بستن

جشن غدیر در گوشه‌گوشه‌ی گراش

هفت‌برکه (گریشنا): مساجد و هیات‌های مذهبی گراش برنامه‌های گوناگونی را برای دهه ولایت و عید غدیر در نظر گرفته‌اند. می‌توان گفت همه محلات شهر، برنامه‌ای برای این عید بزرگ دارند.

سه‌شنبه سی‌ام شهریورماه عید غدیر خم است. به همین مناسبت، امسال جشن بزرگ عید غدیر در حسینیه حضرت زینب (س)، مسجد امام حسن عسگری (ع)، مسجد الغدیر، مسجد امام زین العابدین (ع) در شهرک شهید بهشتی در محوطه پارک و نقاط دیگر برگزار می‌شود.

جشن بزرگ غدبر

جشن عید بزرگ ولایت غدیر دوشنبه بیست و نهم شهریور ماه ساعت ۲۱:۳۰ در حسینیه‌ی حضرت زینب (س) برگزار می‌شود. در این مراسم حجت الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد سخنرانی می‌کند و حاج محمدحسن عباسپور و کربلایی خسرو جولافیان مداحی خواهند کرد.

حسینیه حضرت زینب (س) در سی و یکم شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ برنامه دیگری هم با عنوان شب خاطره با حضور جانباز اسماعیل جمالی راوی کتاب چشم‌های خردلی، مداحی مصطفی کارگر و خسرو جولافیان بر پا می‌کند.

امام جمعه در مسجد امام حسن عسکری(ع)

همچنین بیست و نهم شهریور ماه در مسجد امام حسن عسگری (ع) بعد از نماز ظهر و عصر مراسمی با حضور حجت الاسلام سید علی احمدی، مشاور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید رضا شاهچراغ، امام جمعه گراش و مداحی حاج احسان حسین شیری و کربلایی مصطفی کارگر شاعر برگزار می‌شود. این برنامه با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد شهرستان گراش، هیات امنای مسجد امام حسن عسگری (ع) و کانون فرهنگی شهید حسینعلی غلامی اجرا می‌شود.

در مرکز شهر گراش در مسجد الغدیر عصر سه شنبه ساعت ۵ بعد از ظهر مصادف با روز عید غدیر مراسمی با سخنرانی حاج سید جواد معصومی و مداحی مداحان شهرمان اجرا می‌شود.

جشنی ویژه بانوان

در کنار جشن‌های عموی، بیت‌الزینب عصر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه جشنی را ویژه خواهران برگزار می‌کند. این جشن ساعت ۵ عصر روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور برگزار می‌شود. آیت‌الله نظری منفرد استاد تاریخ و مدرس حوزه سخنران اصلی جشن ویژه بانوان است و حاج عباس قاسمی و حاج مصطفی کارگر مداحان مراسم هستند.  بیت‌الزینب(س) در کوچه روبه‌روی کوچه مخابرات قرار دارد.

کمپین اطعام

کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) با راه‌اندازی کمپین اطعام شب و روز عید غیر از شهروندان خواسته است که در این ایام با اطعام روزه‌داران و نیازمندان یک سنت فراموش‌ شده را احیا کنند.

photo_2016-09-18_18-02-07 photo_2016-09-18_18-02-38 photo_2016-09-18_18-02-50

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top