بستن

مرگ موتورسوار در بلوار خلیج فارس

Hadeseh هفت‌برکه (گریشنا): مرگ راننده موتورسیکلت و آسیب دیدن سرنشین؛ این نتیجه‌ی پرت شدن یک موتورسیکلت امروز صبح در بلوار خلیج فارس بود.

به گزارش جلال ایزدی، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گراش، در پی تماس تلفنی با مرکز پیام در ساعت شش و پنج دقیقه امروز صبح، مبنی بر واژگونی موتورسیکلت در ابتدای بلوار خلیج فارس، بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام گردیدند. به گفته ایزدی، سعید زارع راننده موتور بر اثر پرت شدن از موتور و ضربه به سر فوت نمود، و علی رودباری، دیگر سرنشین موتور که آسیب سطحی دیده بود، جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش انتقال داده شد.

بلوار خلیج فارس که بخشی از مسیر گراش-لار است در سال‌های گذشته شاهد حوادث رانندگی زیادی بود که با سه بانده شدن این مسیر این حوادث کاهش یافته است. ایزدی می‌گوید هیچ‌کدام از سرنشینان موتورسیکلت کلاه ایمنی به سر نداشته‌اند. او از موتورسواران تقاضا می‌کند موارد ایمنی را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخی حتما جدی بگیرند.

saeed-zareh

 

12 نظر

  1. خدایش رحمت کند.ولی من موندم که هیچ فکری به حال ساماندهی موتورسواران نمیکنید. البته این معضلِ فقط گراش نیستراهنمایی و رانندگی بجای اینکه از هر صد نفر که فقط یک نفر کمربند ایمنی رو نبسته جریمه کنه از تخلف موتورسواران بدون کلاه و گواهینامه و پارک ممنوع،به راحتی چشم پوشی میکنه.

  2. بدم میاد تا یه اتفاقی میفته سریع میرید سراغ “کلاه ایمنی”!!!!
    کلاه های ایمنی که انچنان ایمن هم نیستند…
    و از طرفی چون طرفین کلاه بسته است خود باعث عدم دید و تصادف می شود.

  3. کلاه موتور سواری استاندارد نیست در کشورهای پیشرفته برای فصل های مختلف سال کلاه مخصوص استفاده می کنند و مطابق با شرایط آب هوایی ساخته می شوند بنده مدتی از این جنس های بنجل وطنی در تابستان استفاده کردم قابل تحمل نبود مجبور شدم استفاده نکنم

  4. کلُّ نفسٍ ذائقه الموت.
    خدا رحمتش کنه.
    ممنون ازسایت شما که رخدادهای گراش راسریع اطلاع رسانی می کنید
    چراکه برای ماکه گراش نیستیم مفید می باشد.
    اطال الله عمرکما.

  5. عجب مگه علت مرگ عدم استفاده از کلاه ایمنی بوده ؟
    برید دنبال علت اصلی این اتفاق :
    یا سرعت زیاد بوده
    یا تک چرخ میزدن
    یا حواسشون به این ور و اونور پرت بوده

    بابا ینقدر گیر ندین به کلاه

  6. برادر من – بلوار خلیج فارس شده پیست سرعت و عشق حال جوانان بیکار گراشی – شما همین شب ها در نظر بگیرید چطور سرعت ها غیر مجاز میرن – و مطمعن باشید این اولین کشتار این بلوار نخواهد بود!دگر باری در همین بلوار اتفاق خواهد افتاد !!!
    کسانی که پول های مدباخ های خود رو کردن ماشین موتور برای فرزندانشون -به جا اینکه ۱ صفحه کتاب بخونند !

  7. خدا رحمتش کنه آقا سعید .
    چرا وقتی کسی تصادف میکنه ومتاسفانه فوت میشود همش به بلوار وکلاه ایمنی ،جاده و… گیر میدهیم .
    اگر ما اصول رانندگی وقوانین راهنمایی ورانندگی رو رعایت کنیم یقینا خیلی از اینچنین حوادث ناگواری رخ نمیدهد .
    متاسفانه من بارها زمانی که شیفت پایگاه امدادهلال احمر هستم شاهد بودم ساعت یک الی سه بامداد با موتور سنگین مسیر بلوار شهید سعادت وخلیج فارس را جوانان ما طی میکنند آن هم با سرعت بسیار زیاد که بیننده فقط یک لحظه موتور را میبیند از بس که سرعت بالایی دارد .ما مقصریم یا جاده وکلاه وبلوار و…

  8. خدا رحمتش کنه ایشان فردی خوب و مهربون بودن و بسیار مذهبی .فردی سختکوش که برای امرار معاش مجبور بود با موتور عبور ومرور کنه.به هرحال بخاطر جاده های غیر ایمن و نبود استاندارد های لازم باعث فوت ایشون شد.خدا رحمتش کنه .ففط تنها تو صیه من این است که موتور سواران محترم از کلاه های ایمنی استاندارد استفاده کنند و تولیدات داخلی استفاده نکنند چون بی کیفیت است و ماشینا هم در رورهای برفی زنجیر چرخ ببندند تت باعث این حوادث تلخ نشود

  9. واقعا بایدافسوس خورد از دست دادن یک همشهری یک عزیز
    خدا رحمت کنه روحش شاد .
    ای کاش پلیس راهور این همه رو وسیله نقلیه ماشین سخت گیری انجام میده به شدت فراوان کوچکترین ایراد که حتی یک لامپ ترمز کار نکنه اقدام به جریمه کردن می کنه ده درصد رو موتورسیکلت سخت گیری می کردند،
    سوارنکردن سرنشین همراه داشتن کلاه ایمنی داشتن بیمه نامه ،یک نظارت کلی اگر داشتند رو موتور سواران از جمله خودم ،شایدکمتر شاهدچنین حوادث تلخ و ناگواری بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top