشه احساس خواهد شد. شاید بایستی نسل‌ها بگذرد تا بار دیگر چنین مردانی متولد شوند.»

محمدحسن نام‌آور، خبرنگار آزاد صدا و سیما، در پیامی ناراحتی خود را از درگذشت مرحوم و نیز عدم خاک‌سپاری در گراش ابراز داشته و می‌گوید: «با توجه به اینکه همه مردم گراش و منطقه ارادت خاصی به ایشان داشتند توقع دارند حداقل بابت قدردانی، تشییع جنازه در گراش صورت گیرد.» او همچنین از مسئولین و افراد تاثیرگذار تقاضا دارد که در صورت امکان زمینه‌های تشییع جنازه در گراش را محقق سازند.

 

 

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

10 نظر

  1. کاش با خانواده ی محترم این عزیز از دست رفته صحبتی گردد که راضی به تشییع پیکر مطهرشان در گراش نیز گردند…
    حق مردم نیست که نتوانند با عزیزشان برای آخرین بار وداع کنند…
    لطفا…
    تمنا میکنم…

  2. انتظاربود دراین اندوه مولمه ی ارتحال بزرگترین نیک اندیش استان وکشور ، لااقل ۳ روز درگراش عزای عمومی اعلام میشد امادریغ که مسئولین کنونی با خدمات و تلاشهای آن بزرگوار آشنایی ندارند وتنها بیمارستان ، دانشکده وحسینیه اعظم را می بینند.درحالیکه ازسال ۶۳ تاکنون تلاش این بزرگمرد ولایی بسیار بیش از اینهاست و من میدانم در زمان کانگ زنی دانشگاه وافتتاح بیمارستان وبعدازآن چه تلاشهایی ازسوی آن فقیدسعید بعمل آمد که درآن سالها بعنوان خبرنگارصداوسیما بیش از دیگران بخدمات آن روانشادآشنا واین مصیبت رابرهمه تسلیت میگویم .

  3. *بسم الله الرحمن الرحیم* *انالله واناالیه راجعون* بار دیگر استان فارس ومهمترازهمه شهرستان گراش در اندوه از دست رفتن یکی از مردان بزرگ و صادق خود به سوگ نشست. تقدیر چنین رقم خورد که چهره ای ساده و باصفا و خدمتگذاری دلسوز و بی ادعا وخیراندیشی فرهیخته ووارسته ازدیارعالمان بزرگ ،از سرای خیراندیشان ونیک اندیشان ومدرسه سازان جنوب دعوت پروردگارش را اجابت کند و کالبد خاکی را بدین سرای فانی وانهد و به شو ق دیدار معبود در خلوت ملکوتیات شعر حضور سراید » 
    «ضایعه جانکاه و جانسوز درگذشت مرد عرصه خدمت وعبادت وایثار *حاج شیخ احمدانصاری* گراشی که عمر خود را مصروف خدمت به مردم قدرشناس استان وایران و بخصوص عمران وابادی جنوب کشورنمودوبخشی ازاقدامات عام المنفعه این عالم بزرگ درسطح مرکزبخش چاه ورزوروستاهای همجواربخش قابل روئیت وموردستایش است را به خاندان محترم ایشان و همه دوستداران و آشنایان وی تسلیت می گوییم.» 
    به نیابت از مردم شریف وقدرشناس بخش ضایعه درگذشت این پیرفرزانه که عمری را صرف خدمت به هموطنان گرامی خود کرد به بازماندگان وی و عموم مردم بزرگ شهرستان گراش صمیمانه تسلیت می گوییم .ودر روزعرفه روزرحمت ومغفرت وپاکی ازخدای بزرگ خواهانیم روح بلند این مردشریف وبزرگ رابااولیاء الله وصالحین وپاکان ومعصومان محشورگرداند،واعمال نیکش چراغی روشن وپرفروغ دراخرت ان مردبزرگ باشد،روحش شادیادش گرامی ،راهش پررهروباد، ? *شورای اسلامی بخش چاه ورز و روستاهای تابعه* ?

  4. ممنون از لطف و قدردانی شما چاه ورزیان.امیدوارم در سایه خداوند بزرگ وبلندمرتبه عمری پربرکت داشته باشید

  5. حدود ۲۰ سال پیش کارگری برای شیخ احمد مناره مسجد قم کار میکرده از اون بالا از داربست میفته بچه هاش کوچیک گرفتار دیگه هیچوقت پاهاش درست نشد با وجود سفارش کردن هیچوقت شیخ احمد سراغی ازشون نگرفت خدا میدونه چطور جواب میده اون دنیا مسجدا برا اسم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top