بستن

پیام وزیر بهداشت در هفتمین روز وداع با شیخ احمد

هفت‌برکه (گریشنا): مراسم ختم هفتمین روز درگذشت حاج شیخ احمد انصاری امروز دوشنبه بیست و نهم شهریور به شکلی باشکوه در حسینیه اعظم گراش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکده علوم پزشکی گراش، مراسم ختم روز هفتم درگذشت خیّر نام‌آشنای ایران اسلامی، حاج شیخ احمد انصاری گراشی، با حضور مسئولین کشوری و استانی و آحاد مردم قدرشناس شهرستان گراش برگزار شد. در این مراسم فرزندان آن مرحوم؛ فرزند آیت‌الله وحید خراسانی؛ دکتر حسین‌علی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور؛ دکتر ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قائم مقام وزیر بهداشت؛ دکتر ملک‌حسینی، پدر پیوند کبد ایران؛ در کنار دیگر مسئولین کشوری و استانی و شهرستان گراش؛ و نیز مردم قدرشناس شهرستان گراش برگزار شد.

در این مراسم پیام‌های تسلیت مسئولین، از جمله پیام تسلیت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز پیام تسلیت تولیت مسجد مقدس جمکران قرائت شد و قاریان قرآن به قرائت پرداختند.

گفتنی است که مراسم ترحیم آن مرحوم روز پنجشنبه، یکم مهرماه، از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشکده علوم پزشکی گراش، در مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) شیراز، واقع در خیابان زند، جنب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار خواهد شد.

khatm-sheikh-ahmad-ansari-4

پیام تسلیت وزیر بهداشت برای شیخ احمد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با صدور پیامی، درگذشت خیّر نام‌اشنای ایران اسلامی، مرحوم حاج شیخ احمد انصاری گراشی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج ملکوتی شخصیت وارسته‌ی خیراندیش و نیکوکار، جناب آقای حاج شیخ احمد انصاری، موجب تاسف و تاثر گردید.

درود و رحمت و غفران خدا بر آن انسان وارسته‌ای که با بذل و بخشش مال خویش و با نام مبارک ائمه اطهار سلام الله علیهما، گام در مسیر خدمت به انسان‌ها گذاشت.

ساخت و تجهیز مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام شهرستان گراش، دانشکده علوم پزشکی گراش و نیز ساخت ده‌ها مسجد و حسینیه و مراکز دیگر در سراسر کشور با توجه به نیاز هر منطقه، گوشه‌ای از خدمات این بزرگ مرد فرزانه بود.

روح پاک آن عزیز از دست رفته با محمد و آل محمد محشور باد که هر چه بنا کرد را با نام مبارک معصومین علیهما السلام مزین ساخت، بی آنکه نامی از خویش را حتی در گوشه‌ای از بنا به نگارش در آورد.

صلوات و سلام خدا و ملائکه بر آن انسان بااخلاص که در تواضع و فروتنی زبان‌زد عام و خاص بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت عروج این خیّر پیشکسوت به خانواده محترم و مکرم انصاری، مردم شریف شهرستان گراش و تمامی کسانی که در سراسر کشور از خدمات این مرحوم بهره‌مند شده‌اند و ضمن آرزوی علو درجات برای این انسان پاک‌سیرت، دوام و استمرار توفیق راه آن بزرگ مرد را توسط فرزندان بزرگوار ایشان از خداوند خواستارم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

 

1 نظر

  1. خدا بیامرزدش واقعا معنای یک انسان را در ان عزیز از دست رفته را میتوان پیدا کرد .
    خیلی عالی میشد اگه یکبار هم که شده بود از صدا و سیما این واقعه رو پخش میکردن هم از جهت تروبج وقف و انفاق و هم به پاس خدمات ان مرحوم (شیخ احمد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top